Zapowiedź!

803 5 0
                                    

Z okazji Mikołajek ja tez mam dla was prezent!

Ale najpierw chciałabym wam podziękować za aż tyle wyświetleń!!

Chcę wam ogłosić, że piszę nową książkę. Poniżej znajdziecie jej opis. Wiem, że miałam wstawić najpierw kontynuacje tej książki ale nie miałam weny i dokładnej akcji jeszcze nie zaplanowałam jednak coś się tam powoli tworzy w mojej głowie i zaczynam sobie notować pomysły. 

Jednak nie chcę wam podawać jakieś dokładnej daty ale wiem że niedługo powstanie. Póki co skupiam się na dwóch nowych książkach. Pierwszą jaką będę wam chciała pokazać to romans biurowy, a kolejna to taka bardziej romans nastolatków.

Mam nadzieję, że wam się spodoba i chcę ją skończyć jeszcze w tym roku, więc spodziewajcie się jakiś prezentów na święta albo na nowy rok!

*** Opis ***

Historia o kobiecie, która osiągnęła sukces mimo wielu przeciwności. W wieku dwudziestu pięciu lat była już prezesem jednej z najlepiej prosperującej korporacji w kraju. Radząc sobie przy tym w byciu mamą kilkumiesięcznego synka, który był dla niej totalnym zaskoczeniem. Wiedziała z kim przespała się tamtej nocy. Jednak nie miała sumienia powiadamiać go o tym, że zaszła w niechcianą ciąże.

On chciał o niej zapomnieć jak najszybciej ale okazało się to cięższe niż myślał, a zwłaszcza, że przeżyli ze sobą najlepszą noc w swoim życiu. Nie pamięta jednak jak to się stało, że gdy rano otworzył oczy jej już tam nie było. Przecież nigdy nie przywiązywał się do kobiet, a ona tak jak reszta miała być na jeden raz. To dlaczego od dobrych kilku miesięcy nie mógł przestać o niej myśleć, a jedyne co znał to jej imię. Chciał o niej zapomnieć zatracając się w pracy i jako prezes jednej z najlepszych korporacji spędzał w biurze więcej niż przeciętny pracownik. A niektórzy myśleli, że nawet stamtąd nie wychodzi.

Co jeśli nagle dojdzie do spotkania tej dwójki? Mało tego, co jeśli się okaże, że od tamtej pory będą musieli ze sobą pracować, bo będą chcieli połączyć siły? Czy on dowie się, że ma syna? Czy ona wyjawi mu tajemnice?

Niektóre historie kończą się Happy Endem ale czy teraz też tak będzie?

***

Do następnego!! 

I szczęśliwych Mikołajek dla wszystkich!

ONE DAY CHANGED EVERYTHINGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz