13

321 14 15
                                    

Jai

Morgen is de dag dat Sabine en ik eindelijk op date gaan, we gaan late night picknicken. Dus dat word, een lekker diner, een mooie sterrehemel en niet te vergeten een leuk meisje. De bel gaat en ik sta op, dan zie ik Samuel staan, ik maak de deur open. " Hey, wat is er met jou gebeurd? " vraag ik als ik naar de wang van Samuel kijk.
" Dioni. " zegt hij, zonder nog wat te zeggen doet hij zijn schoenen uit en loopt naar boven.
" Tuurlijk doe alsof je thuis bent. " zeg ik en volg hem naar boven, we komen aan op mijn kamer en Samuel ploft neer op me bed. " Leg uit Dioni, is die wakker? " 
" Ja, nee. " zegt Samuel, oke die gast kan zo vaag doen.
" Oke meer uitleg graag. " zeg ik
" Hij is wakker, maar hij wil het niet. Ik hoorde hem Kaj zeggen. Ik drukte op die meld knop en er kwamen dokters. Die zeiden dat het onmogelijk was dat Dioni nog ging praten. Toen ze weg waren begon die over Kaj, ik zei wat over Ellemyn en op een of andere manier werd die daar boos om en sloeg me. " 
" Wow wat, hij is wakker maar wil het niet? " ben ik zo dom of kan Samuel slecht uitleggen?

Ellemyn

Ik word naar me cel gebracht, ik kijk naar Britt en Giovanni die ik zie staan. Kaj loopt nog naar buiten. De afkeur is op Britt haar gezicht te lezen. Ik kan het niet aan en kijk naar de grond.Als ik bij een deur kom moet ik bijna alles uit doen. Ik mag me trui, broek en sokken aanhouden. Ook moet ik door van die poortjes lopen. Ik kom aan bij een cel, het is klein en er staat bijna niks in. Er staat een bed, een wasbakje en een wc. " Goedeavond. " zegt de agent en hij sluit de deur. 
" Nou goed deze avond, ik moet de komende twee nachten in dit kleine kut hok door brengen. " mompel ik in mezelf. Hoe zou het met Dioni gaan? 

Britt

We lopen naar buiten. " Gio hou je me op de hoogte? " vraag ik als we bij de auto aankomen.
" Doe ik, ga jij nu maar slapen. Niet teveel zorgen maken ik zal de beste advocaat zoeken. " zegt Giovanni, we nemen afscheid en ik stap in bij Dave. 
" Hoe kan ze zo dom zijn om het voor Kaj op te nemen. Ja jammer dan maar voor die kut bbrave. Kijk wat Kaj heeft gedaan. Misschien is het ook wel einde BBrave aangezien Dioni half dood ligt te gaan. " zeg ik, Dave legt zijn hand op mijn been. 
" Het komt goed, ze komen er achter dat Kaj het heeft gedaan. Het was ook een ongeluk dus veel kunnen ze niet doen. " zegt hij, het is lief dat hij me probeert gerust te stellen, maar goed lukt het niet.

Kaj

Ik zet me scooter in het fietsehok en ik loop naar de ingang van het ziekenhuis. Ik loop naar de balie. " Meneer, kan ik u helpen? "
" Uhm ik kom voor Dioni Jurado Gomez. " zeg ik, ze tikt wat in op de computer en ze geeft de juiste verdieping en kamer. Ik bedank haar en loop naar de lift. Er staat een oud stel en ze lachen naar mij " Goedeavond. " zeg ik, konden Ellemyn en ik maar zo zijn. De bel gaat en ik stap de lift uit en loop naar de kamer van Dioni. Hij ligt daar, half dood.
" WEG " hoor ik en raar kijk ik hem aan, hij ligt niet in coma.
" Je bent wakker. " zeg ik
" WEG NU! " roept hij boos.
" Dioni laat het me uit leggen. "
" WEG KAJ WEG. " ik kijk hem aan, maar hoe ik het ook zal proberen, hij zal me negeren en niet luisteren. Ik draai me om en loop de kamer uit.

Jeela

Samen met Lauren zijn we onderweg naar Sabine, ze ging op date met Jai, vroeg Cassius mij maar op date. We komen aan bij het huis van Sabine en we bellen aan. Sabine doet open. We lopen naar binnen en doen onze schoenen uit en rennen naar de kamer van Sabine " Ik weet echt niet wat ik aan moet doen. " zegt Sabine en ik loop naar de kledingkast. 
" Wat dachtje van dit? " zeg ik en pak haar Onesie en ze kijkt me aan en gooit een kussen naar me hoofd
" Als jullie nou blijven slapen, ik bedoel me ouders slapen in een hotel en ik ben weg. Als ik dan terug kom ga ik jullie alles vertellen. " zegt Sabine, Lau en ik moeten lachen en knikken.
" Waarom niet, maar kleren. " zegt Lauren en komt ook in de kledingkast staan. Dan kijken we rond,
" Je doet echt deze broek, want ik ben verliefd op die broek. " zeg ik en pak een high waisted jeans met gaten en scheuren. En gooi hem naar haar toe. Lauren pakt een blouse met aan de boven kant een soort ketting. 
" Doe dat is aan. " zegt ze en Sabine doet het aan. Opeens valt het ligt uit en we slaan een gil.

Hey mensen ja ja leuk allemaal, nu laat ik Ellie pellie weer verder schrijven. HIHIHIHI Kusjes Britt, vergeet niet te voten hihi

Forever togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu