Merak duygusu 10 saniyede olsa içimi yedi resmen heyecanlandım.Saçlarımı savurdum tıpkı Meghan gibi ve gülümsedim.Gözleri parıldayan Charming'e bakarak:
-Nedir o teklif ?
Charming heyecanlandı ellerimi tuttu ve:
-Beraber yurt dışına tatile gitsek diyorum baş başa sadece ikimiz.
Düşündüm ve bana bakarken tıpkı bir çocuk gibi mutlu olan Charming'e gülümsedim.
-Şu aralar yapmam gereken öyle çok şey var ki Liam.Teklifini ne kadar çok istesemde geri çevirmek zorundayım.
Charming'in suratı asıldı.Yol boyunca konuşmadık.Sanırım onu 2.plana attığımı düşünerek üzülmüştü.Evime geldim.Angelica kapıda karşıladı beni.İçeri aldı ve aşırı sinirli bir şekilde:
-En yakın arkadaşımın oğlu ile gözümün önünde ha ? Sen ne aptal ne salak bir kızsın bir daha onunla görüşmeyeceksin.Senin gibi annesi ve babası olmayan bir kızı ne yapabilir o aile ? Seni bu evde barındırdığıma dua et aptal.
dedi.Çok sinirlenmiştim o an ona hiç bir şey demeden odama koştum ve yatağımda ağlamaya başladım.Annem ve babam hakkında nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu ki ! İnanamıyordum o gerçekten çok ama çok kötü bir kadındı.Asıl bu ev benimdi.Ben onu bu evde barındıramazdım ancak henüz 18 olmama 1 hafta kalmıştı ve 18 olmadan resmi işlem yaparsam çocuk esirgeme kurumu beni alırdı.1 hafta dişimi sıkmalıydım.18.partimi Angelica'nın haberi olmadan okulun yanındaki bir gece klübünde yapacaktım.Her şey hazırdı kıyafetim,parti,davetliler.Partime Charming ile katılmak isterdim ancak artık onu arayacak yüzüm yoktu ona olanları anlatamazdım...
1 hafta o kadar öfke dolu ve o kadar nefretle geçmiştiki tamamı Angelica'yla ilgiliydi.Nihayet 2 saat sonra doğum günü partim vardı.Bu 18.yaş günümdü özgürlük demekti benim için.Kırmız oduncu gömlek,içimde salaş bir tişört,altımda kot şort,kahverengi saçlarımıda salmıştım ve bu iş tamamdır.Tamamen özgür görünüyordum.Aşağıdan kapı sesi gelmişti.''Snow'' diye bir çığlık geldi ve ben cevap vermedim.Sanki evde yokmuşum gibi.Ardından aşağıdan Angelica'nın odasından sesler gelmeye başlamıştı.Gizlice parmak uçlarımla aşağı indim ve odanın kapısından baktığımda bir de ne göreyim.Angelica ve Chord öpüşüyorlardı.Gözlerime inanamamıştım.Angelica beni gördü ve bağırmaya başladı hemen kaçtım oradan çok hızlıca koştum.Umursamadan.Bu partiyi o bile mahfedemezdi.Gce klübüne geldim bir sürü hediyeler gelmişti herkes doğum günümü kutladı pasta kestik ve delicesine dans ettik.O kadar eğledniğimi hatırlamıyorum.Kapıdan giren bir kişi dikkatimi çekmişti müthiş hatları,motorcu ceketi ve sarı saçlarıyla Charming içeri girmişti.Hemen koşarak boynuna atladım ve bana hediye paketini verdi.Bu bir biletti.Dünyanın neresine istersek istediğimiz zaman gidebileceğim bir bilet.Öylesine mutlu olmuştum ki.Göz yaşlarımı sildim ve onu öpmeye başladım.Tabikide salonun dikkati üzerimde olduğu için beni alkışlamaya başladılar.Charming'le birlikte ilk dansımızı yapmaya başlamıştık ancak biz her çift gibi birbirimizle dans ederken konuşmuyorduk.Gözlerimiz konuşuyordu derken ben yine yaptım yapacağımı Charming'in ayağına bastım tabikide o postallarla.Çocuk kıpkırmızı oldu ağzını bile açamadı Allah bilir içinden bana epeyde giydirmiştir.Meghan sevgilisiyle çok mutluydu ona işaret yaptım ve Charming'le mekandan çıktık.El ele yürüyorduk.
-Sana bu gece için ve beni dünyanın en mutlu insanı yaptığın için teşekkür ederim.Seni seviyorum ve umarım işlerim bittiğinde en yakın zamanda bu teklifini onaylayacağım.
Charming düşünceli düşünceli baktı ve:
-Nedir bu kadar önemli işin Snow ?
-Söylemeyi çok isterdim ancak şu an doğru zaman değil güven bana yakında öğreneceksin.
Charming gülümsedi ve beni kapının önüne bıraktı.Eve girmeye korkuyordum doğrusu ancak gerçekle yüzleşmeliydim.Kapıyı açtım ve kapının önünde Angelic beni bekliyordu.Bana samimi bir şekilde gülümsedi ve:
-Senden çok özür dilerim Snow,sen benim için ne kadar değerlisin bunu anlamalısın.Seni gerçekten çok seviyorum.
dedi.Ben resmen şok geçirecektim.Gülümsedim ve odama çıktım.Bu tepkiyi hiç ama hiç tahmin etmiyordum.Şaşırmıştım.Angelica ne yapmaya çaışıyordu ? Odama doğum günü hediyesi olarak bir kutu koymuştu parlak altın sarısı bir kutu.Kutuyu açtığımda içinden kıpkırmızı bir elma çıktı.Gerçekten çok değişik bir hediyeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Modern Peri Masalları
Teen FictionMutlu son diye bir şeyin asla olmadığı bir dünyada peri masalları kahramanlarımızın şimdiki dünyaya yorumlandığını ve bitmemiş hikayelerde mutlu son olabileceğini keşfedebileceğiniz sihirsiz bir dünya...