HAPPY BIRTHDAY CHOI YEONJUN

26 1 0
                                    

Happy birthday to our rapper TXT kita, CHOI YEONJUN 🥳🍰.

Choi Yeonjun, sila la jadi Hyung yg paling bagus buat adik² kamu itu ya. Kami para MOA akan sentiasa bersama kamu dan ahli yg lain, k👌.

Yeonjun: Nae, gomawo la author. Sambut birthday aku walaupun bukan depan mata tapi dekat di hati ya author. Saranghae author ❤️.

Soobin: Happy birthday Hyung tersayang, ya jadi tersayang sebab kau sorang je Hyung aku dlm TXT. Hahahahaha

Beomgyu: Eiii, jahatnya Hyung ni. X baik kata cam tu. Patutnya Hyung kata cam ni, happy birthday Hyung ku sayang walaupun ku x sayang kamu, hahaha. ( Diketuk dgn senduk milik Yeonjun)

Taehyun: Hahaha, Gyu padam muka kau. Sapa suruh kata cam tu sgt. Hahahaha.

Kai: Hahaha entahnya. Ok Hyung, Happy birthday 🥳. Hyung jadi la Hyung yg terbaik buat kami si adik² ni. Jgn kami pulak kena jaga Hyung ya. Dari maknae paling cute kumpulan ini.

Soo/Beom/Tae: Perasan 🙄.

Kai: Biarlah, hurm. (Berambus bawak kerusi pergi termenung ke luar)

Yeonjun: Aik merajuk pulak dia. Kesian adik aku ni. Hah, yg kau ni bila pulak nk wish? Kau sorang je x wish oiii.

Taehyun: Ish sabar la. Ok, happy birthday buat Hyung ku ini, Hyung la Hyung yg terbaik, terhebat, ter apa lagi ya. Aku pun x tahu nk kata pape. Hahahaha.

Yeonjun: Tu wish ke apa kau ni. Ye la, gomawo semua dan gomawo jugak buat para MOA semua. Harap kamu suka la lagu² kami ni. Saya selaku Hyung paling tua dan paling bijak antara ini mengucapkan gomawo kpd kamu semua kerana menyokong kami dan gomawo sebab menyambut birthday aku ini. Nanti² kita date ya yg single² di luar sana tu.

Soobin: Yah Hyung jgn nk perasan sgt. Kita dlm novel ni je, belum tentu lagi kita dpt date ye x author?

Yup, dan semestinya korang aku x kn benarkan bercinta. Huahahahahaha.

Taehyun: Lagi jahat author ni dari author yg lain. Ke author ni dh kena sampuk? Korang jom la kita pakat tolong author ni, dia dh kena sampuk ni, jom la guys, jom la. (Tarik tgn hyung² dia pergi ke arah aku)

Kau nampak ni Taehyun (tunjuk kuali ke Taehyun). Sebelum kuali ni singgah di kepala kau baik jangan merapu. Kang ada jugak masuk berita author ditangkap kerana melemparkan kuali kpd pelakon dia.

Taehyun: Ala author ni, gurau pun x boleh. Senyum² gurau.

Dh² x payah nk gurau sgt. Kai masuk, berapa lama lagi kau nk termenung kt luar sana tu Kai oii. Kau tu watak utama termasuk bias aku, jgn sampai aku tukar watak utama nanti Kai.

Beomgyu: Ehh korang, author nk tukar watak utama la. Ehh jom la kita suruh dia tukar ke aku pulak

Yeonjun: Ehh dia ni, author x kn pilih kau sebaliknya.......... author akan pilih aku sempena birthday aku, hahahaha.

Soobin: Hurm x boleh pakai. Aku la, sebab aku ni leader jadi baik leader yg jadi watak utama kn, hahahaha.

Taehyun: Hyung pun sama la, x boleh masuk akal. Sebaiknya aku, sebab aku maknae kedua, semestinya dia akan pilih aku sebab aku selepas Kai kn.

Dh² x payah nk bertekak. Kang aku buang watak² korang baru tahu. Kai masuk la, jgn nk merajuk kang aku x sambung bab baru baru tahu.

Kai: Ye la, hurm. (Tunjuk muka sendu terus letak kepala kat peha aku)

* Yg lain hanya melihat saja dan mula berbunyi lalat menganggu*

Beomgyu: Ehh korang tgk tu? Ada yg manja gan author la, jom join nk?

FREEZE HUENING KAIWhere stories live. Discover now