Ok anak² sekalian sila la masuk, jangan tak masuk. Tak masuk aku tendang kau masuk nanti, hahahaha.
Beomgyu: Euww, sapa entah anak dia?
Yeonjun: Kan? Hish kesian, ni mesti kes anak buang ayah tepi jalan ni? Hish kesian.
Kes buang korang berdua dlm tong sampah nk? Haduh la, aku kata je anak², bukan korang anak aku sungguh pun.
Beomgyu: Hek eleh author ni. Ada jugak kena smackdown dari aku ni?
Sapa nk smackdown aku, kau? Jangan mimpi la, nk angkat kerusi pun x mampu kau tu, hahahaha sebab tiny. Hahaha.
TXT (melainkan Beomgyu): hahahaha
Beomgyu: Hurm x nk kawan, dah bye. 'Duduk atas kerusi paling hujung sekali. Ahli BTS baru sampai nampak muka monyok Beomgyu'
Jimin: Ehh², ada orang bersedih la korang? Tapi kenapa eh? Putus cinta ke?
Beomgyu: Diam la hyung, hyung pun sama, sama² tiny.
Jimin: Jap apa ehh kau kata Beomgyu, hyung tak dengar la?
BTS (melainkan Jimin): Humph, hahahaha.
Jungkook: Hurm sabar la hyung. Kau kena faham yang kau tu ke......errr..... faham² je la ya hyung. Humph, hahahaha.
Jimin: Aku lepuk jugak kau ni Kook.
Dah² tak payah nak gaduh. Aku ajak sini nk sambut birthday Soobin dan Jin bukan nk cari gaduh la. Haduh la.
BTS & TXT: Opps maaf²
Namjoon: Jap³, asal birthday Jin sambut ni? Birthday aku hari tu tak sebut pun?
Ala kau kena faham sikit Joon, aku busy sampai tak ingat nk buat birthday org, ni pun aku buat last minit je ni. Ingat senang nk buat last minit ni? Lain lah kau, hanya tunggu aku buat pah berlakon je dlm novel ni.
Namjoon: Yela². Murung tarik muncung 90°
Alah kau ni, ok la meh sambut skali birthday kau ni. Maaf la x sambut hari tu.
Namjoon: Yeah, tgk author sayang aku, bukan cam korang. Hahahaha.
Soobin: Ehh² hyung ni dh kenapa? Mereng ke apa?
Kai: X pe la hyung, nanti hyung jugak dpt hadiah besar dari author, betul x author?
Soobin: Betul ke author? Kalau betul, maknanya author lagi sayangkan aku dari hyung tu. Hahaha.
Namjoon: Ala apa ni author. Kalau betul, aku nk jugak.
Hish korang ni memekak je, kang aku bagi kuali suruh keluar kang baru tahu. Tak de maknanya nk bagi hadiah sebab aku tak de duit sekarang. Nanti² aku ada duit bukan bagi korang, beli album korang adalah nanti.
Taehyun: Hish author ni. Haa, dh tu sekarang ni nk buat apa? X kn ni duduk je kerja mesti ada benda kan?
Haaa, ini yang aku nk kata ni. Ok 1, 2 , 3.
Happy birthday to our leader TXT Choi Soobin, yaahoooo. Happy birthday jugak buat member tertua di sini, Kim SeokJin. Maaf sambut hari ni bukan semalam ok. And happy birthday to our rapper Kim Namjoon, mainhae, ini aku ucap betul² banyak maaf sebab aku busy tak ingat nk bagi tarikh kau. Maaf.
Soo/Jin/Joon: Gwechana author. Gomawo sebab raikan utk kami ni.
TXT & BTS: Yeahhhhh. Happy birthday korang hemsen² ni.
Soo/ Jin/Joon: Gomawo korang.
Aku tak de la nk kata apa tapi hanya nk kata itu je la. Ok sekarang ni, sebagai ganti aku bagi korang makan makanan yang aku masak dari Malaysia ni. Meh la makan, nasi lemak dengan ayam goreng berempah sekali dengan sambal sotong ni, meh la.
YOU ARE READING
FREEZE HUENING KAI
AdventureHUENING KAI YG PENASARAN DGN BANDAR YG ADA DI HADAPANNYA CUBA PERGI DARI TEMPAT TINGGAL DIA DAN PERGI KE SANA DARI SITU LA DIA BERMULA BERKENALAN DGN KAWAN2 BARU DIA NAMUN ADAKAH KAI DAPAT SEMBUNYIKAN KENYATAAN BAHAWA DIA SALAH SEORANG ICE WHITE INI...