''Pamuk Prenses'' (Snow White) Bölüm 9

111 5 0
                                    

-Evet Snow senin gözlerin kapalı ve bilincinin olmadan uyuyuşunun 1.ayına girmiş bulunmaktayız.Senin konuşmalarını,umursamaz tavırlarını,aile sevgini,tutkunu,bana Charming demeni özledim.Sanki burdasın ama aynı zamanda yoksun gibi.Sanki ellerimden kaymışta düşmüş gibi.Polisler bunun bir intihar olacağını söylüyor Snow ama biliyorum öyle değil.Angelica konusunda haklısın kesin seni o zehirledi çünkü eğer ölürsen miras onun olacaktı.Şu anda hastaneye bile gelmiyor her gün alışveriş yapıyor ve hayatını yaşıyor.Sen gittiğinden beri işler çok değişti artık bir ayağım hastanede geçiyor.Doktorlar senden ümidi kessede senin ailen olan ve asla bırakmayacak olan Meghan ve ben daima yanı başında bekliyor olacağız.Umudumuzu kaybetmedik ama eğer çok acı çekersen kendini bırak olur mu ?Biliyorum söz vermiştim ağlamayacağım diye ama ne yapabilirim seni her şeyden çok seviyorum sevgilim.Aslada bırakmayacağım...

Komada olsam bile Charming'in bu sözlerini duyabiliyordum.Bilmiyorum bitkisel hayattada olsam kim yanımda ne konuşursa duyuyorum ama sanki bir daha geri dönemeyecekmişim gibi hissediyorum.Charming'in hüngür hüngür ağlaması,Meghan'ın her gün uyanacakmışım gibi ağlayarak bana bakım yapması.Onlar benim ailem onları çok özledim bir an önce uyanıp onlara sarılmak istiyorum.Ama gözlerimi açamıyorum,vücudumu kaldıramıyorum.Angelica o elmaya her ne yaptıysa bu dünyada sıkışıp kaldım sanki.Hayatım için avaş veriyorum biliyorum kendimi bırakırsam öleceğim ancak henüz onşarı kaybetmeye hazır değilim.Bu savaşı kaybedemem.Angelica'ya babamı öldürmesi ve beni zehirlemesini ödetmeden olmaz.Liam'la ülkeyi terk etmeden,Meghan'la kıyafet için savaşmadan olmaz.Ben Snow White ! Annemin dediği gibi bir prenses olmayabilirim ancak ben bir savaşcıyım.Güçlü olmam gerekiyor.Gözlerimi açmam gerekiyor.Sanki bugün ölecekmişim gibi herkesin vedalaşmasını kaldıramıyorum.Gerçekten ölecekmiyim ? Bazen gözlerim tamamen kapanıyor ve annemi görüyorum.''Dayan prenses dayan bunu başarabilirsin.''diyor.Bunu başarmak zorundaydım.Charming için,Meghan için,annem için...

Liam:-Elini mi oynattı o ?

Meghan:-Saçmalama Liam 1 aydır aynı şey.

Liam:-Meghan koş doktoru çağır gözlerini açıyor koş !

Doktor:-Bu imkansız gerçekten 1 ay sonra bu ağır koma sürecinden sonra gözlerini açışı...

Kimse inanamasada Charming inanmıştı.İşte gerçek aşkın gücü bu olmalıydı.Gözlerimi açmamla Meghan'ın sarılması,Charming'in öpmesi bir oldu.Doktor onları uyardı rahat bırakmaları için.İyileşme sürecim çok hızlı olacakmış sadece komadan uyanmam önemliymiş.Ben uyurken doktor vitaminlerimi bile vermiş.Midem ilk başta tamamen yıkanmış kanım yüksek doz zehirden yeni arındığı için şimdi uyanmışım.Yarına hastaneden çıkabileceğimi ancak akşam üzeri polise ifade vermem gerektiği söylendi.İnanamıyordum.Konuşmuyordum sadece onlara gülümseyip neşe saçıyordum.Kalktım Meghan'ın yardımıyla üzerime eşofman geçirdim.Polisler odaya geldi ve ''Bize her şeyi anlatmalısın bu bir intihar mı ?''

''Bakın polis bey size olayı anlatıyorum Angelica Rivers adlı üvey annem bana doğum günümde bir elma hediye etti ve ben bunu ısırdığım anda uykuya daldım.''

Polis:''Bunu neden yapsın geçerli bir açıklaman var mı?''

''Kanıtlarım bile var babam tüm mirası bana bıraktığı için miras kağıtlarını bile saklamıştı ve ben onun odasını karıştırıp buldum yine ondan sonra onu bir erkekle odasında bastım eğer beni öldürmesse miras ona değil bana kalacaktı ve erkek meselesini herkes öğrenecekti ve babamıda o zehirledi biliyorum.''

Polis kağıtların hepsini almamı ve evde arama yapacakları söyledi.Şimdi kağıtları almak için polisle birlikte eve gitmek üzere yola çıkmıştık.Evin kapısını çaldım ve üzerinde siyah bir gecelikle kapıyı açtı Angelica.Şaşkınlığını gizleyemedi ve hemen numara çekmeye başladı üzerime atladı.''Snow intihar ettiğinde çok üzgüngüm.''

-Yemezler Angelica Rİvers artık işin bitti.

Odama koştum çerçevenin arkasına sakladığım kağıtları aldım ve polislere getirdim polisler evi aramaya başladı ve Anegelica'nın odasında yüksek doz zehir bulundu.Angelica polislerle birlikte gitti ve mahkemesi vardı.Bende kapıyı kilitledim ve kendimi odama attım.Yatağıma yattım ve derin bir oh çektim.Artık huzursuzluk ve üzüntüden uzak bir dünyanın kapısının açıldığını düşünmeye başlamıştım.Kapı zili çaldı ve gelen Charming'di elinde bir demet gül ve uçan balon vardı.Klişeydi ama onun eline çok yakışıyordu.Charming'e döndüm ciddi bir surat takındım ve bu sefer ben yaptım.

''Sana bir teklifim var Charming!''

Modern Peri MasallarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin