-פרק 8-

67 4 1
                                    

נקודת מבט: נץ המסוכן
אחרי שאופק מסיים למצוץ לי אנחנו  מתלבשים, מחליפים מספרי טלפון וחוזרים לבית המשפט. אופק מדבר אם אמא שלו ומבקש ממנה לסגור את התביעה.

נקודת מבט: אופק
אז כן, מצצתי לנץ המסוכן, ואז הלכתי לאמא שלי ודיברתי איתה והחלטנו לא להמשיך עם התביעה על המאפיה ועל נץ. אמא שלי רצתה הסבר אז הבטחתי לה שאסביר לה הכול באוטו. אני נכנס לאוטו ומחיל להסביר לאמא שלי מה קורה אני מתחיל בלספר לה ש.. "אמא, אני מאוהב". נראה שאמא שלי לא צריכה לשמוע יותר מזה אני רואה על הפנים שלה שהיא מבינה מה אני אומר "אופק חמוד שלי, אני מבינה וזה בסדר, אני תמיד אתמוך בך. אני יודעת שאתה בעצמך היית הומופוב ואני גם יודעת שזה בגלל אבא שלך אז אל תדאג אני אשמור על הסוד שלך עד שתרגיש מוכן לספר לשאר על זה. "

           צ'אט בין אופק לנץ:

אופק:
הי נץ זה אופק

נץ:
הי אופק איך היתה השיחה עם אמא שלך

אופק:
היא הייתה בסדר. רוצה להיפגש מחר?

נץ:
בטח. תפגוש אותי מחר אחרי בית ספר.

כואב לי התחת וכל שאר האיברים. לי ולנץ היו כמה לילות מסעירים ביותר לאחרונה והתחת שלי לא מגיב כל כך טוב אבל בהשוואה לכאב באשך שלי זה כלום.

נקודת מבט: נץ המסוכן
סיפרתי לחברים שלי במאפיה המסוכנת שלי שאני הומו קוקסינל כבר די הרבה זמן והם קיבלו את זה ממש יפה ואמרו לי שאני עדיין מסוכן כמו פעם. סיפרתי גם לאמא שלי היא אמרה שהיא חשדה בזה כבר כמה זמן ושזה בסדר להיות הומו. עוד לא סיפרתי לילדים בבצפר, זה מפחיד אותי מתיש אותי ומבלבל  ולמרות שאני מסוכן.

אני ואופק שומרים על הזוגיות שלנו  בסוד ואנחנו נפגשים רק בבקתה ביער שבניתי לנו כדי שאף אחד לא ישמע או יראה את כל הדברים שאנחנו עושים שם (אופק עדיין בתול לא לדאוג אבל עכשיו הוא קצת פחות תמים) ואנחנו מאושרים, ועוד לא קרה שהייתה בעיה להגיע לאורגזמה גם אם אני מתחיל לחשוש לאופק, האשך שלו נהיה סגול לפני כמה ימים וזה מפחיד. מחר הוא הולך לרופא כדי לבדוק את זה נקווה לטוב. אני עומד להחזיק לו את היד היפה והעדינה שלו כדי שהוא לא יפחד , למרות שרופאים לא מסוכנים כמוני, הם יכולים להיות נקמנים ובוגדנים.

*~*
רופאים רופאים ידוע שהם נקמנים.
לא באמת כן. רופאים הם אנשים ממש טובים, לפחות רובם.
כעיקרון לא כתבתי את היציאה הזה של אופק מהארון, אבל לא חשבתי שזה ישמע הגיוני שהוא כל הזמן עם נץ ואף אחד לא יחשוד לא שזה לא חשוד שנץ היה סופר הומופוב ועכשיו הוא יוצא מהארון אבל טוב.
(ערוך)
(ערוך)

יא הומו קוקסינלWhere stories live. Discover now