Pov: Y/n
Minulla oli ollut aika huono päivä tänään.
Entinen poikaystäväni oli laittanut viestiä kuinka hän kaipaa minua edelleen. En kuitenkaan tuntenut häntä kohtaa samoin, koska hän oli käyttänyt minua vain hyväksi ja muutenkin pyöritteli jopa 3 naista samaa aikaan.
En kuitenkaan ymmärrä miksi juuri niistä kolmesta hän kaipasi minua edelleen.Päätin lähteä ulos vähän tuulettelemaan ajatuksiani, jotta saisin yöllä unta.
Kello oli 00.25 mutta minun ei onneksi tarvinnut mennä nukkumaan ajoissa, koska huomenna ei olisi mitään suunnitelmissa.Päätin lähteä kävelemään keskustaan.
Päätin pysähtyä istuskelemaan keskustan aukiolle ja miettiä asioita.Nään kun ympärilläni pyörii pelkästään humalaisia ihmisiä.
Minua ahdisti hieman koska humalaiset ihmiset eivät olleet koskaan vahvuuteni.
Päätin lähteä viereiseen prismaan, joka oli 24h prisma.Minulla oli nälkä joten päätin ostaa kaupasta patongin.
Kassalla jonossa oli pelkästään humalaisia ihmisiä sekä yksi joka erottui joukosta kummasti.
Hän oli erittäin tutun näköinen, mustahiuksinnen poika, mutta en saanut mieleeni kuka se mahtoi olla.
Olin jonottanut kassalle jo 15 minuuttia, koska oli erittäin pitkä jono, vain yksi kassa oli auki ja kaikki olivat humalassa, vaitsi minä ja se yksi tuntunnäköinen poika.
Tuo kyseinen poika oli melkein jonon loppupäässä ja minä olin aika lähellä kassaa. Poika näytti erittäin turhautuneelta.
Olen mielestäni ollut koko elämäni huono ihminen, mutta se polku saisi päättyä tähän. Päätin luovuttaa paikkani tuolle kyseiselle pojalle."Hei sinä sielä takana" Huusin, jonka jälkeen epäröin, ja mietin miksi ihmeessä minä huusin sitä.
"no?" Kuuluu vastaus.
"sä voit tulla tänne mun paikalla voidaan vaihtaa paikkoja" Huusin tuolle.
"miks ihmeessä sä haluut menettää paikkas?" Tuo kysyi minulta.
"emmä itseasias haluukkaa mut haluun ny vaa olla kohtelias" vastasin ja taas päässäni pyöri vain, että tuo pitäisi minua ihan tyhmänä.
Tuo poika käveli luokseni ja olin jo lähtemässä hänen paikalleen, kunnes hän vetäisee hihastani minut takaisin ja sanoo "mä voin maksaa tän sunki."
"Hei ei sun tarvii!" Vastaan tuolle.
"Sul on vaa 1 patonki ei tää oo pahasta." hän vastasi hymyillen minulle.
"no okei sitten" Vastasin hänelle takaisin ja suupielilläni saattoi käväistä pikkuinen hymynvilkauskin.
Kun ostokset olivat tehty kiittelin tuota poikaa erittäin paljon.
Hän sanoi minulle kokoajan, ettei tuo yksi pieni patonki edes maksanut paljoa, joten ei se haittaa.
Sanoin vielä kerran kiitos ja lähdin kävelemään patonki kädessäni prismasta ulos.
Tunnen kun joku koskettaa olkapäätäni.
Luulin että se on vielä tuo kyseinen poika joten käännyn häntä kohti ja kysyk "oliks sul viel jotain" kun olen saanut sanottua sanani loppuun säikähdän, koska tajuan tämän olevan se kassalla jonottanut kärttyinen humalassa oleva mies.
"Jumalauta sä päästät muita ohittelemaan jonossa, mutta mua et!" Hän huutaa minulle.
Olen hieman kauhuissaan, koska en pääse pois kun tuo pitelee olkapäästäni kiinni AIKA kovaa.
"anteeks" sanon epäröiden.
"EI! Tätä sä et saa anteeksi" Hän karjuu.
Olen ihan paniikisss ja toivoisin että joku muu känniläinen vierelläni olisi edes sen verran fiksu että tulisi auttamaan.
Hän huutaa minulle hetken ihan täyttä kurkkua kunnes tunnen toisen käden harteillani.
Huokasin helpotuksesta kun näin tuon kyseisen tutun pojan."Nonii päästäppä irti lumppu" Tuo poika komentaa humalaista miestä.
Jossain vaiheessa känninen mies lähtee kävelemään pois.
"KIITOS KIITOS KIITOS" Sanon tuolle pojalle niin kiitollisella ja pelkävällä ilmeellä.Pov: Aleksi
Olin juuri pelastanu jonkun tytön känniläisen kimpusta. Hän näytti erittäin poissaolevalta ja pelokkaalta.
Päätin kuitenkin kysyä tuon tytön nimeä.
"hei mikä sun nimi on" Kysyin tuolta pelokkaalta tytöltä."mun nimi on y/n" Kuulen pienen vaimean äänen.
"okei " sanon ja hymyilen tuolle.
"sä näytät tosi tutulta mut en saa päähäni kula sä oot! Tunnetaanko me jostai?" tuo tyttö kysyy minulta.
"ömm aijjaaa kumma juttu" vastaan tuolle vähän nauruisella äänellä, koska saatan arvata mistä on kyse."mikä sun nimi on" Tuo kysyy minulta.
"oon Aleksi" vastaan tuolle.
Samassa hetkessä nään edessäni tytön jonka suu on isommin auki kun aurinko.
YOU ARE READING
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfictionY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...