KAPAK 🛐Göz kapaklarımı araladığımda JJ odamdaki kitaplarımı kurcalıyordu, uyku sersemliğiyle ilk başta normal gelen bu tablo kendime geldikçe sorgulamaya başladım, çünkü JJ Maybank şu anda benim odamdaydı.
Hemen toparlanıp JJ'e seslendim.
-senin burada ne işin var ?
-günaydın uykucu uyurken horladığını biliyor muydun ?Kafasına bir tane yastık fırlattım biraz bağırmış olacağım ki odama John B daldı
-Davis özür dilerim babanla görüşmem gereken bir konu vardı, kapıya gelene kadar bu
Dengesizi fark etmedim bile.Yataktan kalkıp önce JJ'i odamdan kovdum, kendime gelip gündelik kıyafetlerimi giydim ve dışarı çıktım, JJ, John B annem ve babam kahvaltı masasına oturmuş beni bekliyorlardı.
-Cupcake biraz daha oyalansaydın içeride ablanın yaptığı ah yine yaptım bunu annenin yaptığı leziz kahvaltı için kendimi tutamayacaktım.
JJ çoktan anneme kendini sevdirmiş gözüküyordu, masada daha bir çok iltifat daha döndü ama gerisi gerçekten eğlenceliydi.
John B twinkie ile gelmişti, o kadar tatlıydı ki kendini hayran bırakan bir nostaljik havası vardı.
-atla bakalım Davis diğerlerini alıp keşif yapmaya gideceğiz.
Babamın altınlardan haberi anladığım kadarıyla vardı, belki doğru zamanı beklemiştir düşüncesiyle kendimi avutacağım ya da evde bunları tek bilmeyen saf bendim.
Arkada otururken JJ başını omzuma yasladı.-Annem seni çok sevdi biliyor musun
-ah tatlım daha bir çok marifetlerim var anneler beni çok sever bende onları severim.Gülüşürken aklıma dün Rafe ile aramızda olanlar geldi, evet pek bir şey olmadı-yine- fakat bunu anlatıp JJ ile aramı bozmak istemiyordum.
Tek tek bizimkileri aldık, kiara ve sarah gece birlikte kalmışlardı, açıkçası buna biraz kırıldım fakat elimden bir şey gelmeyecekti bozuntuya vermedim sonuç olarak tanışalı daha yeni olmuştu.Sarah- John B tam olarak nereye gidiyoruz.
John B- deniz fenerinin olduğu sahili hepiniz biliyorsunuzdur, Azra'nın babası orada babamla bir ortak arkadaşının kaldığını söyledi, bize bir kaç bilgi verebilirmiş. Sanırım Ward'ın altınları nereye sakladığını biliyor. Ama bana sorarsanız bu kadar kolay olamaz.
Nedense gerilmiştim, çünkü orada ne ile karşılaşacağımızı bilmiyordum. Tekrar JJ'e sarıldım ve yolu izlemeye başladım.
Geldiğimizde John B planını bize açıklıyordu.
John B- şimdi ben, pope ve kiara gideceğiz siz burada kalacaksınız, bir terslik olursa ( bu sırada arabanın anahtarını JJ'e attı) arkanıza bakmadan kaçın.
Dedi ve üçü gözden kayboldu, o sırada JJ sigarasını sarıyordu.
Azra- karışmak bana düşmez belki ama gerçekten mi ? Burada mı ?
JJ o sırada sardığı sigarasına bakarak.
JJ- senin için dışarı çıkalım güzelim, azra bizi burada istemiyor.
Bu sırada ben ve sarah arabanın içinde kalmıştık,
Sarah- Azra ben yani biz özür dileriz, seni de çağırmalıydık fakat sen Rafe ile çıkınca ne zaman eve döndüğünü tahmin edemedik. Planı da bozmak istemedik.
Unuttuğum bir şey varsa o da dün Sarah,JJ,Pope, kiara ve John B'nin benimle birlikte restoranda olduğuydu. Ve benim olanları Sarah'a şu an JJ Yok iken anlatmam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
ФанфикHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...