-פרק 7-

81 3 1
                                    

נקודת מבט : נץ המסוכן
החלק התחתון שלו היה חשוף ועירום, כאילו בלי כלום חוץ מנייר טואלט על הזין שלו וקנווס עם תמונות שלי שכיסה חצי מהפנים שלו. כ"כ רציתי לרוץ ולנשק אותו ולהרגיש את הזין שלו אבל הקנווס חסם לי את הדרך אליו והמצב היה כאילו, די מביך.

נקודת מבט: אופק
הוא היה מולי, נץ המסוכן, האהוב והחושני שלי .
גדול וכביר בעל אבריו.
יש לי זין קטן/ממוצע/אולי קצת מתחת לממוצע , אני יודע, אבל כשהזין של נץ המסוכן עמד הרגשתי כ"כ חסר בטחון בולבולי (כן, היה לי בטחון כזה אבל עכשיו הוא נעלם).

לקחתי את היד שלי שהייתה על הנייר טואלט שעל הזין שלי ושלחתי אותה אל השפתיים של נץ המסוכן, התקרבתי ונישקתי אותו, אבל בגלל שהזין שלי היה בחוץ, הוא נתקע בקנווס וזה כ"כ כאב (בעיות אשך משתקם), אז ניסיתי לגרום לזה להיראות כאילו זה התנשפות (זה עבד, נראה לי?!) , אז נץ המסוכן לקח את היד שלו ופתח את הזיפר במכנסיים שלו ובעט אותם לצד.

נקודת מבט: נץ המסוכן
סגרתי את הדלת של התא מאחורינו והוצאתי את הקנווס.  סובבתי אותו כדי שהוא יהיה מולי והסתכלתי עליו, בשלב הזה כבר הייתי בלי מכנסיים אבל עדיין לא הורדתי את התחתונים, לא רציתי לעשות עם אופק משהו שאחר כך אני אתחרט עליו אחרי הכל לפני חודש הרבצתי לו מכות רצח בלי סיבה ועכשיו הוא חצי ערום מולי. היה לי מעוד קשה לחשוב בצורה הגיונית (זה לא שבכללי אני אדם הגיוני) אבל ניסיתי . שאלתי את אופק עם זה בסדר שאנשק אותו עוד פעם, הוא אמר שכן, אז נישקתי אותו בהתחלה ברכות לא אופיינית ואז הגברתי את הקצב אופק היה טוב אבל ממש חסר ניסיון אבל זה היה בסדר. ממש רציתי לזיין אותו על המקום אבל גם רציתי להיות נחמד עליו שזה דבר קשה כשהוא חצי ערום, לא רציתי שהפעם הראשונה שלו תהיה בשירותים של בית משפט (כמה מתחשב מצידי ).
הפסקתי לנשק את אופק וראיתי שהוא מסתכל למטה על הזין שלי, שעדיין היה בתחתונים אבל איים להתפרץ משם בכל רגע. אמרתי לאופק: "אה.... תראה איך שאתה גורם לזין שלי סבל ממש קשה לו עכשיו בגללך, רוצה לתפל בזה?" אני שואל.

נקודת מבט: אופק
אני חושב שנץ הציע לי כרגע למצוץ לו אבל אף פעם לא עשיתי את זה למישהו אחר תמיד עשו לי איך אני אמור לדעת מה לעשות?!?
אני עונה לו:"נראה לי שכן. אבל אף פעם לא עשיתי דבר כזה." נץ צחק ואמר:"אל תדאג, עוד תלמד איך להיות מצוין בזה."
אז אני מתחיל בשיעור הראשון שלי במציצת איברים.


*~*
אז כן זה סוף כל סוף אופק ונץ עושים משהו מעניין. בעיקרון כתבתי את הפרק הזה כפרק שבו הם פשוט מ"זדיינים" בלי פירוט מיוחד, אבל לא רצית שהפעם הראשונה של אופק תהיה בשירותים של בית משפט בלי שאפרט את התהליך אחרי הכל בחיים האמיתים אף אחד לא פשוט "מזדיין" בשירותים זה דורש הכנה אז אל תדאגו אופק ישאר בתול עוד קצת עד שהוא ונץ יהיו בשלים, חוץ מזה אני לא חושב/ת שזה נכון לעשות את זה בשירותים ועוד של בית משפט.
(ערוך)

יא הומו קוקסינלWhere stories live. Discover now