"אתה חלק ממשפחת פשע?!" הייתי בהלם, לב, לב שהציל אותי, הנשמה הזאת הצטרף למאפיה?
"כן." הוא עונה ומסיט את מבטו.
לא האמתי למשמע אוזניי. הבטתי בו בחוסר אמונים. פתאום הכל הסתדר, השעות עבודה המוזרות, המכות, הכסף הכל הסתדר.פתאום גל של חרדה ופחד שתף אותי. כאב חדר לי לבטן ולא הצלחתי לחשוב, לא נשמתי. אחזתי בחוזקה בחזה שלי וניסיתי להתרכז ולנשום. בליל של מחשבות רעות עבר לי בראש. "הוא לא בוטח בך"..."אתה מסכן אותו".... "זה אשמתך"... "הוא ימות" אמרו לי הקולות.
לב התקרב אליי בשקט, רכן ולחש לי באוזן "רון, תנשום. הכל טוב, אני בסדר, אתה בסדר. אני לא הולך לשום מקום." וחיבק אותי, בזרועותיו הצלחתי להירגע וקצב הנשימה שלי חזר לקדמותו.עם יד על החזה של לב התרחקתי מספיק כדי להביט לו בעיניים. זה היה הרגע שלי, כל כך פחדתי לאבד אותו, וידעתי שאם אני לא אעשה את הצעד זה לא יקרה. בלי מחשבות נוספות רכנתי קדימה והנחתי את הפה שלי על שלו. הוא לא הדף אותי, אז נשארתי ככה לכמה שניות נוספות לפני שהתחלתי לנשק אותו באמת, עם פה מעט פתוח. לב הכניס את הלשון שלו והתחיל לגשש ברחביי הפה שלי.
התנשקנו ככה עד שלא יכולנו לנשום יותר.
הרגשתי משוחרר.
לב היה הבן אדם הראשון שראה אותי, לא את הציונים, את המראה החיצוני, לא המשפחה והעבר המפורק. הוא ראה אותי, ועם הזמן שעבר נפלתי לרגליו, אתהבתי בו, ואהבתי אותי כמו שידעתי שלא אוהב עוד לעולם. אבל פחדתי לאבד אותו כל כך, כשניצב בפני הפחד הזה הפעם, לא יכולתי לעצור את האמת מלפרוץ החוצה.
רציתי לספר לו, להגיד לו איך אני מרגיש, איך הוא גורם לי להרגיש, התחלתי לפתוח את הפה, אבל לפני שהצלחתי להוציא מילה לב שם את האצבע המורה שלו על הפה שלי, "ששש... אני יודע, אני יודע."
לב:
רון היה הכל בשבילי, הצלתי אותי כי רציתי, כי ידעתי שאם לא אני אז אף אחד, הייתי אז כבר חלק מהמאפיה של משפחת נץ. הייתי הצעיר ביותר והכי פחות מנוסה, כעבודה ראשונה הם דרשו שאחסל מישהו. המישהו הזה היה מייק, אז הצטרפתי לבית ספר שבו הוא למד, ועקבתי אחריו, ראיתי אותו מתחיל בחיזורים אחרי רון. ישר ידעתי שזה לא היה עניין של חיבה או אהבה, רון היה חלק מתוכננת יותר גדולה של מייק. תוכנית שהייתי צריך לעצור.
המניפולציות הזולות של מייק עבדו על רון כמו קסם, רון שהיה צעיר ממנו וסבל מחוסר ביטחון עצמי, שההורים שלו דרשו ממנו מעל ומעבר, שהכו אותו, נפל במהרה בקסמיו של מייק.מייק הגיעה ממשפחת פשע יריבה, הם היו עשירים, מסוכנים, ושלטו כמעט בכל המסחר הלא חוקי במדינה. הם היו איום לעסקים ולאנשים של משפחת נץ, ומייק הצעיר במשפחה היה כלי משמעותי בעסקים, לרבות היה זה הוא שאירגן את המשלוחים הגדולים, עוד בגיל 15 הוא התחיל להיות חלק פעיל ב-"עסק המשפחתי".
YOU ARE READING
יא הומו קוקסינל
Romanceהם לומדים באותה הכיתה אבל הם לא מכירים אחד את השני חיפוש אחד באינטרנט יפגיש את שניהם במפגש משנה חיים מכיל: - שפה גסה - תוכן מיני פרקים קצרים (200-300 מילים).