pov: y/n
Menimme aleksin autosta ulos.
bc treeniksen ovella aleksi avaa sinulle oven, ja sanoo "peremmälle".
Kävelen ujosti treeniksen sisälle.
Ovelle kävelee heti vastaan bc jätkät ja tervehtivät minua.
He tosiaan vaikuttivat oikeasti rennoilta.Kävelimme kohti treeniksen aulaa.
Istuin Aleksin viereen sohvalle ja Niko heti alkoi tuijjoittamaan minua ja aleksia tällä"😏" ilmeellä.
"niko miks sä tuijjotat?" Aleksi kyselee nikolta.
"katoin vaa et ootte hyvä pari." Niko toteaa.
"ei me olla pari" sanon nikolle.
"niiin.... ette vielä😏" Hän toteaa taas.
hymähdän vähän.Pojat alkavat treenaamaan ja minä seuraan treenejä vierestä.
Olen tuijjottanut koko treenien ajan Aleksia, koska noh onhan se aika helvetin hyvänäköinen.
Nyt viimein hän taisi huomata sen, ja antaa minulle nopeasti flirtti katseen.
Naurahdan hänen ilmeelleen, ja nyt kaikki tuijjottavat minua...
Tulee hetken hiljaisuus ja samalla kaikki katsovat minua ja aleksia vuorotellen.
"mitä?" kysyn hilaisuuden keskellä hieman naurahtaen.
"joo ei mitää jatketaa" Joel toteaa.
"sori nyt ei kyllä pysty jatkaa" Aleksi sanoo.
"no mitä ny taas aleksi miks ei muka pystu?" joel kysyy.
"Se haluu mennä vetää lakanavalssii y/nin kaa" joonas toteaa.
Punastun hieman, koska yllätyin tuosta mitä porko sanoi.
"no ihan sama jatketaa vaa" Aleksi toteaa.Treenien jälkeen pyysin voisinko mennä Aleksille taas yöksi.
Tuo vastasi kyllä, joten olemme nyt aleksin kian kyydissä menossa Aleksille.Koko automatkan halusin vain suudella tuota täydellistä mustahiuksista poikaa.
Kun vihdoin olimme päässeet Aleksin ovesta sisälle, kurotuin vetämään tuon huulet huulilleni.
"mä tykkään susta" sanon suutelumme keskeltä.
Aleksi irrottautuu suutelusta, ja toteaa "ai... empä arvannu".❌TW❌
"Kuules Aleksi" mumisen taas
suutelun keskeltä.
"no mitäs" Tuo vastaa ja naurahtaa.
"Mä haluun sua ihan helvetisti joten nyt vastaat haluutko olla mun poikaystävä!" änkytän taas suutelun keskeltä.
Aleksi työntää minut suutelustaan pois ja naurahtaa.
"häh mitä.. eli et?" Vastaan huolestuneesti.
"niinkö luulet?" tuo kysyy minulta.
"en tiiä.. vastaa jo" yritän hoputtaa tuota.
"kuules y/n oon umpi rakastunu suhun" tuo toteaa ja vetäisee minut takaisin suudelmaan.En ollut vielä koskaan menettänyt neitsyyttäni mutta nyt tuntui että olen valmis.
Otan Aleksia kädestä kiinni ja vedän hänet hönen makuuhuoneeseensa.
Hän ilmeisesti tajuaa mikä on aikomukseni ja sen taki kysyy "ootko varma tästä?".
"Olen olen ala tulla" vastaan flirttailevasti.
Makaamme Aleksin sängyllä. Hän suutelee huuliani intohimoisesti, ja pian hän on jo kaulallani. Tunnen kuinka tuo tekee aika selkeää jälkeä, mutta se ei haitaa minua lainkaan.
Pian olisi itse h hetken aika, tämä jännitti minua eniten.Se olisi menoa nyt...
Kun olimme lopettaneet aleksi kysyi minulta hengästyneenä "kadutko?"
"en. en sekunttiakaan" vastaan tuolle samalla kun yritän tasoittaa hengitystäni.pelkäsin ehkä vähän turhaan, koska tuo oli ihanaa.
Aleksi varmisteli minulta lähes koko ajan, onko kaikki ok ja voiko varmasti tehdä miten teki.
Tämä jos jokin Kasvatti luottamustani Aleksiin.❌TW OHI❌
YOU ARE READING
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfictionY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...