''Pamuk Prenses'' (Snow White) Bölüm 4

106 5 0
                                    

Heyecandan uyuyamıyorum.O çarpık gülümseme,yemyeşil gözler,yana yatırılmış sarı saçlar,uzun boyu her şeyi beni kendine çekiyor.İçten ve samimi olması bile hoşuma gidiyor.Artık Whatsapp'ta onun son görülmesine takmış durumdayım.Daha önce hiç böyle olmamıştım.Bu gün akşam yemeğine çıkacağız ve ben müthiş olmalıyım.Meghan'a haber verince çılgına dönecek! Babamdan kızlarla yemeğe çıkacağız diye izin aldım çünkü Angelica'nın bu işi duyunca ne tepki vereceğini hiç bilmiyorum.Babam zaten pek ağzını açabilecek durumda değil.Aşırı bitkin.Geldiklerinden beri holdinge bile uğramadı.Onun bu hali beni çok üzüyor annemden sonra bu bana aşırı ağır geliyor onu kaybetmeyi göze alamam.Gözümdeki yaşları sildim ve makyaj malzemelerimi alıp banyoya geçtim.Çok aşırı makyaj yapmayacağım Charming doğal olmamı sevdiğini söylemişti eyeliner yeterli.Saçlarımı at kuyruğu yaptım,üzerimede nar çiçeği güzel diz kapağımın altında bir elbise giyindim.Artık hazırdım ve Charming'in beni almasını bekleyecektim.Angelica ve babam iyiki yemeğe çıkmıştı.Yoksa hayatta buraya gelmesine izin veremezdim.Angelica beni her anlamda ürkütüyor.Dişlerimi fırçaladım her ihtimale karşı çantama naneli şeker ve diş ipi aldım.Dışarıda gerçekten çok yağmur yağıyordu.Zil çaldı aynada son kontrollerimi yaptım,parfümü sıkıp dişlerime baktım ve aşağı indim.Kapıyı açtığımda karşımda duruyordu bu tamda hayal ettiğim gibiydi.Dar kot pantolonu,kırmızı oduncu gömleği altında siyah oxford ayakkabısıyla karşımda duruyordu.Güzel bir gülümsemeyle ''Hadi çıkalım.'' dedi.Kapıyı çarptı ve kilitledim.Koluna girdim ve 'Hadi'' dedim.Arabaya bindik ve derin bir sessizliğe büründük o bana bakıyordu ben ona hani gözler konuşuyor derler ya aynen öyle artık kaza yapmaktan korktum o derece.Restorana geldik ve gerçekten çok şık bir yerdi.Yerlerde mumlar tepede loş ışıklar etrafta yıldızlar harikaydı.Spariş kısmını ona bıraktım ve yemeğe başlarken şampanya getirdiler.Yüzümü buruşturdum ve ''Ben alkol kullanmıyorum.''dedim.Kafasını salladı ve bardağıma şampanya doldurdu.Şaşırdım,ne yapıyorsun demeye kalmadan açıkladı.Yüzü ciddilesti ve tepedeki yapay yıldızlara baktı.

-O yıldızlar aşkları temsil eder aşkların içeceği ise şampanyadır.Şampanya alkol gibi değilde su gibidir denemelisin.

Hımm der gibi sesler çıkarttım.Gülümsedi ve eliyle bardağımı işaret etti.Bir yudum aldım ve şampanyayı sevdiğimi söyledim.Gerçekten güzeldi.Onunlayken yemeğinde içeceğinde tadını alamadım.Garip bir histi.Sonra anlatmaya başladı annesini babasını.Bu restorana geldiklerini annesinin tam bir cadaloz olduğunu falan anlattı.Bende ciddi bir biçimde:

-Annenin kıymetini biilmelisin.dedim.

Duraksadı.Kaşları çatıldı ve:

-Senin annen olmadığı için bilemessin bu aşağılık duyguyu.dedi.

Bunu söylediğine inanamıyordum.Ne demek annen olmadığı için ya.O sırada ceketimi ve çantamı aldığım gibi kalktım masadan ve restoranı terk ettim.Yaptığı hatanın farkındaydı o yüzden arkamdan bile gelemedi.Ondan çok hoşlanmıştım oysaki.Sanki onu 17 senedir tanıyor gibiydim.Ama yanılmışım.Gözlerimden akan yaşlar ve yağmur eşliğinde taksi bulmaya gittim.Her yerim ıslanmıştı ama nihayet taksi buldum.Hemen bindim ve evime götürmesini istedim.Taksinin buğulu camından etrafı izliyerek eve ilerledim.Eve geldiğimde koşarak odama çıktım.Babamlar gelmişti ve ben odama çıktım üzerimi giyindim.Göz yaşlarımı sildim biraz kapatıcı sürdüm ve babama bakmaya gittim babam yatağında yatıyordu gözleri mosmor çökük bir biçimde terkrar ağlamaya başladım.Babam yatağından elimi tuttu ve diğer eliyle saçımı okşamaya başladı.Angelica odada değildi.Babam hasta değilmiş numarasını artık bırakmıştı daha doğrusu bırakmak zorundaydı.

-Bak Snow hayatta ne olursa olsun güçlü ol.Gerçek sihir kalbinden geçendir.Sen daima annen ve benim küçük prensesimizdin.Şimdi bende annenle birlikte yukarıda mutlu bir şekilde yaptığın hataları ve komik olayları izleyip bunlardan ders çıkarışını,büyüyüp olgunlaşacağını izleyeceğiz.Sakın üzülme ben her zaman yanındayım küçük kızım.Hep sevdim seni.

dedi.İkimizde ağlıyorduk ve birbirimize sımsıkı sarıldık.Benden Angelica'yı çağırmamı ve ona bir bardak su getirmemi istedi.Angelica odaya girdi ve babamla konuşuyorlardı.Bende mutfaktan babama su getirmiyordum.Odanın kapısına geldim ve Angelica odadan çıktı.Babam uyumuş olmalıydı.Yanına gittim ve babam bembeyazdı sarstım bağırdım ve sonsuz uykusuna yatmıştı.Ne yapacağımı bilmiyordum yalnızca yanına yattım ve elini tutup ağlamaya başladım.Anne ve baba diye ağlıyordum tıpkı küçük bir çocuk misali.Annemden sonra babamı kaybetmek içimde derin bir yaraya yol açmıştı.Ne Angelica ne Charming hiç birini düşünecek halde değildim.Babamı istiyordum,annemi istiyordum.Babamı alıp götürdüler.Angelica ambulansı aramıştı.Babamı yatağındanson kez kalkarken gördüm ancak ölü olarak.Babam giderken beni bırakma diye bağırdığımı hatırlıyorum sonrası bulanık ve karanlık...

Modern Peri MasallarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin