BAB 7🐧

3 1 0
                                    

Sepanjang TXT berada bersama dgn BTS, mereka hanya melakukan rutin biasa sahaja tanpa ada gangguan. Kai dgn Jungkook setiap hari berlatih bersama-sama menggunakan kuasa mereka. Ahli TXT sudah lebih selesa berada di rumah BTS sekarang ini dan sudah mula banyak perkara yang dilakukan mereka.

Yeonjun: Hyung cam mana nk buat kari ayam ni Hyung?

Jin: Ohh senang je, mula² Jun kena masukkan minyak lepastu tumis bawang sampai keluar minyak dan nampak garing. Nanti bila nampak masukkan serbuk kari dan daun kari lepastu kacau dia lagi ok.

Yeonjun: Baik Hyung.

Taehyun: Hyung!!! Hyung nampak Hyuka tak?

Yeonjun: Kai kan pergi berlatih dengan Jungkook Hyung dekat padang tu. Takkan tak ingat kot kau ni, dah setiap hari mereka pergi takkan tak faham lagi kau ni.

Taehyun: Aku bukan apa Hyung, aku risau je. Ye la Hyuka kan jadi sasaran mereka, aku risau je kalau mereka tangkap Hyuka ke?

Jin: Hahaha ada² je la korang ni. Hyung tak rasa Kai dalam bahaya, Jungkook ada bersama Kai kan. Lagipun mereka ada kuasa, bukan senang orang biasa nk serang mereka.

TaeJun: Hurm betul jugak tu.

Taehyun: Ok la tu, Taehyun pergi dulu ya.

YeoJin: Ok baik👌

Taehyun pergi ke ruang tamu dan bertemu dengan Beomgyu. Dia mula berfikir nk kenakan Beomgyu sekejap.

Taehyun: Yah buncit, berehat ke?

Beomgyu: Ehh elok sikit ok, aku maintain lagi. Tak de gemuknya🔥.

Taehyun: Ehh² aku kata buncit la bukan gemuk, ada yang mengaku ke🤭?

Beomgyu: Ehh2 kau ni, buncit gan gemuk bukan sama ke?

Taehyun: Tak sama la. Kau belajar sekolah mana yang kata buncit gemuk ni sama?

Beomgyu: Ok kalau kau pandai sangat kau beritahu la apa beza dua tu😤?

Taehyun: Bezanya......... bezanya perkataan la, hahahaha🤣.

Beomgyu: Ish lol la kau ni😠. Aku ingat bijak sangat, rupanya humph😑.

Taehyun: Hek eleh kau ni, aku gurau je. Tapi gurau² aku pun, realitinya aku betul jugak.

Beomgyu: Betul apa?

Taehyun: Betul yang kau buncit, hahaha🤣.

Beomgyu: Ehh² kuong ajo kau ni, kang aku suruh author buang kau dari story ni adalah.

Author: Choi Beomgyu, terima je la hakikat yang kau tu buncit, hahaha🤣.

Beomgyu: Ehh2 author ni, 2×5 je. Dh la malas nk kawan. ( Berambus naik ke bilik )

Author: Merajuk la tu, hehehe😅.

Taehyun: Ehh2 author ni, cam mana lk boleh sesat dlm chapter ni? Ni bukan special episod pun?

Author: Heh relax ok, aku muncul ni pun sebab aku dimention ok. Bukan apa pun, hahaha🤣.

Taehyun: Pandai² la author ni. Dah shuh².

Author: Ehh² kau ni halau aku cam aku ni kucing lk🐈. Kang aku tendang kau keluar dari book ni baru tahu.

Taehyun: Hehehe, ala gurau je author. Jangan la tendang aku keluar dari book ni, kang tak de duit aku nk hidup ni kang😢💸.

Author: Yela², dh aku keluar dulu pape roger k tak pun mention je nama aku ok, bye anak² angkat sekalian, hahaha🤣. ( Keluar dengan gaya divanya )

FREEZE HUENING KAIWhere stories live. Discover now