Kızlar benim evimde bekliyor Charming her yerde Eric'i arıyordu.Yiyecek bir şeyler almak için çıktım ve yaklaşık 30 dakika sonra Belle telefondan beni arayıp acilen eve gelmemi Ariel'in bayıldığını söyledi.Poşetleri ve diğer her şeyi atıp arabaya atladım.Yüksek hızla eve ilerlerken gerçekten korku hissediyordum.Bu insanlar kısa bir sürede neredeyse hayatımda kocaman bir yer kaplamıştı ve yine benim etrafımdaki insanlara hep olduğu gibi zarar görüyorlardı.Bu iş bittikten sonra onlarla vedalaşıp gitme kararı almıştım hatta belki sadece Charming'i bile geride bırakmalıydım.Hava yapış yapış nemli ve çok kasfetliydi.İçimde kötü hisler meydana gelmişti.Daha 1 hafta öncesine kadar yeni düzelmeye başlayan hayatım yeniden tepe taklaktı.Hemen evi görür görmez manevra yaparak arabayı park edip eve koşmuştum.Ariel yerde yatıyor Belle ağlıyordu.Ariel'i uyandırmaya çalışsamda işe yaramıyor hatta nabzida çok yavaş atıyordu.Yukarı banyodan kova ve su almaya koştuğumda banyoda açık olan kasayı fark etmiştim.Meğerse Ariel kasayı açıp panzehri kullanmıştı ancak bu panzehir belkide yeni bir zehirdi.Kovayı olduğu gibi Ariel'in kafasına boşalttığımda kocaman bir çığlıkla Ariel ayağa kalktı.Onun çığlık attığını duyunca bizde çığlık atmaya başladık ve yerini kahkahaya bıraktı.Ariel resmen konuşuyor şarkı söylüyordu.Şimdi ise sırada Eric ve Charming'i bulmaya gelmişti.Charming'in telefonu kapalıydı.Ariel James'i çok iyi tanıdoğı için bu işi ona bıraktık ve doğruca bir inşaata gittik.Burası James'in yaptırdığı yeni yazlıktı.İçeri girdik ve üst katta Eric'i ağzı bantlı eli kolu kan içinde gördük ve baygındı.Ancak Charming ortada yoktu henüz.Hemen Eric'i sürükleyerek arabaya getirdik ve ayıltmaya çalıştık.Eric'ide alarak eve doğru yola çıktık.Eric kendine yavaş yavaş gelmişti ancak bunu yapan kişiyi görmediğini söylüyordu.Ariel konuştuğunda Eric az kalsın tekrar bayılacak gibi oldu ancak Ariel gülmeye başlayınca o da mutlu olduHepsiyle iyi vakit geçirmeye çalışıyordum çünkü bunlar onlarla artık sonumuzdu.Eve geldiğimizde Charming'de evde bizi bekliyordu kucagına atladım ve ona doyasıya sarılıp öptüm.Geceydi zaten ve herkes yatağına gidiyordu.Charming'le bende odamıza geçtik.Ariel'in ve Eric'in evindeydik.Hep birlikte takılalım istedik.Benim içinde iyi olmuştu böylece Charming yalnız kalmayacaktı önceden yazdığım mektubu Charming'in yanına koyarak hemen indim ve arabaya atladım ağlayarak arabayı çalıştırdım ve yola çıktım.Umarım her şeyi yoluna koyabilirim ve Charming çok mutlu olur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Peri Masalları
Fiksi RemajaMutlu son diye bir şeyin asla olmadığı bir dünyada peri masalları kahramanlarımızın şimdiki dünyaya yorumlandığını ve bitmemiş hikayelerde mutlu son olabileceğini keşfedebileceğiniz sihirsiz bir dünya...