Part (19)

140 9 1
                                    

မူဂ်ီအယ္လ္

🌸pann

Part (19)


" ဟာ ဒီကိစၥနဲ႔ကြၽန္ေတာ္နဲ႔က ဘာဆိုင္လို႔လဲ.. "

ဗိုရမ္ အစကၿငိမ္နားေထာင္ရင္းကေန ထေပါက္ကြဲၿပီ.. ။

" ဆိုင္တာ မဆိုင္တာေတြ ငါ့လာမေျပာနဲ႔ ဗိုရမ္.. ေဘးပတ္ဝန္းက်င္က ႏိုႏိုနဲ႔မင္းနဲ႔ကိုဘယ္လိုေတြထင္ေနေျပာေနၾကတယ္ဆိုတာ မင္းသိလား "

" ေပါက္ပန္းေလးဆယ္ ေလ်ွာက္ေျပာတိုင္း လိုက္ဂ႐ုစိုက္ေနရမွာလား.. "

" မင္းကဂ႐ုမစိုက္လည္း ရတယ္.. ဟိုဘက္ကသမီးမိန္းကေလး သူ႔ဂုဏ္သူ႔တန္ဖိုးက ပတ္ဝန္းက်င္အလယ္မွာေျပာစရာျဖစ္ေနရင္ မင္းတာဝန္ယူေပးသင့္တယ္ "

" တာဝန္ယူရေလာက္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ္သူ႔အေပၚမွားတာေတြ မွန္တာေတြတစ္ခုမွမ႐ွိခဲ့ဘူး.. "

" မင္းက ႏိုႏို႔ကို လက္မထပ္ႏိုင္ပါဘူးလို႔ ျငင္းခ်င္ေနတာလား.. "

" ဘာမွမျဖစ္ၾကတဲ့ ကိစၥကို ဘာလို႔ျဖစ္ပါတယ္လို႔ေခါင္းညိတ္ ဝန္ခံရမွာလဲ.. အဓိပၸာယ္မ႐ွိတာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ လက္ထပ္လိုက္ရင္ သူတို႔ထင္တာဟုတ္ပါတယ္ျဖစ္သြားမွာေပါ့.. "

" ဟုတ္တာ မဟုတ္တာေတြ ဂ႐ုစိုက္ေနတယ္လို႔ မင္းထင္ေနလား ဗိုရမ္.. လူတိုင္းကိုယ္လိုမမွတ္နဲ႔ ဒီကိစၥေၾကာင့္ႏိုႏိုေလးမွာေတာ္ေတာ္ ေျပာခံေနၿပီ.. သူဒီလိုျဖစ္ရတာလည္း မင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးျဖစ္တာေလ ဒီေတာ့မင္းတာဝန္ယူကိုယူရမယ္ ဗိုရမ္ "

" ဟာ.. ဇြတ္အတင္းပါလား အေဖ "

" ငါ့စကား မင္းနားမေထာင္ခဲ့သမ်ွ ငါမေျပာေသးဘူး.. ခုဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ မင္းငါ့စကားနားေထာင္ကိုေထာင္ရမယ္ "

" လက္ထပ္စရာမလိုဘဲ တျခားနည္းလမ္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္႐ွင္းမယ္.. "

" မင္း ေတာ္ေတာ္လက္ေပါက္ကပ္ၿပီး ေျပာရခက္ပါလား ဗိုရမ္.. မင္း႐ွင္းစရာဘာမွကိုမလိုေတာ့တာ ငါတစ္ခါထဲသမီးေတာင္းလာၿပီးၿပီ အကုန္ေျပာထားဆိုထားၿပီးသြားၿပီ.. "

" ဟာ ဒီကိစၥမွာ ကာယကံ႐ွင္ျဖစ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေတာင္ အသိမေပးဘဲ လုပ္သြားတာေတာ့ လြန္တယ္.. ႏိုႏိုကေရာ လက္ခံတယ္တဲ့လား "

မူဂ်ီအယ္လ္Where stories live. Discover now