Olanları Snow'a anlatmak üzere telefonuma yazmaya başladım.Snow şaşkın ancak bir o kadarda aptalca bakıyordu.Neden onunla konuşmayıp telefonla ilgilendiğimi merak ediyor olmalıydı.Yazdım mesajı ve telefonu Snow'a verdim.Snow okuduktan sonra bana kızmaya başladı.
-Ariel nasıl böyle aptalca bir şey yaparsın ! İnanamıyorum.Sen güzel,komik bir o kadarda çekici bir kızsın onu inan bana James olmadanda etkileyebilirdin.Bak şu an buraya doğru geliyor sana şunu söyleyeceğim neye ihtiyacın olursa beni ara ve mutlaka bana gel.İlacın pan zehrini arayacağım.
Snow'a kocaman sarıldım.Onu yeni tanısamda sanki 10 yıldır tanışıyormuş gibiydik.Gerçekten onu çok sevmiştim.O Liam'ın yanına geri döndü Eric elimden tuttu ve beni dışarı çıkarttı bana neler olduğunu sordu ve ben tam telefonumdan gösterecekken bir şeyler oldu bir anda gözlerim karardı ve telefonla birlikte yere düştüm.Etraf kapkaranlık oldu...
Gözlerimi bembeyaz çarşaflı bir yatakta açtım.Üzerimde beyaz bir gecelik vardı bu kadar beyazın üstünde bukleli uzun kırmızı saçlarım kan gibiydi.Hemen yataktan fırladım.Korkmuştum.Oda öyle güzeldiki kocaman bir yatağın üzerinden etrafa bakıyordum.Karşımda çok geniş bir pencere vardı pencere havuza bakıyordu.Etrafımda modern yağlı boya tablolar ve müzik eşyaları vardı.Yanımda duran sabahlığı giyindim ve koşarak merdivenden aşağı doğru indim.Aşağıda Eric kahvaltı hazırlıyordu.Yanıma geldi,yanağıma bir öpücük kondurdu.Çok sevimli bir şekilde:
-Tanımadığım ve dün gece kucağımda bayılan bir kızı evime getirip ona kahvaltı hazırlamak adetim değildir ama...
Güldük beraber.Beni masaya oturttu muazzam bir kahvaltı sofrasıyla karnımı doyurdum.Hemen masanın üstünde kağıt kalem vardı.Başıma gelenleri olduğu gibi ona anlatamazdım sadece bu balo için bu şehre geldiğimi ailemden kaçtığımı yazdım ve sesimin olmadığını söyledim.Eric beni anşadığını belirtti ve telefonunu hoparlöre bağladı.
-Ariel sana dün gece yarışmayı kazanan kızın sesini dinleteceğim.Müthiş söylüyor gerçekten.Ancak kızı buşlamamışlar kayıplara karışmış.Bak...
İnanamıyordum.Hoparlörden gelen ses benimkiydi.When I Look At You çalıyordu ve bunu ben söylüyordum.Hemen kalktım ve zıplamaya başladım.Eric'in boynuna atladım.Eric şaşırdı.Tabikde şaşıracaktı.Neden bu kadar sevindiğimi soracaktır haliyle.Ona benim sesim olduğunu söyleyemem söylersem yalanım ortaya çıkar.Kağıda kızın sesinin çok müthiş olduğunu yazdım ve Eric'i ikna ettim bir şekilde.Gerçekten çok mutlu olmuştum.Eric mutfağı toplarken bende odaya çıkıp Eric'in ablasından arakladığı kıyafetlerden birini giymeye gittim.Telefonuma mesaj geldi.Mesaj James'den di.Burada bile rahat yoktu.
''Küçük Deniz Kızı her şey yolunda mı ?''
James'in mesajına cevap bile vermedim tabikide.Ondan nefret ediyordum onun yüzünden şarkı söyleyemeyecektim.Şarkı söylemek benim nefesimdi.Üzerime ablasının gardırobunda bulduğum bir mayoyu geçirdim ve Eric'i kolundan yakalayıp havuza koştum.Önce onu yittim sonra kendim atladım.Havuzda her türlü yüzme stilini yaptım ve Eric'i yüzme yarışında geçtim.Şezlonga çıktı ve benim kıvrılışımı izlemeye başladı.Havuzdan çıkarken saçlarımı güneşe doğru savurdum ve Eric'in yanına oturdum.Eric bana derin derin baktı.Beni izliyordu.Daha sonra konuşmaya başladı:
-Nasıl böyle yüzdün ? Daha senin hakkında kim bilir neler öğreneceğim.Keşke sesinide duyabilseydim Ariel.İnan bana daha dün tanıştık ancak sen benim aradığım kişisin.
Eric'in o pespembe dudaklarına yapıştım ve sadece onunla olan dansımızı,yüzüşümüzü,konuşmasını düşündüm.O an yaptığımdan pişman olmadığımı fark ettim.Eric benim hayatımın aşkı olmalıydı.Ona şarkı söylemek onunla saatlerce sohbet etmek isterdim ancak James bunu elimden almıştı.Ancak biz konuşmadanda anlaşabilecek derecede aşık olmuştuk sanırım.Ben uzun uzun düşüncelere dalmışken Eric lavoboya gitmişti.Tam o sırada Snow'dan bir mesaj geldi.
''Ariel bir planım var.Daha öncede benim başıma çok kötü şeyler geldi dünde yarışmayı kazandığını öğrenince sesini geri almamız gerektiğini fark ettim.Gizlice James'in bürosuna sızıp bu işi halletmeliyiz.Yarın gece bu işi bitirelim.''
Snow'a teşekkür mesajlarımı yazdım.Bunu kafama koymuştum yapmalıydım.Eric'le sabaha kadar konuşmak ve saatlerce şarkı söylemek istiyordum.Snow bana neden iyilik yapıyordu ? Nasıl bir kötülük görmiştü çok merak ediyordum ancak bunların cevaplarını bizzat yüz yüze almalıydım.Yarını iple çekiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Peri Masalları
Подростковая литератураMutlu son diye bir şeyin asla olmadığı bir dünyada peri masalları kahramanlarımızın şimdiki dünyaya yorumlandığını ve bitmemiş hikayelerde mutlu son olabileceğini keşfedebileceğiniz sihirsiz bir dünya...