dwa miesiące później
Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Dzisiaj ostatni wieczór wolności tak stwierdzili przyjaciele mojego przyszłego męża. W ciągu tych dwóch miesięcy dużo się wydarzyło. Lucas oświadczył się mojej siostrze, co zresztą uczynił też Victor dla Cami. Erick szybko rośnie i zaczyna mówić. Gdy mieliśmy się nim zaopiekować Nate oszalał na punkcie dzieci.
Poszliśmy na wizytę i dostaliśmy kolejne zdjęcie i postanowiliśmy zrobić dużą ramkę i dać tam imię dziecka i powiesić w jego pokoju.
Dom, który zaprojektowałam już stoi i zostało wykończenie wnętrza i ogród. Nate sam tego dogląda i czasem mnie tam zabiera. Oczywiście tak jak się okazało dopadły mnie mdłości i apetyt się zwiększył, a gdy poszliśmy wtedy do restaturacji ja zamówiłam duża podwójną porcję, a Nate małą. Ja zjadłam prawie wszystko bo resztę oddałam dla bruneta.
Jadłam w końcu za dwie osoby...
Lu jest z Maxem, a Eva z Davidem i jak się okazało Nate pomagał wybierać pierścionek zaręczynowy dla Evy.
Moja suknia ślubna jest piękna i przede wszystkim dopasowana do mojego jeszcze nie widocznego brzuszka. Nate codziennie rozmawia z naszą kruszynką, ale dopiero za miesiąc poznamy płeć dziecka. Nate zaproponował, że wtedy zrobi dla niego pokoik w nowym domu. Niestety plany musiałam zmienić i dostawić więcej pokoi do domu. Bo razem stwierdziliśmy, że na jednym się nie zatrzyma.
Zawsze chciałam mieć dużą rodzinę i kochającego męża.
-Uważaj na siebie dobrze?-powiedziałam do mojego przyszłego męża gdy miał wychodzić.
-Najchętniej zostałbym z tobą ale wiesz oni mi tego nie popuszczą. - powiedział i przyciągnął mnie do siebie. - kocham was i obiecuję będę uważał i nie będę dużo pić. - powiedział i pocałował najpierw mnie namiętnie w usta, a później zniżył się i odsłonił mój brzuch i też złożył kilka pocałunków na nim. - a ty pilnuj mamy i daj jej odpocząć i nie naciskaj na żołądek.
Zawsze tak robił. Nie mówił, że kocha mnie tylko nas, a gdy całował mnie to później brzuch.
Oczywiście gdy dochodziło do seksu to był on delikatny i bardzo relaksacyjny ale jak to stwierdził Nate - dla niego ważne jest nasze dobro, a dopóki będzie to robił ze mną zawsze będzie to dla niego przyjemność i będzie dochodził na sam mój widok. On za to doprowadzał mnie tym do ogromnego zmęczenia, bo może szybko nie było to za to długo.
-A my kochamy ciebie. Zaraz przyjdą dziewczyny, a Luck chyba przywiezie Ane.- powiedziałam.
-Tak już są - powiedział gdy chował telefon do kieszeni spodni. - będę niedługo.- powiedział, a w tym samym momencie do domu weszły wszystkie dziewczyny.
-A CO TY TU JESZCZE ROBISZ!?- krzyknęły na Nate'a.
-Już wychodzę spokojnie. - cmoknął mnie jeszcze szybko w usta i wyszedł z domu.
-No a teraz robimy babski wieczór. Wino tam gdzie zawsze?- zapytała Eva.
-Tak, tam gdzie zawsze chodźcie na kino domowe.- powiedziałam, a gdy chciałam wziąć jedna torbę z słodyczami zaczęły się drzeć że nie mogę.
Spędziłyśmy całą noc na oglądaniu filmów, a gdy o drugiej chciałam się położyć, bo dziewczyny też zasnęły to jak tylko wyłączyłam film usłyszałam przekręcanie zamka i hałas. Zeszłam na dół, a tam siedmiu chłopów prawie przewracających się z czego Nate był najtrzeźwiejszy.
CZYTASZ
ONE DAY CHANGED EVERYTHING
RomanceOna- miła z ukrytym ciężkim i bardzo pasującym do niej charakterem. Może nie jest po przejściach tak jak zazwyczaj w książkach. Jednak ciężko do niej dojść. Naturalna, przeciętna brunetka o niebieskich oczach. On- brunet o ciemnych oczach, dość prz...