Sabine
Als ik de laatste paar kleren in me koffer heb gedaan gaat de bel. Zo precies optijd klaar denk ik terwijl ik naar beneden loop. Als ik de deur open doe zie ik tot me verbazing Jai staan. "Wat brengt jou hier?" vraag ik en Jai moet lachen.
"Hey Jai wat leuk dat je er bent, alles goed? Nou Sabine leuk dat je het vraagt met mij gaat alles goed." zegt Jai en ik moet lachen. "Ik kom je uitzwaaien. Ik bedoel een weekje zonder jou is wel iets anders he." zegt hij en ik geef hem een knuffel.
"Je bent zo lief." Dan geef ik hem een kusje op zijn mond. Op dat moment moet me moeder de gang inlopen.
"Moet jij je gast niet even voorstellen en binnen laten?" vraagt me moeder lachend
We lopen naar de woonkamer en Jai stelt zich voor aan mijn ouders. Als we wat gedronken hebben gaat de bel. Ik loop met me koffer er heen en zie Lauren en Jeela staan. De vader van Lauren brengt ons naar het vliegveld. "Lieverd kijk je heeeel goed uit." zegt me moeder en geeft me een kus.
"Elke dag smsen he." zegt me vader nog.
"Elke dag aan me denken." zegt Jai en ik geef hem een knuffel en een kus. Dan stap ik de auto in en rijden we weg. Raar idee dat we zo in Parijs zitten voor vette shows en bekende modellen mogen ontmoeten. Wauw, alsof ik in een droom ben beland.Ellemyn
Eigenlijk is Dioni hartstike goed uit zijn coma gekomen en hebben Kaj en ik een taak straf gekregen. Kaj wel een zwaardere dan mij. Maar ach ik kan er mee leven. Ik ben allang blij dat het goed gaat met Dioni. Vandaag is Giovanni naar Parijs vertrokken en ik kon niet mee. Nu komt Britt een weekje slapen. Als verrassing komen Dioni en Samuel morgen ook. Britt is verliefd op Samuel en Samuel op Britt. Alleen geen van hun werkt er aan. Dus dan moet liefdes dokter Ellemyn van pas komen. De bel gaat en ik zie dat het Britt is en maak de deur open. We wonen in een flat dus ik blijf op de galerij wachten. Ik kijk naar beneden en daar zit iemamd op de bank. Alsof die elk moment een bank kan overvallen. Britt haalt me uit me gedachte en we lopen de kamer binnen. "Dit gaat de beste week ooit worden." roept Britt uit en ze zet haar tassen op de grond.
"Het word een heerlijk meiden weekje. Morgen gaan we beginnen met shoppen." zeg ik terwijl ik drinken voor ons in schenk.Dioni
IJsberend loop ik door de kamer. Ik ben 2 dagen thuis en Samuel is bij me. Ik kan alleen maar aan die man denken. 4 dagen geleden heb ik verteld dat Kaj het heeft gedaan. Nu 4 dagen later is er nog steeds niks gebeurd. Wat wilde hij? Mij alleen maar bang maken? Hij heeft iets tegen Ellemyn. Daar maak ik me nog het meest zorgen om. Dat hij Ellemyn wat aandoet. Het is net helemaal goed tussen mij en Ellemyn en ik wil niet een berschermend vriendje worden. "Dioni gast, waar zit jij met je gedachte?" vraagt Samuel en ik ga op me bed zitten. Ik kijk hem bang aan. "Dioni wat is er aan de hand? Kom op tell me?" zegt die en ik slik.
"Ellemyn of ik zijn in gevaar." is het enige wat ik er uit krijg. Samuel kijkt me niet begrijpend aan.
"Heeft dit iets met Kaj te maken?" ik zucht en kijk naar de grond.
"De dag voor de politie kwam was er een man hij zei als ik Ellemyn de schuld gaf ik van hem af was. Als ik het niet deed wist hij me over al te vinden. Samuel ik wil niet dat Ellemyn iets overkomt. Dat kan ik mezelf nooit vergeten."Lauren
We zijn net aangekomen op Parijs en er is weinig tijd. We rennen naar een taxi en gaan naar ons hotel. Tijdens de rit kijk ik alleen maar naar buiten. Deze stad geeft mij zoveel gevoel. Dit is de eerste keer dat ik hier ben. Me ouders houden niet van reizen. Al die grote winkels en dure merken. Het is gewoon een droom stad. Ooit ga ik hier wonen als model of kleding ontwerper. Dan hoop ik dat ooit mijn merk ook tussen een van deze winkels hangt. We komen aan bij het hotel en Giovanni checkt ons in. Als we de kamer hebben is er niet veel tijd. We kunnen alleen de koffers brengen en gelijk weer weg. Doordat Mitchel hier vaak is geweest kent die veel mensen. We lopen naar een auto en stappen in. We rijden weg. "Sorry voor al dit gehaast en dat jullue nu weinig van de stad zien maar we moeten over een half uur de rode loper op. We hebben een kwartier om ons om te kleden." legt Mitchell uit.
"Moeten wij ook de rode loper op?" vraag ik en Mitchell knikt. Hier hadden we dus niet op geregelt.
Als we de rode loper hebben gehad en eindelijk zitten komt iemand Giovanni en Mitchell halen. Wij gaan mee en als we achter komen horen we dan 1 model net zijn been heeft gebroken.
"Lauren omkleden jij gaat lopen." zegt Giovanni en mijn mond valt open. Meent hij dit serieus.Britt
Ellemyn en ik zijn super gezellig aan het kletse. Alleen denk ik de afgelopen dagen aan niks anders dan aan wat er met Dave is gebeurd. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? "Britt wat is er? Je doet de hele avond zo afwezig en toch ook blij en opgelucht. Gaat het niet goed thuis?" vraagt Ellemyn en ik voel tranen.
"Dave en ik..." de bel gaat en Ellemyn staat op, als ze de deur opendoet hoor ik de stem van Dioni. Daar gaat ons meidenweekje.
"Maar jullie zouden pas morgen komen?" hoor ik Ellemyn zeggen. Jullie? Dan zie ik Samuel aankomen. Ook dat nog.