Dioni
Als Ellemyn is uitgeproetst kijkt me ze aan. " Jij hem niet zo te zien. " zeg ik, ze kijkt me aan.
" Nou hij is wel aardig, maar denk dat Kaj en ik beter vrienden kunnen zijn. " zegt Ellemyn en ze is een beetje verlegen geworden. " Eigenlijk komt dat omdat ik iemand al leuk vind. " zegt ze en nu word ik nieuwschrierig en ik kijk haar aan.
" En diegene heet? " ze kijkt me aan met zo grijns.
" Je bent nog te jong om het te weten, maar hebben jullie een douche. " zegt ze, die grijns van haar bevalt me niet.
" Je stinkt samen douchen? " ze moet keihard lachen. " Haha kom dan wijs ik je de weg. " we staan op en Ellemyn wil haar bord in de keuken zetten maar ik pak het uit haar hand en zet het weer op tafel. " Je bent mijn gast dus we doen het niet zo. " zeg ik en we lopen naar boven. Wijs haar de douche en loop naar me eigen kamer. Me telefoon gaat en ik zie dat het Kaj is. Gelijk denk ik aan Ellemyn, hij vind haar leuk maar volgens mij begin ik haar ook erg leuk te vinden. Ik neem op.
" Hey ik kom je over een half uur ophalen. JOE "
" Nee Kaj wacht ik kan niet mee, uhm er gaat nog iemand mee. " zeg ik
" Uhm en diegene is? " vraagt Kaj.
" Ja uhm dat zie je dan wel. "
" Wat doe je vaag? "
" Uhm ik moet ophangen JOE " en ik hang op. Hoe ga ik dit voor elkaar krijgen.
Lauren
De bel gaat en ik zie dat Sabine en Jeela voor de deur staan. Ik maak de deur open laat ze binnen en doe deur gelijk dicht. " Wat is er? " vraagt Sabine gelijk
" Boven. " we rennen naar boven.
" DOE IS STIL " hoor ik uit de kamer van Jim, we lopen naar me kamer en Jeela en Sabine gaan op me bed zitten.
" Oke vertel " zegt Jeela en ik kijk hun aan, die gezichten zijn zo geniaal.
" Oke oke, ik ben net gebeld door Mitchel en je raad nooit wat die vroeg. " zeg ik
" Je tenhuwelijk. " zegt Sabine en raar kijk ik haar aan. " Grapje vertel "
" Of wij met zijn drieën als bijbaan in weekenden hun wilden helpen. We mogen ook naar Parijs en Londen als onze ouders dat goed vinden. " zeg ik en Jeela en Sabine kunnen alleen maar staren.
" Je maakt een grapje? " zegt Jeela
" Nee dat is toch geweldig, meiden onze droom komt uit. " roep ik
" Dat is zeker geweldig, maar ik zie dat ik weg moet. Me neefje is geopereerd en ik moet naar het ziekenhuis. We bellen wel, kusjes hou van jullie. " zegt Sabine geeft ons een knuffel en verlaat de kamer.
" Ik kan het niet geloven omg echt omg " zegt Jeela en we vallen neer op bed. We praten over hoe fantastisch het wel niet is.
Sabine
Ik zit op me fiets, me neefje zijn keel amandelen moesten eruit. Ik zet me fiets in het fietsenhok en loop naar binnen. Als ik naar binnen loop zie ik een jongen die ik heel graag wil zien. " Jai wat doe jij hier nou? " vraag ik en hij kijkt op.
" Ja uhm ik vond me moeder opeens in huis. Maar gaat nu wel weer goed. Wat doe jij hier? " vraagt hij.
" Me neefje zijn amandelen zijn geknipt. Ga je mee? " vraag ik en hij kijkt me aan.
" Waarom niet. " zegt hij, we lopen naar de lift en gaan naar de kinderafdeling. " Straks een starbucks halen? " vraagt Jai en ik kijk hem aan.
" Doen we, alleen heb ik geen geld. "
" Uhm dan betaal ik toch voor je. "
" Weetje zeker? "
" Ik neem je mee ik betaal "
Ellemyn
Samen met Dioni zit ik in de tram onderweg naar de studio. Iedere keer denk ik aan Kaj, hij vind me leuk. Hij is ook leuk, maar meer leuk als een vriend en niet als een boyfriend. Ik krijg een appje van Britt. Je geloofd nooit wie me stiefbroers zijn. We komen aan bij de studio en we lopen naar binnen. " Hey krekels " zegt Dioni en geeft iedereen een bro hug. Kaj wil me een knuffel geven. Dit voelt awkward maar om het niet te doen valt op. Iedereen is aan het op te nemen en ik besluit Britt te bellen.
" Hey Ell, je raad nooit wie me stiefbroers zijn. " zegt ze,
" Tell me. "
" Dave en Donny, "
" Roelvink? "
" Ja "
" Omg "
" Ik wou bijna gillen, ze zijn super leuk en lief. "
" Britt ik heb een probleem. "
" Tell. "
" Kaj vindt me leuk "
" Wat is het probleem? "
" Ik vind Dioni leuk. "
" Dan is het zeker een probleem, je moet het eerlijk zeggen. "
" Kan ik by the way vanavond bij jou slapen. Want heb geen zin om nog een avond bij Dioni te slapen. "
" Wow wacht wat, heb je bij Dioni geslapen? "
" Ja vraag me niet waarom, but wat is je adres? "
" Uhm anders kom ik je wel ophalen bij de studio. Zie ik me lovies ook nog. "
" Dat is goed, je weet waar het is? "
" Ja weet ik, tot zo, ik kom zo over een uurtje we gaan eerst eten. "
" Is goed zie ik je zo. " ik hang op en loop terug, Kaj komt naast me zitten en nu is het moment om het te zeggen. Het moet er ooit uit. " Kaj ik vind je niet leuk. "
" Oh.. " komt er uit zijn mond.
" Sorry ik weet niet, je bent niet me type. " zeg ik, heb gelijk spijt. Straks heb ik zijn hart gebroken.
" Je vindt Dioni leuk he? " hij kijkt me aan en ik kijk naar beneden " Ik weet genoeg, ik hoop dat hij je kan geven wat je verdiend. "
" Wil je wel me broer zijn? " vraag ik, ik weet ook wel dat dat niet hetzelfde is maar alsnog.
" Dat vind ik goed. " zegt hij, wat een awkward moment dit.
Britt
" Pap is het goed dat ik zo Ell in de studio op haal en dan dat ze hier komt slapen? "
" Wie is Ell? " vraagt Donny
" Me zusje, of nou ja lang verhaal. " zeg ik en hij vraagt al niks meer en ik kijk naar me vader.
" Tuurlijk, Ellemyn is altijd welkom. " zegt me vader ik lach en we gaan aan tafel zitten. Ga gelijk aan Samuel vragen waarom hij ophing.
" Moet ik je anders brengen, ga vanavond toch nog de stad in. " Zegt Dave.
" Oh nee joh ik pak de tram gewoon. " zeg ik en hij knikt. Best raar, jaren lang was ik alleen met Ellemyn en nu opeens twee broers die zo bezorgt doen. Wel lief, ook hoe ze me gelijk opvingen.
We zijn klaar met eten en ik zoek me schoenen. " Weetje zeker dat ik je niet moet brengen? " ik draai me om en zie Dave staan.
" Ik weet het zeker, echt waar. " zeg ik en zie me schoenen en doe ze aan.
" Niet met jongens meegaan, je weet hoe ze hier zijn in Amsterdam. "
" Ik zal niet met mensen zoals jij meegaan schat. " zeg ik, ik trek me jas aan en hij lacht naar me. " Pap ik ga tot zo. " Zeg ik en loop de deur uit.
Ik kom aan bij de studio en ik zie Jai staan. Hij zwaait naar me en ik loop naar de deur. " BRITT " hoor ik Ellemyn zeggen en we geven elkaar een knuffel. Dan zie ik Samuel, hij lacht met zijn lieve lach en ik loop naar hem.
" Waarom hing je op? " fluisterd hij
" Huh ik, jij? " raar kijken we elkaar aan. Oke wat is dit?
Hey hey, weer een hoofdstuk, omdat we leuk zijn. Ik mis Ell echt moeilijk erg niet meer normaal, dus Ell we moeten snel weer een slaapfissa houden want dat is leeeeeuk. hihi kusjess Vote als je het leuk vind en ook als je het niet leuk vind. Comment iets liefs en we houden van je.