Oho sori

606 16 0
                                    

Kävelen kohti kahvilaa ja nään jo aleksin istumassa kahvila penkillä.
Aleksi huomaa minut ja alkaa heti hymyillä.
Hymyilen takaisin.
"Moi" tuo sanoo!
"moi" Vastaan tuolle.
Tuo levittää kätensä niin, että voisin halata häntä. Yllätyin hänen reaktiostaan, mutta halasin häntä kuitenkin takaisin.
Kahvilla juttelimme vähän kaikkea, ja lopuksi päätimme lähteä. Jostain Aleksi oli saanut idean, että tulisin hänelle yöksi.
Suostuin ideaan ja lähdimme Aleksin autolla aleksille.
Autossa laitoin Ellille viestiä "Ääää Elli auta oon menos Aleksille yöks!!"
"Mitäää uuuuu!" hän kirjoitti.

Kun pääsimme Aleksin kotiin tuo kysyi minulta "haluuksä kattoo vaikka netflixii?"
" juu vaikka" vastaan tuolle hymyillen.
Menemme sohvalle istumaan.
Aleksi laittaa kätensä niskanitaakse ja laittaa netflixin päälle.
Olen yllättynyt siitä mitä Aleksi teki, mutta en valita.
En tiedä mitä välillämme on, mutta sen voin sanoa että minulla pyörii vatsassa ainakin tuhannen perhosen bileet.
"mun pitäs käyä suihkus ni haluuksä vaik vaihtaa jotku mukavemmat vaatteet sil väli?" Aleksi kysyy minulta.
"ei mulla oo mitää mukana ku tultii suoraa sieltä kahvilta" sanon.
"no sä voit käyä kattoo mun kaapil jotku vaatteet" tuo vastaa.
"okeii" sanon tuolle.
Olen katsomassa aleksin kaapilla minulle vaatteita, löydän aleksin ac/dc paidan ja harmaan collage housut.
Olen vaihtamassa vaatteita, kunnes kuulen huoneen ovan avautuvan.

Pov: Aleksi.
Olin suihkussa ja samalla Y/n oli vaihtamassa itselleen minun vaatteita.
Olin peseytynyt joten laitoin pyyhkeeni vyötäisille ja lähdin kävelemään huoneeseeni hakemaan vaatteita.
Avaan oven ja nään Y/n pelkillä alusvaatteilla.
Nään kuinka tuo säikähtää ja laittaa T paitani kroppansa eteen.
"Sori en tienny et oot tääl viel" sanon hätääntyneesti ja laitan oven takaisin kiinni, jotta y/n saisi pukea rauhassa.

Kohta y/n: tulee huoneestani Minun ac/dc paita päällä ja collagehousut jalassa.

I'm so fucking in love with you  | Aleksi x  readerWhere stories live. Discover now