-Yavaş yavaş kendine geliyor nihayet doktor bey.
Meghan'ın sesini duyuyordum.Gözlerimi hafifce açmaya çalıştım ancak etraf çok bulanıktı yavaşca netleşiyordu.Yüzüme üzgün üzgün bakan gözleri şişmiş Meghan,yanında Angelica ve doktor vardı.Keşke her şey bir rüya olsa keşke babam ölmese diyerek kalktım.Doktor hastamız gayet iyi sadece duygusal çöküntü yaşadı ancak bunu atlatmalı dedi ve Angelica ile odadan çıktı.Meghan bana kocaman sarıldı ve 1 gündür baygınsın Snow.Sürekli başındaydım ağlamaktan gözlerim şişti artık.Yine gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştıki Meghan bağırdı kararlı ve güçlü bir sesle.
-Kendine gel artık !Babanda annende her zaman sana güçlü olman gerektiğini hatırlattı her şekilde.Bu güzel hayatı,evini,yuvanı Angelica'ya kaptırmak istemiyorsan kendine gel baban cenazesinde dimdik durmanı istediğini belirtmişti.Çabuk kalk ve bu akşamki törene hazırlan Snow.
Ağlamaya devam ettim ancak duraksadım ve düşündüm Meghan haklıydı.Babama verdiğim sözü tutmalıydım.Bu kararı onayladığımı göstermek iin göz yaşlarımı sildim ve ayağa kalktım Meghanla birlikte odama gittik.Siyah dantelli bir elbise giyindim,saçlarımıda açık bıraktım ve Meghan gözlerimde morlukları kapattı.Akşam ki törende güçlü olmalıydım.Yürümekte zorluk çektiğim için Meghan koluma girdi.Arabama bindik ve arabayı Meghan kullanıyordu.Canlanmak adına biraz müzik açmayı teklif etti ama istemedim tek istediğim uzun bir uykuya dalmak.Hatta babam ve annemin yanına gitmek.Ancak güçlü olmalıydım.Cenaze alanına geldik ve babamı tabutuna koyup gömdüler orada bile ağlamamk için resmen savaş verdim.Herkes üstüme üstüme geliyordu ''Snow,Snow,Snow'' anlıyorum beni düşünüyorlardı ancak gerçekten yaralıydım ve bu bana fazla geliyordu.Özelliklede ''iyi misin ?'' sorusu ! Ah bu nasıl bir soru babamı kaybetmişim ve sen bana iyimisin diyorsun ! O kadar çok kişi vardı ki cenazede.Bir anda törene yeni gelen Charming gözüme ilişti.Yanıma geldi ve bana sımsıkı sarıldı.Kulağıma ''Çok üzgünüm Snow gerçekten beni affet.'' dedi.Hiç bir ley demedim,diyemedim buna ihtiyacım vardı.Sımsıkı sarılarak karşılık verdim.Omzuma sarıldı ve beni oradan çekip çıkarttı.Daha sonra arabaya bindik elimi sımsıkı tuttu ve beni özel bir yere götürdüğünü söyledi.Çok yüksek katlı bir binaya gelmiştik.Kapıdan içeri girip asansöre bindik ve en son kata çıktık.Daha sonra merdivenle 3 kat daha çıktık.Bariyerden eğilip aşağıdan geçtik ve çatıya ulaştık.Yerlerde mumlar ve bir kilim vardı.Oraya uzandık.Sessizlik hakimdi.Sadece el ele tutuştuk ve yattığımız yerden yıldızları izlemeye başladık.Öylesine parlak ve güzeldiki.Charming beni gerçekten mutlu ediyordu.Yavaş yavaş huzurlu bir şekilde uykuya daldım...
Güneş ışığı gözüme gözüme vuruyordu.Charming'le üzerimizde battaniye vardı.Hala el eleydik ve hala mutluyduk.O çoktan uyanmış ve beni izlemeye başlamıştı.Gülümsedi.
-Günaydın güneş ışığı.dedi.
Bende ona gülümsedim ve ''Günaydın.'' diye karşılık verdim.Bir anda kimsenin burada olduğumdan haberi olmadığını farkettim ve telefonuma baktım.56 cevapsız arama vardı.54'ü Meghan,2'Si Angelica'ydı.Hemen Cahrming'den beni eve bırakmasını istedim.Kapıyı açar açmaz Angelica carlamaya başladı.Sorular sorup durdu ve onu geçiştirdim sanırım arkadaşının oğlunu ayattığımı düşünüyor.Meghan'ı aradım ve olan biten her şeyi anlattım,o kadar sevindi ve şaşırdı ki.Benden daha heyecanlıydı her zamanki gibi.Angelica ne zaman gidecek acaba bu evden.Nefret ediyordum ondan ve bir an önce gitmesi gerektiğini düşünüyorum.Evden çıktığını duydum ve doğruca odasına koştım.Çekmecesi açtım ve babamın otopsi raporunu buldum.Zehirlendiği için öldüğü yazıyordu.Neden zehirlenmiş olabilir ki ?Çekmeceleri daha da karıştırmaya başladım ve bir mektup buldum.Bu mektup babamdandı.
''Sevgili kızım Snow,öncelikle seni her şeyden herkesten çok seviyorum ve daima seveceğimde.Bu mektubu okuduğuna göre ben artık ölüyüm.Nedenini bilmiyorum ancak Angelica ile velnediğim günden beri bu haldeyim.Neyse bu konuyu geçelim.Seni çok seviyorum ve tüm malımı,mirasımı sana bırakıyorum.Sadece arabam ve takılar Angelica'nın bir de şehrin öbür ucundaki villa Angelica'nın ancak geri kalan her şey senin.Param,kasam,holding,arabalar,yalımız,her şey.Holdingide merak etme.Christian holdingin başında duracak ve geliri sana verecek,kredi kartların ve diğer her şeyi ödeyecek.Ona güvenebilirsin.Daima seni seven ve güçlü olmanı isteyen baban...''
İnanamıyorum.Angelica bunu benden nasıl saklar ! Bilerek sakladı kesin o gelmeden hemen bu iki evrakın fotokopisini çektim ve sakladım.Babamın neden zehirledniğini bulmak için biraz daha araştırma yapmam lazım ve Angelica'nın odasına tekrar daldım.Bir anda evin kapısı açıldı ve Angelica geldi.Koşarak odama çıktım.Hala olayı sindirmeye çalışıyordum.Charming'den Angelica hakkında daha fazla şey öğrenmeliydim.Şu an ki planı ne mesela ? Olayları Meghan'a anlatmak üzere evden çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Peri Masalları
Novela JuvenilMutlu son diye bir şeyin asla olmadığı bir dünyada peri masalları kahramanlarımızın şimdiki dünyaya yorumlandığını ve bitmemiş hikayelerde mutlu son olabileceğini keşfedebileceğiniz sihirsiz bir dünya...