נקודת מבט: נץ המסוכן
אני בבית משפט, אנחנו מחכים למשפחה של אופק כדי להתחיל בדיון על כמות הפיצויים שנשלם להם. כבר אמרתי שאני מסכים לשלם כל סכום, אני מקווה שהם לא יגזימו.אני מחכה לראות אופק אחרי כל הזמן הזה וקצת מתרגש.
נקודת מבט: אופק
אני בדרך לבית המשפט, הבאתי את קן הציור שלי כדי שאוחל לצייר את נץ המסוכן מדויק יותר אחרי שעד עכשיו השתמשתי רק בתמונות ישנות שלו כדוגמא לציורי העירום שלו שאני מצייר.
אני מתרגש לראות אותו ומקווה שהזין שלי יצליח להישאר במקום.אני נכנס לבית המשפט ורואה את נץ המסוכן נשען אחורה על הכיסא שלו, הוא כל כך סקסי וחושני בחליפה שלו שהזין שלי לא שולט על עצמו ועומד לי, אני מסתיר אותו עם קן הציור ובורח מאולם המשפט כדי לאונן בשרותים.
פאק להיות הומו שמאוהב נץ המסוכן זה קשה.נקודת מבט: נץ המסוכן
אופק נכנס לאולם של בית המשפט הסתכל עליי וברח עם הדבר הטיפשי הזה שיש לי ביד נראה לי שזה משהו כזה של חנונים שמציירים עליו או משהו .אני רוצה ללכת אחריו ולדבר איתו, אני אומר לאמא שלי שאני צריך לעשות אחד מהדברים המסוכנים שקשורים למאפיה שלי שאני תמיד עושה ושאני מייד חוזר. ואני יוצר אחרי אופק ורואה אותו נכנס לשירותים. אני חושב לעצמי שהוא בטח סתם היה חייב לחרבן או משהו, אחרי שאני נשאר בחוץ איזה 3 שניות אני חושב לוותר ולחזור לאולם אבל אני מחליט לחכות עוד קצת אני מחכה שם עוד איזה 2 שניות ואז זה נראה לי כבר מוזר שהוא לא יוצא כאילו כמה זמן לוקח לך לחרבן אחי ואני מחליט להיכנס לשירותים לבדוק מה קורה איתי ומה הוא עושה שם .
אני נכנס לשירותים ורואה תא אם דלת פתוחה מתקרב,ואז אני רואה את זה.*~*
הפרק הזה נורא ואני מצטער/ת על זה, מקווה שהפרק הבא יפצה על זה.
(ערוך)
YOU ARE READING
יא הומו קוקסינל
Romanceהם לומדים באותה הכיתה אבל הם לא מכירים אחד את השני חיפוש אחד באינטרנט יפגיש את שניהם במפגש משנה חיים מכיל: - שפה גסה - תוכן מיני פרקים קצרים (200-300 מילים).