4

682 19 6
                                    

Dioni

" We moeten weer terug naar Jai's huis " zeg ik. " Ik wil hier blijven , Dioni " zegt Ellemyn. Op dat moment gaat het regenen. " Oké, jij hebt gelijk " vervolgt ze als ik haar aankijk. We zijn ook echt goed op het weer gekleed. *check de bijlage*    Ik pak Ellemyns hand en neem haar mee terug naar het huis van de familie Wowor.

Samuel

" Aaaargh, het is zo koud buiten! " hoor ik de stem van Ellemyn zeggen. " Haha ik zei het toch " zegt Dioni. Mooi, die zijn er ook weer. Gio vliegt van zijn stoel als de twee binnenkomen. " En wat zeg je dan " zegt Dioni terwijl hij Ellemyn aankijkt. " Sorry dat ik net wegging, pap. Het was gewoon teveel. " zegt Ellemyn dan. Gio geeft haar gelijk een knuffel. " Ik was bezorgd, kleine aap " zegt hij. " HAHAHAHAA AAP AHAHAHAHAHAHA " Jai heeft weer eens een lachbui hoor. En vervolgens rolt die Aziatische kleine aap over de grond. " Jai doe eens normaal " zeg ik. " Sorry hahahahaha " zegt Jai. *plingplingrammelbam mooi telefoongeluid* " Krekels, als jullie morgen optreden komen er drie meiden stage lopen bij Mitchell, dus die gaan jullie kleding doen " zegt Gio. " Als ze mooi zijn vind ik het prima " zegt Kaj. " Kunnen we dan nu verder eten? Ik heb honger " zegt Jai. " Hallo jij ging over de grond rollen " zegt Dioni. " Hallo jij ging verstoppertje doen " zegt Jai. " Hallo kunnen jullie even stil zijn? Misschien willen er mensen bidden " zegt Ellemyn. " Niemand bid hier , maar ja stil iedereen " zeg ik. Ellemyn glimlacht eerst, maar dan kijkt ze snel weg. Wel zie ik dat Dioni me boos aankijkt. Wattefakisdissss?

Britt

" Ik ga. Doei. " Zeg ik. Dan doe ik de deur achter me dicht. Vandaag ga ik naar B-Brave. Ik zou met Ell gaan, maarja die is er nu niet meer he. Dan maar alleen. Als ik een paar minuten later op het station sta check ik nog even alles. Geld, check. Tas, check. Ticket voor B-Brave, check. Koffer met kleding om daarna naar een hotel te gaan, check. Wat een timing, de trein komt al aan. En nu onderweg naar Amsterdam.

Ik zit in de trein. En besef. Dat. Ik Ell mis. " Door jou voel ik me up up up , niet down down down , maar up up -"  Ik neem mijn telefoon op zonder dat ik zie wie me belt. " Ja? " zeg ik. " Brittje alsjeblieft niet boos zijn ik hou van je en het was niet mijn bedoeling dat je me ging haten want ik wilde je niet kwetsen en ohmhgod ga je nog naar B-Brave want ik heb iets geregeld dus antwoord " ratelt Ellemyn. " Ja , ik ga naar B-Brave. Hoezo ? " zeg ik. Gelijk heb ik alweer spijt van mijn botte toon. " Ik heb iets geregeld voor je , dus als je bij De Melkweg aankomt moet je naar de artiesteningang en zeggen dat de dochter van Giovanni Laisina je heeft uitgenodigd " zegt Ell. " Thanks, ik zal er zijn " zeg ik. Ell wilt nog iets van ' doei ' zeggen , maar ik hang op. Ze is er dus ook. Bij haar pa.

Oké, nog een uurtje en dan zie ik ze weer. Ell, Samuel, Jai, Dioni, Cassius en Kaj. Nog een uur.

Lauren

Samen met Jeela en Sabine loop ik naar de ingang van De Melkweg. Het is zo leuk om hier te mogen zijn op uitnodiging van Mitchel. Ik bedoel, Mitchel Gray! DE Mitchel Gray. Mijn stijlicoon en een super succesvolle stylist. "  I'm gonna love ya, until you hate -" Sab neemt op. " Sabine aan de lijn, met wie spreek ik? " stilte " Oh , hey Mitchel! " stilte " Ja we staan voor De Melkweg " stilte " Is goed, maar waar is ie dan? " stilte " Oké,  een Aziatische dude gaat ons halen ? " stilte " Helemaal goed! Tot zo! " Einde gesprek. " Een Aziatische dude komt ons halen en dan moeten we naar de artiesteningang " zegt Sab. " Ohmygod " zegt Jeela. " Zouden we hem moeten stylen? " vraag ik. " Haha vast wel " zegt Jeel. " Kijk! Er komt er eentje aan " roept Sab. Ik kijk en zie een doodlekkere jongen naar ons toelopen. Aziatisch. Heerlijk. Leuk. Ja. " Zijn jullie Sabine, Jeela en Lauren? " vraagt hij. " Ik ben Sabine " zegt Sab. " Ik ben Jeela " zegt Jeel. " En ik ben Lauren " zeg ik. " Top, ik ben Jai " zegt hij. " Volg mij maar "

----------------------------------------------------

Een hele geile goeie maandagmiddag! Ell hier met een tof nieuw hoofdstuk

Zet je reactie in de comments en heb een hele fijne vakantie!

Britt gaat sneeeeell verder

Kuskuskus Ellemyn

Forever togetherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu