-פרק 3-

103 3 1
                                    

נקודת מבט: אופק
קמתי בבוקר מוכן ידעתי שהיום אני הולך להתחיל להסתובב עם נץ המסוכן .

הלכתי לבית הספר והינה אני רואה את נץ המסוכן נשען על רכב הלא חוקי שלו. אני מתקרב אליו והוא מפיל אותי ומשעין אותי עם הגב על הרכב . אני לא משקר נבהלתי אבל זה גם עשה לי כזה נו... איך קוראים לזה הקוקסינלים?! "פרפרים בבטן" שיאו שניה יכול להיות שאני הומו?? לא אין סיכוי הרי יצאתי כל שנה שעברה עם אוריה ואפילו הגענו לשלב 4 וחוץ מזה נץ המסוכן בטח שלא הומו .
איכס טפי למה אני חושב על זה אפילו, פיכסה אין סיכוי שאני הומו מגעיל.
אני מסובב את הראש ונץ המסוכן אומר לי : "מה קורה יא הומו נבהלת אה אחי. יא נמושה קום קום . רוצה קצת סמים?"
אני עונה לו: "כן כן תן קצת ג'וינט." על שאר הדברים אני לא עונה וככה עם הג'וינט ביד אני אופק נכנס עם נץ המסוכן וכל הגנג שלו לבית הספר.

נקודת מבט: נץ המסוכן

אני יודע שאני חתיך הורס כאילו זה ברור. אבל שאני נכנס לבית הספר אני תמיד מרגיש עוד יותר חתיך כי כולם מסתכלים עליי, ולא רק בגלל שאני מסוכן ובגלל שדחפתי את אופק על מכונית לפני איזה שניה חשוב לי לציין שזה היה *סקסי* כל דבר שאני עושה סקסי.

אופק הזה מוזר. כשדחפתי אותו על המכונית חשבתי שהוא הולך להשתין במכנס כמו איזה חננה או לנשק אותי וזה משהו מסוכן לא כדי לו לנסות אותי, אני נץ המסוכן ממאפית "🥶💪✊the boys" וכל המאפיה לירשותי ואני והגנג לא מסתובבים עם קוקסינלים כמו הזין הזה אופק . אבל לא יודע אופק הזה הוא הקורבן להתעללות שלי וזה מתאים לי.
מחר אני הולך לפרק לו את הצורה עד שיבכה ויקרא לאמאשלו כמו נקבה כי זה מה שהוא .

   *~*
חהחה נורא מצטער/ת על הטמטום אבל אל תדאגו נץ הולך לרדת ממהר שהוא חיי עליו בקרוב.
אל תאמינו להבטחות שלי בבקשה.
(ערוך)

יא הומו קוקסינלWhere stories live. Discover now