-פרק 14-

47 1 0
                                    

נקודת מבט נץ:
נעלתי את דלת השירותים, אני לא צריך הפרעות עכשיו.. נישקתי את אופק באגרסיביות ורכושניות כאילו אני מפחד שיחמוק לי בין הידיים, עברתי בנשיקות רטובות לצוואר שלו, נישקתי לו את הצוואר מלמעלה ללמטה ואז הוא השמיע גניחה חלושה, כנראה שמצאתי את הנקודה שלו. המשכתי לנשק ולמצוץ את האיזור. "אהה פאק נץ" חייכתי לנגד הנשיקה ופשטתי לו את החולצה. המשכתי לנשק אותו, חזרתי לצוואר ולאט לאט עברתי מהצוואר שלו לחזה ואז הגעתי לבטן ולבטן התחתונה, בשנייה הורדתי לו את המכנס וראיתי את האיבר שלו עומד חזק בתוך הבוקסר. נישקתי את הבליטה שלו מעבר לבוקסר ואז הורדתי אותו לאט לאט עם השיניים שלי. התחלתי לנשק לו את היריכיים "אההה שיט" הוא גנח, ולאט לאט עליתי לאיזור הרגיש שלו, אבל לא נגעתי בזה עדיין, אני רוצה שהוא יתחנן לזה. "אה נו נץ" "מה?" שאלתי ועשיתי פרצוף תמים. "אתה יודע מה נוו" חייכתי בקטנה ואז המשכתי עם המשחק הקטן הזה. "מה? אני באמת לא מבין" אמרתי  "פאק נץ פשוט תמצוץ לי כב-" הוא לא הספיק להשלים את המשפט ולקחתי את כל האיבר שלו בתוך הפה שלי. הוא היה יותר גדול ממה שציפיתי אני מודה, "אהאהאה" "פ- פאק כן" "הולי שיט כן!" "חזק יותק נץ" התחלתי למצוץ מהר יותר וחזק יותר, "אההה כן נץ כן!" אחרי בערך 5 דקות הוא גמר בפה שלי ובלעתי הכל. הוא בינתיים נרגע מהאורגזמה שחווה הרגע.
"וואוו נץ זה היה מדהים" גיחחתי קלות "מה איתך אתה צריך עזרה?" הוא שאל, "לא הכל בסדר כנס לשיעור אני כבר אטפל בזה" אמרתי. "אתה בטוח?" הוא שאל, "כן, זה היה בשביל לענג אותך אני לא צריך תמורה" אמרתי טיפה כמובן מאליו, "טוב אני אראה אותך בחוץ?" "בכיתה" תיקנתי אותו "נו כן, בחוץ" "לא אופק, אתה נכנס לשיעור!" "טוב נו בסדר".

נקוקת מבט: אופק
יצאתי משם אבל לא נכנסתי לשיעור עדיין, אני רוצה לשמוע אותו. פתאום שמעתי "כן אופק פאק" כנראה שהוא התחיל. "אתה ככ הדוק בייבי פאק" "כן, ככה!" פה התחלתי להתקשות שוב ופאק אין לי איפה לסדר את זה! נכנסתי בשקט לשירותים מקווה שהוא לא ישים לב והתחלתי בשלי, הוא משיך לגנוח ואני בינתיים סיימתי את שלי שם. הלכתי מהר לכיתה לפני שהוא ישים לב ואחרי בערך 10 דקות הוא חזר גם הוא לכיתה.

-----------

נקודת מבט: נץ
לב הוא היחיד שאני באמת סומך עליו. אני מכיר אותו מגיל 7 בערך כשאמא שלי התחתנה עם אבא שלו ומאז אנחנו אחים חורגים והחברים הכי טובים. אני סומך עליו עם החיים שלי. בגלל זה הייתי ככ מופתע כשהוא התקשר אליי ואמר שהוא לא עשה את זה בסוף.

נקודת מבט: לב
"בטח, עליי" "יאללה ביי אח שלי" "ביי" וניתקנו את השיחה. טוב יש לי רן לטפל בו.
(כעבור שעה)
זו הכתובת שנץ נתן לי. מכון ל- מכון לטיפול באשכים? אני מקווה שנץ לא עבד עליי יש לי דברים לעשות! טוב ניכנס.
לקחתי את הפתק שנץ הביא לי, היה רשום רון בגדול. "רון, יש פה רון?" צעקתי "תלוי מי שואל" מישהו ענה, הוא ממש מוכר לי "לב?" עניתי כמעט בשאלה, "בוא כנס" מישהו אמר שאני משער שהוא רון. "כן בחור צעיר, מה הבעיה?" "אתה רון?" "כן, מה אתה צריך?" הוא שאל ופתאום נפל לי האסימון. "רון?! אתה לא מזהה אותי?" "אני אמור לזהות?" "לב, למדנו יחד." "אני בשוק! לב זה באמת אתה?"

*~*
נהנתן/ם מהסמאט הקליל הזה?!
סליחה על הדיליי הענק בפירסום הפרק אבל יש לי בלוק כתיבה רציני אז גם הפרק הזה נכתב על ידי חברתי האהובה שהיא באמת גאון סיפרותי אין מה להגיד.
מקווה שאהבתם.

יא הומו קוקסינלWhere stories live. Discover now