pov: y/n
Olin tosiaan saanut äskön aikamoista kyytiä, siksi en pystynyt vielä nousta ja lähteä suihkuun.
Makasimme Aleksin kanssa vielä hetken sängyllä, kunnes sanoin "noni mennää".
Menimme yhdessä suihkuun. Suihkun jälkeen menimme syömään jotain pientä.
Tuijjotin aleksia kirkkain silmin kun hän söi leipäänsä.
Hän näytti niin söpöltä.
Pian hän kuitenkin huomasi ja kysyi "mitä?".
"ei mitäää" sanoin ja jatkoin hänen katsomista.Kohta hän kuitenkin tulee ja ottaa minut syliin, kantaa sohvalle ja siinä mensitten cudlailimme hetken aikaa.
"tiäksä aleksi kun..." Sanon.
"no" hän vastaa lempeällä äänellään.
"oon tainnu rakastuu suhun aika pahasti" Vastaan ja puristan aleksia itseeni kovempaa ja tunnen kuinka aleksin lämpö virtaa kehooni.
"tieksä y/n...." Aleksi sanoo.
"no" vastaan tuolle.
"mäki oon tainnu suhun AIKA pahasti" Aleksi sanoo ja painaa huulemme yhteen.Olin niin rakastunut aleksiin, että tätä rakkauden määrää en edes voi kuvailla sanoin.
Tuntui, että hänen seurassaan olen turvassa."mennäänkö kauppaan" Aleksi kysyy, ja nyökkään vastaukseksi.
Menimme kävellen koska lähikauppaan olisi alle kilometri.
Kävelimme käsikädekkäin, mutta kun ohitimme 2 miestä tartuin aleksiin tiuksemmin. Aleksi taisi tajuta mikä ei ole vahvuuteni. Tuntemattomat miehet.
Aleksi Käänsi katseensa minuun ja sanoi "ei sul oo hätää".pov: Aleksi
Kävelimme miesten ohi ja heri peräämme kuului huuto "saanks mäki maistaa tota muijjaa".
En sen kummemmin välittänyt asiasta, mutta päässäni kiehui.
Aloimme kävelemään y/n in kanssa vähän nopeampaa tahtia, päästäksemme kauppaan.
Kaupassa sovimme y/n kanssa että lähdemme molemmat etsimään eri tuotteita, jotta olisimme nopeammin valmiita.Menin maitohyllylle, otin 4 maitotölkkiä ja laitoin ne kärryyni. Seuraavaksi menin makaroonihyllylle, katselin mitä makaroonia ostaisin, kunne kuulen pelokkaan huudon "ALEKSI".
Se oli y/n.
Menin etsimään y/n iä, ja kun lopulta löysin hänet, hänen kimpussaan oli 2 isokokoista miestä. Ne oli ne samat mitkä sielä kadullakin.
"Lopettakaa" huusin miehille jotka lähentelivät ja koskettelivat tyttöystävääni.
He ei vät lopettaneet, joten vetäisin y/nin pois heidän lähentelystään. Kunnsain y/nin itselleni hän vain halasi minua.
2 Miestä lähtivät juoksemaan karkuun.
Minulla oli paha fiilis y/nin puolesta, sillä halusin vain suojella häntä kaikelta maailman vääryydeltä.Otimme nopeasti vain ostoksenne loppuun ja menimme maksamaan.
Kotona me vain halailimme sohvalla koko loppu päivän.
"mä haluun et oot turvassa" sanoin tuolle maailman ihanimmalle naiselle.
Tuo ei vastannut mitään, mutta puristi minua tiukemmin lähemmäs häntä.pov: y/n
"mitä me tehään viikonloppuna" Aleksi kysyi minulta.
"noh haluisiks vaik mennä kattoo mun perhettä ristiinaan, saisin samal näytettyy sut mun perheelle" Totesin tuolle.
"tottakai" hän vastasi ja suukotti hiuksiani.Time skip: Viikonloppu
Ajoimme Aleksin autolla ristiinaan perheeni luokse. Huomasin, että Aleksia ilmeisesyi jännitti hieman.
"mun siskoki on kai siy kotona" Sanoin tuolle.
Tuo vain hymyili minulle.
"Mun perhe on oikeesti tosi mukava, sun ei tarvii jännittää yhtää" sanoin Aleksille.
"joo no en ihmettele sit mist oot saanu luontees" Tuo naurahtaa.Perillä
Koputan lapsuudenkotini oveen, oven tulee aukaisemaan äitini.
"Mitäää mitä sä täälä teet ihana nähä" Hän sanoo innoissaan ja halaa minua.
"No me vaa päätettii tulla moikkaa" sanoin.
"siis häh, ketkä me?" Tuo kysyi ihmeissään.
"no siis... Täs on mun poikaystävä Aleksi." totean tuolle ja siirrän aleksin eteeni.
"Siis y/n mitää Ihanaa" tuo sanoo onnessaan kun ottaa Aleksin halailuun.
Sanoinhan, ihana perhe.
"millossä tämmösen komistuksen oot kerenny hankkia" Äitini kysyy minulta.
"on siitä joku kuukaus" totean tuolle hymyillen.
"Jarkko (isäni) Tuus kattoo y/n on saanu poikaystävän" Äitini huutaa isälleni olohuoneeseen.
Isäni tulee katsomaan Aleksia ja toteaa heti "iha kiva näköne karveri".
Naurahdan vähän."Kuulinko oikein, ONKO Y/n illä POIKAYSTÄVÄ!" 11- vuotias pikkusiskoni huutaa samalla kun juoksee portaita alas.
Hän kipittää katsomaan minua ja järkyttyy samantien. Hän jähmettyy paikalleen ja tuijjottaa Aleksia ihan kun olisi aaveen nähnyt.
"No mikä ny" Kysyn tuolta nauraen.
"siis y/n... onkso. Aleksi. sun. poikaystävä" tuo toteaa ihan kummallisena.
"öm joo? mitä ihmeellistä siinä on?" totean tuolle.
"Oon ollu bc fani vaikka kuinka pitkään!" tuo kirkaisee ja juoksee halaamaan Aleksia.
Aleksi vain nauraa, halaa pikkusiskoani ja tuojjottaa minua.
ČTEŠ
I'm so fucking in love with you | Aleksi x reader
FanfikceY/n:illä oli ikävä tausta entisen poikaystävänsä kanssa. Hän pelkää saman tapahtuvan uudestaan, kunnes hän tapaa yhden erityisen ihmisen, joka erottuu joukosta. Oliko se oikesti vain yksi tavallinen yö joka muutti kaiken, vai muuttiko se edes mitää...