נקודת מבט: אופק
קוראים לי אופק וקודם כל , אני לא הומופוב.
זה שאני משתמש בהומו ובקוקסינל כקללה זה סתםם, זה בצחוק, זה כי יש לי אחריות ענקית כמצחיק של הכיתה.
אני גם לא גזען, תראו אפילו העיליתי פוסט של בלאק לייבס מטר!
זה לא משנה שאני אומר את האן וורד כל הזמן ואומר "because im black" כל הזמן למרות שאני לבן, כי העליתי פוסט של בלאק לייבס מטר.
אני גם לא שוביניסט.
כל הבדיחות וההטרדות זה סתם.
אני מודה שכל הדברים האלה שאני עושה ואומר הם רק דברים שאני משתמש בהם כדי לכסות את מי שאני באמת. למען האמת אני בכלל לא יודע מי אני אבל אני רוצה לנסות להבין את זה השנה, אני מחליט להתחיל לחפש את עצמי ברשתות החברתיות וככה לראשונה אני פוגש אותו.נקודת מבט: נץ המסוכן
קוראים לי נץ ואני מסוכן. אני מנהל את מאפית "the boys 💪🥶🤬" וכשיש לי זמן פנוי ממחירת סמים אני הולך ומתקעקע,לפעמים אני גם הולך לבית ספר אבל אם דגש גדול על הלפעמים.
כולם חושבים שהם מכירים אותי אבל הם לא . אף אחד לא יודע שיש לי סוד שיכול לשנות את כל מה שהם חשבו עלי. אני לא רוצה שאנשים יגלו את הסוד שלי אבל אני גם לא רוצה לשמור אותו איתי לתמיד , אז מחליט לעשות מה שכל נער הורמונאלי עושה פתחתי עמוד פיקטיבי באינסטגרם והתחלתי להתכתב איתו עם אופק.
*~*
הי, זה פרק הראשון בסיפור שנכתב לראשונה כבדיחה ביני לבין חברות שלי על שני ילדים אמיתיים מהכיתה שלנו ואז פשוט לא הצלחתי להפסיק לכתוב אותו, כמובן שהוא עדיין בדיחה אז אל תיקחו אותו ברצינות בבקשה.
זה הסיפור הראשון שאני אי פעם כותב/ת ואני מקווה שתהנו ממנו.
YOU ARE READING
יא הומו קוקסינל
Romanceהם לומדים באותה הכיתה אבל הם לא מכירים אחד את השני חיפוש אחד באינטרנט יפגיש את שניהם במפגש משנה חיים מכיל: - שפה גסה - תוכן מיני פרקים קצרים (200-300 מילים).