Happy birthday buat aku tersayang ini, alululululululu. Beomgyu mula membuat bising sekali lagi, well ini birthday dia, jadi malas panjangkan bebelan aku.
Author: Yah Beomgyu, dh la memekak tu. Meh sini duduk sekali and one things, where is your team? Asal sekarang ni susah nk datang mereka kt chapter special ya? Apa aku buat salah gan mereka, nk aku tendang mereka keluar dari book ni ke apa?
Beomgyu: Entah la author. Ehh author kalu aku sorang x pe ke? Hehehe.
Author: Kau sorang apa?
Beomgyu: Sambut birthday la, yg lain kn x de. Jadi bolehlah aku memekak sepuas hati kn?
Author: Buat la pape pun kau nk Beomgyu, aku x kisah, sorry sikit ok.
Beomgyu: Yeah, alululululu.
???: Woi anak beruk, dh la memekak tu. Kitorang datang ni.
Beomgyu sekali gan aku memandang gelaran yg memanggil Beomgyu tu anak beruk, well aku pun baru je nk cakap.
Beomgyu: Yah, yang kau panggil aku anak beruk asal. Dh la datang lewat birthday aku, ada hati nk panggil aku anak beruk. Aku smackdown kau baru tahu.
Soobin: Ada aku kesah. Dh boleh aku masuk?
Author: Masuk la Bin but ada syaratnya.
Soobin: Haduh apa pulak syarat author ni, penat la nk layan.
Author: Kau kalu aku x bagi masuk menangis kau kang.
Soobin: Hehehe gurau je author jgn la marah.
Author: X marah tegur.
Beomgyu: Author ni period ke?
Author: Tok cek mung period. Bukan aku k. Dh kau nk masuk x Bin?
Soobin: Ehh mesti la nk, aku dh bawak banyak benda ni. Jgn sampai aku tinggalkan dlm tong sampah' sudah.
Author: Haa ye la. Syaratnya ialah, pergi panggil adik² kau yg lain tu. Kang aku bagi kuali x pasal masuk spital mereka bertiga tu.
Beomgyu: Errr author ( Beomgyu angkat tangan kanan )
Author: Asal?
Beomgyu: Yeonjun tu dikira adik ke oleh Soobin? Bukan dia paling tua ke?
Author: Ehhh suka hati aku la nk panggil dia tu adik ke x. Yg faktanya ialah, dia tu fake maknae jadi x salah kalau panggil dia tu adik kn?
Soobin: Logik jugak ni, Gyu kau ikut aku jp cari mereka.
Beomgyu: Wehh asal aku?
Soobin: Dh kau je ada, jom la.
Author: X payah la. Ni aku panggil tetamu special sikit untuk tolong kau. But dia sorang je dan x de kena mengena pun dia dgn chapter ni ok. Ehem², Choi Jongho oooo Choi Jongho. Maknae terkuat Ateez meh sini kejap.
Jongho tiba dgn wajah x bersalah kerana dipanggil.
Jongho: Apa dia author? Jgn seksa aku sudah.
Author: Sapa yg nk seksa kau? Ni tolong ikut Soobin pergi cari adik beradik dia ni. Nanti dpt la upah.
Jongho: Upah basuh pinggan ke?
Author: Asal kau kata pasal tu?
Jongho: Sebab semalam kena basuh dh, hari ni basuh lagi ke?
Author: Aku x kejam k nk buat kt group kesayangan aku. Dh pergi tolong jp, nanti aku bagi la upah. Upah tidur ok, hahahaha.
Jongho: Ye la, but suruh Hoonjong Hyung jgn suruh aku basuh pinggan sudah, malas aku nk buat ok?
YOU ARE READING
FREEZE HUENING KAI
AdventureHUENING KAI YG PENASARAN DGN BANDAR YG ADA DI HADAPANNYA CUBA PERGI DARI TEMPAT TINGGAL DIA DAN PERGI KE SANA DARI SITU LA DIA BERMULA BERKENALAN DGN KAWAN2 BARU DIA NAMUN ADAKAH KAI DAPAT SEMBUNYIKAN KENYATAAN BAHAWA DIA SALAH SEORANG ICE WHITE INI...