ihanin hali koskaan

540 15 0
                                    

Pov: Aleksi

Aamulla kun heräsin, olin haluksessa y/nin kanssa.
Hän ei ollut vielä herännyt, joten annoin hänen nukkua rauhassa.

Menin tekemään keittiöön aamupalaa minulle ja y/ille.
Pian huomaankin kun joku ottaa minut halaukseen takaapäin.
Käännyt ympäri, suutelen tuota ja sanon "humenta muru".
"Huomenta" tuo vastaa ja hymyilee.
" tää aamupala on koht valmista ni mee vaa istumaa" sanon y/n ille ja hymyilen.

pov: y/n

kun heräsin en nähnyt Aleksia missään, menin keittiöön ja sielähän se söpöläinen olikin.
Hän oli tekemässä meille aamupalaa.
Menin istumaan pöydän ääreen odottamaan kunnes aamupala olisi valmista.

Aleksi oli tehnyt meille sämpylää ja omenapaloja jotka olivat kääritty juustoon.

Olimme nyt syöneet aamupalan.
Menin Aleksin huoneeseen, aleksin kaapille etsimään jotai kivoja vaatteita itselleni.
Otin Aleksin yli isot sortsit ja t paidan.

pov: Aleksi

Aamupalan jälkeen menin sohvalle ottamaan ruokalevon ja y/n meni ilmeisesti vaihtamaan vaatteita.

Y/n tuli huoneestani ja näin jotai ylisöpöä! Hänellä oli päällään minun vaatteeni, jotka olivat hänelle liian isoja. Ne näyttivät mekolya hänen päällään.

"Sellaset vaatteet" Sanoin y/nille ja naurahdin.
"joo" hän naurahti.
Hän käveli luokseni, hyppäsi päälleni sohvalle ja otti minut lämpimään halaukseen.
Nyt makaamme sohvalla halausessa.

Tämä oli ihanin hali koskaan :).

I'm so fucking in love with you  | Aleksi x  readerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora