7

369 12 8
                                    

Britt

Als ik thuis kom doe ik me schoenen uit en hang me jas op. Samuel is echt de liefste jongen die ik maar kan bedenken, zijn lieve lach en mooie ogen. Hij was echt zo lief voor me vandaag. Ik weet niet hoe ik Ellemyn kan bedanken, zij heeft hier voor gezorgt. Nog half dromerig van net kom ik de woon kamer in, maar daar zit me vader? Like.....  " Britt we hebben besloten dat jij met je vader en zijn nieuwe vriendin en haar zoons in een huis gaat wonen in Amsterdam. " zegt me moeder, dat is nog eens leuk thuis komen.
" Fijn dat ik ook mee mag praten in deze familie... " boos loop ik naar boven. Wat een leuk einde van me dag....

Jai

Als ik onderweg naar huis ben met de andere boys is Kaj zwaar aan het flirten met Ellemyn. Wat een verassing Kaj flirt met iedereen. Het enige waar ik aan kan denken is Sabine. Haar mooie lange haren, de glimlach die ze me gaf op het podium en vooral die mooie bruine ogen. " Uhm Jai je bent thuis " hoor ik Samuel roepen en ik kijk op. Ik bedank iedereen en loop naar me huis. Doe de deur open maar dan zie ik me moeder op de grond liggen.

Lauren

Mitchel heeft ons thuis gebracht en ik ben dood moe. Het is een leuke baan, maar ik zal nooit meer zeuren dat het makkelijk is. Geloof me dat is het niet, dan heb je ook nog eens 5 van die leuke jongens. Maar jeetje die zijn druk. Als ik klaar ben met het zeuren voor vandaag haal ik me makeup eraf, doe me haar in een staart en doe wat creme op. Vervolgens doe ik ne pyjama aan en pak nog even me laptop. Ik open me blog en begin te schrijven. ' Hey lezers, vandaag heb ik de 5 jongens van de boyband bbrave mogen stylen, zoals jullie al hadden gelezen kwam ik vorige week Mitchel tegen, hij is samen met Giovanni de stylisten van BBrave. Ken je hun allemaal nog niet, mag je ze best wel even opzoeken. Hoe ze eruit zagen kijk naar de foto hier onder en hoop dat er ooit nog een klus komt om ze te stylen. Of misschien wel Aliyah of TP4Y, LilKleine, Lange Frans.
Hoop dat jullie het leuk vinden. Dikke kus Lauren."

Ellemyn

We komen thuis aan en we hebben iedereen afgezet. " Ell je moet binnekort naar je ouders toe, ik ga een weekje naar Parijs. " hoor ik Giovanni vanuit de keuken zeggen en komt terug met thee.
" Maar jij bent toch me vader? Ik kan toch mee? "
" Ellie het gaat niet echt niet, ik ga veel weg in parijs en dan kan ik jou er ook niet bij hebben. "
" oke ik weet genoeg ik ben een last voor je, dan ga ik toch. " zonder nog wat te zeggen doe ik me jas aan en vertrek ik naar buiten. Ik dacht dat hij me wou. Waar moet ik heen, naar Britt is ver en heb geen geld. Oh ja Dioni woont hier vlak bij.

Dioni

Als de bel gaat kijk ik me ouders raar aan. Wie gaat er nu weer aanbellen. Als ik naar de deur loop en hem open maak zie ik Ellemyn staan. " Wat doe jij hier? "
" Gio wil me niet, ik ben een last. " zegt ze ik trek haar in een knuffel. " Zou ik hier vanacht kunnen slapen ik ga morgen naar Britt " ik twijfel niet en laat haar binnen. Stel haar voor aan me ouders en we vertrekken naar boven.
" Hier " zeg ik en gooi een shirt naar haar toe. Ze lacht. " ik ben even op de gang " zeg ik en ze lacht. Snel zoek ik het nummer van Giovanni op en bel hem
" Dioni ik ben Ell kwijt help me zoeken. "
" Gast doe rustig Ell is bij mij. "
" Ik kom er nu aan "
" Nee laat haar maar, ze is boos en dan krijg je alleen maar meer ruzie. " zeg ik. Giovanni gaat akkoord er mee en ik hang op en loop me kamer weer in. Ellemyn ligt al te slapen.

Britt

Vandaag moet ik kennis maken met de vriendin van me vader en haar zoons. Reuze leuk allemaal... Not. We komen aan bij een huis en stappen uit de auto. Dan lopen we naar de deur en een vrouw doet open. We stellen elkaar voor en loop de woonkamer binnen. Daar zitten twee jongens. Maar dat is Dave Roelvink....

Hey mensen, ja ja dave gaat er lekker in want hij is lekker. Gijs ook donny ook nanne ook ian ook en zo kan ik nog wel doorgaan. Ja ja allemaal leuk maar hier is weer een hooofdstukkie pukkie lukkie tukkie. Enjoy..

Kusjes Britt Leijten Roelvink Blom Meijer van Hoelen

Forever togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu