Pov: y/n
Aamulla.
Herään siihen kun Aleksin räplää hiuksiani.
"huomenta" sanon hänelle.
"huomenta" tuo vastaa ja antaa nopean suudelman.
"eiks sulla oo yhtää päänkipee?" kysyn häneltä ihmeissään.
"no avraa vaa!" Hän sanoo.
"eli on?" Kysyn.
"no on ihan helvetin kipee" hän vastaa.
"ounou" naurahdan.
"teinkö mä eilen jotain tyhmää?" Aleksi kysyy.
"no et perjaattees" Naurahdan tuolle.
"eli tein?" hän kysyy ja peitää naamansa käsillään.
"enhä mä nyt niin sanonu" Sanon taas hieman naurahtaen.
"no kerro sit mitä tein" tuo sanoo.
"no siis oisit halunnu panna mua, mut en suostunu koska olit ihan umpikännissä" sanon ja naurahdan.
"ei jumalauta ANTEEKS OIKEESTI!" tuo sanoo ja peittää naamansa.
Halaan tuota ja sanon "Aleksi ei se haitaa, sä lopetit ku sanoin et ei".
Tuo ei vastaa mitään, mutta silittää selkääni.
"oot rakas" Sanon tuolle hymyillen.
Tuo nostaa katseensa naamaani ja painaa huulemme yhteen.
"niin säki" Hän vastaa.
Lepään aleksin päällä, hän piirtää peiton alla jotain kuvioita selkääni. Voitaisiinpa vain jäädä tähän ikuisuudeksi. vain me kaksi.kun viimein jaksoimme nousta, kävin vessassa.
Aleksi meni kai tekemään aamupalaa.
Kerranki sellanen tunne että mä voisin jopa syödä.
Kävelin vessasta keittiöön, Aleksi oli tehnyt meille molemmille leivät.
Halaan häntä tiuksasti.
"Musta tuntuu että oon vähänaddiktoitunu suhun" sanon hänelle ja naurahdan samalla kun halaan häntä.
"ai vähän?" Hän kysyy.
"no itseasias aika paljon" vastaan.
"mäki oon VÄHÄN addiktoitunu suhun, mut syötäskö nää leivät nyt?" Aleksi naurahtaa.
"mä en haluu päästää susta irti" Vastaan tuolle ja puristan vielö tiukemmin.
Aleksi nostaa minut syliini ja kävelee ruokapöydän ääreen istumaan. Tässä minä syön leipääni Aleksin sylissä. Ehkä vähän säälittävää. Mut ei voi mitää.pov: Aleksi
Y/n syö leipäänsä sylissäni. Hän on ilmeisesti vähän läheisriippuvainen tänään? Ehkä, en tiedä.
"mun pitäis mennö studiolle tänään, mut nyt vaikuttaa siltä et sä et päästä mua, tai sit sä tuut messii?" sanon y/n ille.
"kyl sä voit mennä, jos mä voin tulla mukaa" Hän vastaa.
Naurahdan tuolle.
Painan huulemme yhteen ja lähden kävelemään sohvalle y/n sylissäni.
kun laskeuduin sohvalle y/n meni huoneeseemme. Kohta hän tuli takaisin minun hupparini päällä ja juoksi takaisin minun syliini. Ilmeisesti hön kävi vaihtamassa vaatteet.
"ihan kiva paita" sanon tuolle.
"eiks ookki " tuo vastaa.
"lähetäänkö?" Kysyn tuolta.
"joo" hän vastaa ja pompahtaa ylös sylistäni.---
studiolla.
Y/n meni istumaan studiomme sohvalle.
Minä kehittelin uutta biisiämme kuntoon. Joonas ja olli äänittivötnsoittoaan ja niko, joel ja tommi sähläsivät jotai ja juttelivat y/n kanssa.
huomasin kuinka y/n vilkuili minua vähän väliä.
Menin istumaan sohvalle y/n viereen liittyäkseni heidän keskusteluun.Juttelimme vähän aikaan, y/n oli tarrautunut minuun taas täysin. Saatoin ehkä arvata mitä hänellä oli mielessä, joten sanoin "no mut me lähetään nytte".
"okei moikka" Kaikki sanoivat.---
Kun pääsimme asuntomme ovesta sisään, y/n työnsi minut seinää vasten.
"mä taisin luvata sulle eilen yhen jutun" hän sanoo.
"aijjaaa, mikä" sanon virnuilevasti.
"kun sä halusit eilen panna mua, sanoin joku toinen kerta" Hän selittää.
"ai sanoit, no siinätapauksessa" sanon ja suutelen hänen pehmeitä huuliaan.❌Tw❌
Otan y/n syliini ja lähden kävelemään kohti makuuhuonetta. Kaadan y/n sängylle, ja otan häneltä paidan pois. Suutelen hänen kaulaansa. Avaan farkkuni vetoketjun ja otan housuni pois jalasta. Kapuan taas y/n päälle ja suutelen hänen kaulaansa ja rintakehäänsä.
Hänen suustaan pääsee pieniä voihkaisuja.---
Y/n makaa päälläni peiton alla. Silitän hänen hiuksiaan ja tasaan hengitystäni.
________________________________
Oke sori taas vähä tällane osa:/ ei oo ehkä mun juttu tehä tällasii kohtauksii😂😭
STAI LEGGENDO
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfictionY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...