Pov: y/n
Aamulla, kun heräsin Aleksi oli jo lähtenyt studiolle. Olin sopinut, että näkisin tänään yhtä uutta ystävääni ellaa johon tutustuin vasta noin viikko sitten. Me sovimme, että menisimme jonkun hänen ystävänsä kotibileisiin. En hirveästi tykännyt ajatuksesta "kotibileet" en ollut sentään enään mikään teini. Mutta kaipa tästä tulisi ihan kiva päivä.
Puin päälleni mustan topin ja vaaleansiniset revityt farkut.
Ella tuli hakemaan minua ovelta.
"Moiii" Hän sanoi ja halasi minua kun avasin hänelle oven.
"moiiih" Sanoin tuolle ja halasin takaisin.
"onks sulla joku jätkä täällä, tääl haisee ihan mies" Ella tokaisee.
Naurahdan.
Ella on ilmeisesti vähän yli-innokas.
"Nojoo mut ei se tääl nyt oo" sanon.
"uuuu kuka se on?" Ella utelee innokkaana.
"noh yks Aleksi" vastaan.
En halua sanoa Ellalle kenestä Aleksista on kyse, koska olen tutustunut häneen vähän vajaa viikko sitten, joten en voi vielä luottaa häneen täysin."okeii no mut lähetääks?" Ella kysyy.
"joo mennää vaa" sanon.Kävelemme Ellan ystävän kodin eteen, koska sinne ei ollut pitkä matka.
Kävelimme talon sisälle ja tokaisin ellalle " et sit hylkää mua tääl, en tunne täält ketää!".
"en en" Tuo tokaisee naurahtaen.
Ella menee moikkaamaan ystäviään, minä jään seisomaan olohuoneen viereen. En tunne täältä ketään. Minua ehkö jopa ahdisti olla täälä, koska en tuntenut edes ellaa kunnolla.---
Olen ollut täälä nyt noin 2tuntia , haluan pois.
"Vitun läski" Minulle huudetaan talon toiselta puolelta.
"Yksinäinen paska" Kuuluu taas huutoa.
Haluan POIS!
"ella mä lähen" menen sanomaan ellalle.
"eiku et mee jää ny" Tuo anelee.
"eiku ei mua kukaa haluu tänne enkö tunne täält ketää!" Sanon tuolle.
"jää ny" Tuo yrittää vielä.
"eiku mä oikeesti meen nyt" Sanon tuolle.
"NO ETHÄN! ÄLÄ NY OIKEESTI JÄTÄ MUA TÄNNE NÄITTEN KAA!" Ella huutaa minulle.
Ahdistun tuosta ja lähden juoksemaan asunnosta ulos.
Ovella kuulen vielä muutamat huorittelut.
Ulkona on kylmä, pimeää ja sataa. Minä tärisen ja itken. Haluan vain Aleksin luokse. Aleksi on ilmeisesto studiolla, joten menen sinne kai sitten.
Koputan studion oveen ja Joel tulee avaamaan sen.
"hei! mikä sul on?" Tuo yrittää rauhoitella minua.
En vastaa hänelle mitään, ryntään vain peremmälle studion sisään. Vilkuilen ympäriinsä etsien Aleksia kunnes löydän hänet keittiöstä. Ryönnän halaamaan tuota.
"heiii mikä sun on" tuo kysyy minulta.
En vastaa mitään, itken vain Aleksin paitaa vasten."Aleksi sä voit kyl keskeyttää treenit, menkää vaa kotii" Joel tokaisee.
"Kiitos" Aleksi sanoo ja kantaa minut eteiseen.
Hän kantaa minut vielä autoon ja kysyy sielä uudestaan "muru mikä sulla on?".
"Sain ahistuskohtauksen" Sanon tuolle hiljaisella äänellä.
Tuo ottaa minut halaukseen, ja lähtee sitten ajamaan kotiin.
CZYTASZ
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfictionY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...