sormet kurkkuun

416 10 2
                                    

Pov: Aleksi

Olimme nyt päässeet kotiin.
"Hei haluuksä kertoo miksä sait sen paniikkikohtauksen?" Kysyn y/n iltä.
"no siis ku olis sen mun kaverin semmosissa bileissä nii" Tuo kerkeää sanoa kunnes keskeytän hänet.
"eikai joku taas tullu ahdistelee sua?" Kysyn tuolta hätääntyneesti.
"ei ei ei mitää sellasta vaan" Tuo sanoo.
Odotan hetken aikaa vastausta kunnes tuo sanoo " no sain kuulla aika kovat huorittelut ja sit se mun uu kaveri huus mulle aika kovaa ku halusin lähtee sieltä".

pov: y/n

Aleksi otti minut taas halaukseen. Tällähetkellä Aleksi on ainoa kehen voin luottaa täysin. Hänen lähellään olen turvassa.

" voitaisko vaan mennä nukkumaan?" Kysyn Aleksilta.
"Tottakai" Hän vastaa ja kantaa minut sänkyyn.
Hän peittelee minut ja tulee sitten viereeni. Kohta tunnen jo lämpimän ja turvallisen käden ympärilläni.

---

kun herään Aleksi vielä nukkuu sikeästi kietoutuneena minuun. Hän näyttää niin suloiselta. Tukka on ihan sekaisin ja suu on auki. Pistän silmät vielä hetkekis kiinni ja nukahdan uudestaan.

"huomentaa" Kuulen Aleksin herättelevän minua.
"Huomenta" Vastaan tuolle.
"Mennään aamupalalle" Aleksi sanoo.

Otamme ruokaa ja Aleksi syö kaiken nopeasti toisin kuin minä vain katson ruokaa.
"miks et syö" Aleksi kysyy hämmentyneellä ilmeellä.
"ei oo oikee nälkä" Vastaan tuolle.
En tiedä mikä minussa on, mutta tänään ei vaan yhtään tehnyt ruokaa.
"syönnyt ees vähän" Aleksi kehotti.
söin leivästäni puolet, kunnes tuli hirveä olo. Olin taas lihonnut. Menin vessaan, työnsin sormet kurkkuun ja oksensin.
Aleksi tuli vessaan kesken minun oksentamisen. 
"no ei ihme et sua ei varmaa tehny mieli ruokaa jos sulla on vatsatauti" Aleksi sanoi.
"niin" Vastasin tuolle.
Tiesin että tämä ei ole vatsatautia, mutta en minä nyt voi sanoa että en vain halua lihota enempää.

________________________________

Sori et näin lyhyt osa mut tuli aika kova kiire kouluu!

I'm so fucking in love with you  | Aleksi x  readerOnde histórias criam vida. Descubra agora