Jai
" Jooooongens, ik heb honger " Komt Dioni weer hoor. " Nasi bij mij thuis? " Vraag ik. " JAAAA! " Zegt Dioni. " How about you? " Vraag ik aan de rest. " Lekker " Hoor ik. Vrij droog, maar oké. " Dennis , we gaan naar mijn huis " " Prima " Krijg ik als antwoord. On our way to my house dan maar.
Britt
" Sam antwoordt me dm, guys " zeg ik. " Wie is Sam? " Vraagt een stem. Ohja ik ben Maccie nu, samen met me twee buddy's Max en Sander. Oh wacht nee, de een is plassen en de anderen is eten halen. Ell was naar een gap van dr, dus die is hier niet. Ik kijk maar eens op en zie een dude. Ik schat hem eind 20. " Oh, gewoon, me broer. Nee. De beste vriend van mijn broer. Nee. Wie de fuck ben jij eigenlijk? " Vraag ik. " Giovanni Laisina, aangenaam " Zegt hij. " Stylist? " Vraag ik. " Ja.. Hoezo? " Zegt Giovanni. " Gewoon, goeie kledingstyle " Jaja, mijn droge antwoorden zijn leuk. " Gio uh pap, wat wil je voor drinken? " Vraagt een meisje. Hallo. Je kan me een triljoen meisjesstemmen laten horen, maar deze ken ik.
" Ell? "
Ellemyn
Je kan veel zeggen, maar dit is vrij kut. Mam en de vader van Britt, die mijn stiefvader is, gingen scheiden. Van mam mocht ik nooit tegen Britt zeggen dat Peter niet mijn vader was. En toen was de keuze: Of bij mam wonen, of bij Peter, of bij mijn echte pa; Giovanni Laisina, sterrenstylist en toevallig de stylist van de band die Brittje geweldig vind. Ik had beloofd aan Britt om samen met haar te verhuizen, zodat we niet alleen waren, maar toen kwam mam met het idee dat ik ook bij Gio kon wonen. Vandaag was dus zo'n geval dat ik met Gio zou gaan praten en gezellige dingen zou doen. Tot net lukte dat vrij goed, maar toen zag ik mijn echte pa staan bij een blond persoon dus ik ging pap aka Gio halen. Moet die blonde persoon nou net Britt zijn. Nou, mijn leven is perfect. Not.
" Ell? " Vraagt Britt weer.
" Uhm, hoi? " Zeg ik.
Britt kijkt me aan. Heel lang en diep.
" WE HEBBEN ETEEEENN! " Roepen twee stemmen. Max en Sander. De twee beste buddy's van Britt. Ook dat nog.
" We gaan jongens, ik heb het niet zo met leugenaars " Zegt Britt. Ze kijkt me nog één keer aan, draait zich dan om en loopt weg. Max en Sander gaan verbaasd achter haar aan met hun dienblad met eten.
Ik wil achter hun aan gaan, maar mijn pa pakt mijn pols. " Ze is nu boos, maar ik weet zeker dat ze morgen naar je opzoek gaat. We halen je spullen op en gaan dan naar Jai's huis, oké? "
" Is goed " Zeg ik.
Mijn vader haalt zijn telefoon erbij en appt één van de bandleden: 'Ik kom ook nasi eten'
'Is goed' Krijgt hij terug
'Ik neem mijn dochter mee, oké?' Appt ie dan.
Hij wacht niet op antwoord en doet zijn telefoon weg.
" Dankjewel pap " Zeg ik.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdstuk 2
Veeeeel emotie en drama en weet ik veeeel. Beter vinden jullie het leuk :)
Sorry voor de twist of kortheid, maar dit was mijn deel inspiratie.
Ik kijk tegelijkertijd ook gtst , guuuuuys Noud is lekker.
Maaruhm joe
XXXXXXXXXX Ellemyn