Part (30)

205 12 1
                                    

မူဂ်ီအယ္လ္

🌸pann

Part (30)


" သား အလယ္တန္းေက်ာင္းသားေရာက္တဲ့ထိ စကားနည္းသြားေပမယ့္ သူ႔အေဖကိုကလန္ကဆန္မလုပ္တတ္ေသးဘူး.. ဒါေပမယ့္ ငယ္ငယ္ကလို တက္ႂကြေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ပံုရိပ္ေလးမ႐ွိေတာ့ဘူး တစ္ေယာက္ထဲပါးစပ္ေလးပိတ္ၿပီးသူ႔အခန္းထဲမွာပဲေနေနတတ္တာ.. သူ႔အေဖေတြ႔ရင္ ေၾကာက္လန္႔ၿပီးေ႐ွာင္ေနတတ္တာ အရင္ကမ႐ွိခဲ့ဖူးတဲ့ မဝံ့မရဲအက်င့္ေလးေတြေပၚလာတယ္ ကြၽန္မထင္လိုက္တာေတာ့ငါ့သားေလးေတာ့ ေျခာက္မ်ားေျခာက္သြားမလားလို႔ ရင္တထိတ္ထိတ္ျဖစ္ေနခဲ့တာ.. လူေတြနဲ႔ေ႐ွာင္လာတယ္ လူစုလူေဝး႐ွိတဲ့ပြဲေတြဆို ဘယ္ေလာက္ေခၚေခၚသူမလိုက္တတ္ဘူး.. "

" ဒါလည္း စိတ္ေရာဂါတစ္မ်ိဳးပဲ.. ျပႆ     နာ ႀကီးႀကီးမားမား ထိခိုက္မႈ မ႐ွိတာကလြဲရင္ စိတ္ဒဏ္ရာရေနတာမ်ိဳး "

ႏိုႏို အေမေျပာတာကို ေခါင္းညိတ္လက္ခံမိသည္.. ။

အန္တီကလည္း ေခါင္းညိတ္ျပရင္းစကားဆက္ ေျပာေနတာ..

" အထက္တန္းက်ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေျပာင္းသြားျပန္ေရာ.. သူလုပ္ခ်င္တာသူလုပ္လာတာ ဖေအကဆူရင္လည္းျပန္မေျပာဘူး အိမ္မွာဆို မ်က္ႏွာထားကရယ္လည္းမရယ္ ျပံဳးလည္းမျပံဳးဘူး.. မိသားစုေတြနဲ႔လည္း သိုက္သိုက္ဝန္းဝန္းမေနဘဲတစ္ေယာက္ထဲ သီးသန္႔ထြက္ေ႐ွာင္ေနတာ မ်ားလာတယ္..  ဆယ္တန္းကိုဂုဏ္ထူးေတြနဲ႔ ေကာင္းေကာင္းေအာင္ခဲ့လည္း သူ႔ဖေအကဆရာဝန္လုပ္ ဂုဏ္႐ွိတယ္ အင္ဂ်င္နီယာဝါသနာပါလည္းတက္..ေျပာေတာ့သူက ႐ုိး႐ုိးေက်ာင္းပဲတက္မွာျဖစ္လာေရာ သူ႔အေဖကဆူေငါက္ေတာ့ စိတ္ေလးမ်ား ေျပာင္းသြားမလားမွတ္တယ္.. ႐ုိး႐ုိးေက်ာင္းမွမတက္ခိုင္းရင္ ေက်ာင္းဆက္မတက္ေတာ့ဘူးလုပ္ေရာ "

" ............ "

ႏိုႏိုနဲ႔အေမကေတာ့ ၿငိမ္ၿပီးနားေထာင္ေနလိုက္သည္.. ။

" သူ႔ဖေအက စိတ္တိုေပမယ့္ သူတက္ခ်င္တာပဲတက္ေတာ့ဆိုၿပီး လႊတ္ေပးလိုက္ေရာ.. ပထမႏွစ္ကေတာ္တန္႐ုံေျပာရမခက္ေသးဘူး ဒုတိယႏွစ္မွာပိုဆိုးလာတယ္.. ေျပာရခက္လာတယ္ သူ႔အေဖကဒါဆိုသူကဟိုဒါလုပ္တယ္ တားရင္တားတဲ့ကိစၥကိုပိုလုပ္တယ္ အေဖကိုအေဖလို႔ေခၚဖို႔ဝန္ေလးလာတယ္.. ေနာက္ကြယ္မွာေတာ့ အေဖလို႔ေခၚတတ္ေျပာတတ္ေပမယ့္ အေဖေ႐ွ႕ေတာ့အေဖလို႔သိပ္မေခၚတတ္ဘူး မေခၚတာမ်ားပါတယ္.. အိမ္မွာမကပ္တတ္ဘူး သူ႔အေဖကသူ႔ကိုေမ်ွာ္လင့္အားကိုးထားေလ သူကသူ႔ကိုယ္သူေပါ့ေပါ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ ေနတတ္ေလ..ဘာပဲလုပ္လုပ္ သူ႔အေဖကိုဂ်စ္တိုက္ေနေတာ့တာပဲ သူ႔ကိုယ္သူဆိုးေအာင္လုပ္ေနတာ..အရင္ကဒီလိုကေလးမဟုတ္ပါဘူး "

မူဂ်ီအယ္လ္Where stories live. Discover now