pov: Y/n
"Mut Aleksi millon sä muutat sit mun luo?" Kysyn tuolta.
"Vaikka huomenna" Tuo sanoo hymyillen.
"pitäskö sun sit alkaa pakkaa täälä?" Kysyn Aleksilta.
"ei ei ei nyt ei vielä jaksa" Hän valittaa samalla kun kävelee sohvalle.
"ai että laiskoiks on ruvettu?" Naurahdan tuolle.Tuo avaa kätensä merkiksi sille, että tulisin hänen syleilyyn sohvalle. Kömmin Aleksin päällä makaamaan.
"Toivottavasti en paina liikaa" Tokaisen tuolle samalla kun makaan aleksin päällä sohvalla.
"mistä sä ton repäsit? Et todellakaan" Tuo sanoo kysyvästi.
En vastaa tuolle mitään mutta laitan silmäni kiinni ja nukahdan.Kohta kuitenkin herään.
"pitäskö meijjän alkaa ny pakkaa?" Kysyn Aleksilta samalla kun herättelen tuota.
"jooh" Hän vastaa hieroen silmiään.---
Olemme saaneet nyt suurimman osan pakattua. Siirrämme muuttolaatikoita eteiseen pinoon.
"eiköhän siinä oo kaikki" Aleksi tokaisee.
Vilautan hymyni Aleksille ja tuon jälkeen painan huulemme yhteen.pov: Aleksi
Olen niin onnellinen nyt, muutan pian y/n luokse asumaan ja pääsen vanhasta läävästäni pois. Tätä oli odotettu.
Suutelemme y/n kannssa kunnes vetäydymme irti toisistamme hapenpuutteen vuoksi.
"sun huulet maistu mansikalta" naurahdan y/n ille.
Tuo naurahtaa minulle takaisin.
"Aleksi mä oon aika onnellinen" Y/n tokaisee katsekontaktimme välistä.
"Aika?" Kysyn tuolta sarkastisesti.
"nojoo, oon tosi onnellinen" Tuo vastaa painaen taas huulemme yhteen.Suutelumme muuttuu kokoajan kiihkeämmäksi.
Pian olemmekin jo makkarin puolella.---
Pov: Y/n
Aamulla herään ja tunnen lämpimät kädet ympärilläni. Avaan silmät ja käännyt aleksiin päin.
"muuttopäivä" Hän tokaisee.
"Niimpä" Sanon ja annan suukon hänen otsalleen.---
IllallaAleksin tavarat ovat nyt saatu paikoilteen ja muutto on valmis. Olen onnellinen, koska Aleksi asuu nyt luonani. Olen umpi rakastunut häneen ja haluaisin hänen tietävän sen rakkauden määrän.
Olemme menemässä nukkumaan, kunnes Aleksi tokaisee
"ainii sori mulla on huomenna treenit aika aikasin aamusta ja loppuu vasta myöhään illalla ni en hirveesti kerkee nähä sua huomenna. Toivottavasti keksisit jotain tekemistä huomiseks." Aleksi sanoo alakuloisella äänellään.
"ei se mitään, oon muutenki jo sopinu et nään yhtä mun uutta frendiä" Sanon tuolle hymyillen.
"no kiva" Tuo sanoo ja antaa suukon hiuksieni sekaan.
"öitä muru" Sanon ja halaan tuota.
"kauniita unia Aleksin kuvia" Hän tokaisee naurahtaen.________________________________
Sori et ei oo tullu hetkee jaksoja ku on ollu aika paljo koulu juttuja ni en oo oikee kerenny. :(
YOU ARE READING
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfictionY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...