נקודת מבט: מייק
רון ואני נכנסים לחדר שלי,הוא מבולגן אבל רון מצליח למצוא את הדרך למיטה שלי בין כל הבגדים שמפוזרים בחדר. רון משכיב אותי על המיטה והולך לקחת את הקונדום וחומר הסיכה מהמגירה שלי.
נקודת מבט: רון
אני מתפשט ומתקרב למייק ששוכב על המיטה ערום ויפיפה, אני מנשק אותו.
אני לוקח 3 אצבעות ושם אותן בפה של מייק ומבקש ממנו למצוץ אותן בשבילי כשהאצבעות שלי רטובות מספיק אני מחדיר אחת לתחת של מייק.
אני גורם למייק להשמיע אנחה של הנאה, וקצת כאב מהחדירה הפתאומית של האצבע שלי.
ופאק למען השם אני חייב להודות שמייק היה כ"כ הדוק מסביב לאצבע שלי, שזה ממש גורם לי להיות עוד יותר קשיח ממה שהוא כבר הייתי.
"אתה כל כך הדוק בייבי" אני אומר.
ואני מחדיר עוד אצבע לתחת ההדוק והמדהים של מייק, איך אפשר שלא?!
מייק נאנח עוד יותר העונג שאני גורם לו להרגיש עולה על הכל.
אני מתחיל לחפש את הנקודה החלשה של מייק, מגשש עם האצבע שלי בחיפוש אחר הנקודה וכשאני סוף כל סוף מוצא אותה אני לא מפסיק ללחוץ עליה.
הקולות שיוצאות מהפה של מייק הם צלילים נהדרים לאוזניים שלי.
אני כבר לא יכול לחכות יותר וגם הוא לא.
"פאק רון, תפסיק לש-שחק איתי. אני לא עומד בזה אני צריך את כולך בתוכי, עכשיו". מייק אומר לי.אני מוציא את האצבעות שלי ובכך גורם למייק ליבב במקצת אבל הוא לא יצטרך לחכות הרבה כדי להרגיש מלא.
אני לוקח קצת מחומר הסיכה ומורח אותו על הזין שלי, אני מתחיל לחדור למייק בעדינות, עד שאני כולי בתוכו ואנחנו הופכים לגוף אחד.
אני מחכה עד שמייק מסמן לי שהוא מרגיש נוח ואז אני מתחיל לזוז,
בהתחלה אני יוצא ונכנס בקצב איטי ממייק אבל ככל שהאנחות שלי ושלו נהיות יותר חזקות אני מגביר את הקצב.
"ר-רון אני עומד לגמור." מייק אומר.
"גם אני בייבי, חכה לי." אני עונה לו. ואז אני לוקח את הזקפה של מייק בידיים שלי ומתחיל להעביר את היד מלמעלה עד למטה בקצב מהיר, וכל הזמן הזה אני לא מפסיק לחדור למייק. אני מרגיש את האורגזמה שלי מגיע בקצב ומהיר ומתחיל להגביר את הקצב, תוך מעט זמן אני ומייק גומרים, החומר הדביק על שנינו אבל למען האמת לא אכפת לנו, אנחנו פשוט שוכבים ערומים ומזיעים ביחד אחד על יד השני והולכים לישון.----------
אני מתעורר בהרגשה שמשהו עולה לידי באש.
אני לא מבין מה קורה.
אני קם מהמיטה בעודי עירום ומביט הצידה אני רואה אש, הכל מסבבי אש, אש חזקה ואדומה.
אני מסתובב לצד המיטה כדי לבדוק עם מייק עדיין לצידי אבל לא, מייק לא נראה בשום מקום ואני לבד שם על המיטה.
אני מפחד איפה מייק?
למה אני לבד פה?
למה יש פה כל כך הרבה אש?
וחם לי, כל כך חם לי. אני רוצה לברוח, אבל לאן אני יכול לברוח? הכל מסביבי בוער.
אני מפחד, אני כל כך מפחד.*~*
אהאהאה קצת מטח כדי שיהיה למה לצפות בחלק השלישי שיהיה על בטוח.
מקווה שנהנתם מהפרק הזה.
בבקשה עם יש משהו שמפריעה לכם/ן שאתם לא מבינים או שאתם/ן רוצים להצביע עליו בבקשה תגידו לי.
YOU ARE READING
יא הומו קוקסינל
Romanceהם לומדים באותה הכיתה אבל הם לא מכירים אחד את השני חיפוש אחד באינטרנט יפגיש את שניהם במפגש משנה חיים מכיל: - שפה גסה - תוכן מיני פרקים קצרים (200-300 מילים).