JJ beni motorunu koyduğu yere getirdi, gerçekten her şey planlanmış gibiydi motorunu çalıştırdı ve ani şekilde motoruna gaz verdi ben de istemsizce düşmemek için beline sarıldım bu biraz hoşuna gitmiş olacak ki
-Davis, bunu ne zamandır içinde saklıyorsun tahminen
Deyip o pis flörtöz gülüşlerinden birini yaptı, pis dediğime bakmayın gayet tatlı bir gülümsemesi var hatta hep gülebilse. Bildiğim ve duyduğum kadarıyla JJ'in babası onu sürekli darp ediyor bazen gözü mosmor bazen dudağı patlamış bazen kaşı patlamış şekilde restoranta geliyor ve her seferinde pozitif olmayı başarıyor. Ama hepimiz içinde bir yerlerde ağladığının farkındayız.
Bu arada nereye gittiğimizi bile bilmiyorum beni öldürmeye götürüyor olsa - ki umarım öyle değildir- bile ılık esen rüzgar, dalgaların kıyıya vuruşu en güzel ölüm yeri olabilirdi.
JJ beni deniz kenarında kocaman bir varendası olan eski ama insanı hayran bırakacak bir yere getirdi. Kocaman bir ağaç vardı ve denize küçük bir iskelesi olan , iskeleye bağlı küçük ama 6 7 kişinin rahatlıkla bineceği bir tekne vardı, evin sağ köşesinde ise tavuk kümesleri vardı burası gerçekten çok güzeldi ama JJ beni neden buraya getirmişti ki ?
Ben etrafı seyrederken JJ birilerine seslenmeye başladı-çocuklar sizi biriyle tanıştırmak istiyorum
Çevrede kimseyi göremiyorum desem pek yalan olmazdı ama 10 15 saniye sonra içeriden yaşıtım olan 4 kişi çıktı.
-çocuklar bu Azra Davis birlikte çalışıyoruz iş yerinde biraz sıkılmıştık ve düşündüm ki neden sizinle bu harika kişiyi tanıştırmayayım.
Sonra bana döndü ve herkesi tanıtmaya başladı-Cupcake bu Pope küçük ve yoksul grubumuzum en zekisidir en iyi planlar ondan çıkar, bu kiara kendisi yoksul değil ama bizimle birlikte yoksul hayatı yaşıyor, bu Sarah onun abisini ikimizde hatta ben biraz yakından tanıyorum, Rafe Cameron'un kardeşi olur kendisi vee John B'nin de sevgilisi olur. Ve sırada son olarak John B bu evin sahibi O.
John B ismi bana hiç yabancı gelmiyordu hatta önceden duyduğuma emindim. Herkes beni sanki ilk defa tanışmamışız gibi çok sıcak karşıladırlar ve hepimiz varendaya geçtik.
-John B sana bir soru sormak istiyorum tabi sorun olmazsa
-Davis artık aramızdan birisin hiçbir şeyden çekinme burası artık senin de evin
-Teşekkür ederim, benim sorum şu benim babam balıkçı, denizcilerin çoğunu tanır senin adını duyduğuma gayet eminim senin baban Big John değil mi ?
Biraz yüzü düşmüştü hatta biraz yanında az kalırdı saygısızlık ettiğimi düşündüğümden
-John B ben gerçekten çok özür dilerim bilip bilmeden konuştum.
-Davis hiç sorun değil sadece hala çözemediğimiz şeyler var dediğim gibi çekinmene gerek yok. Evet Big John benim babam sen nereden biliyorsun?-babam, babanın çok yakın arkadaşıydı hatta bize gelip gittiğini hatırlarım, babam senin tek kalacağın konusunda baya endişelenmişti buradan aklımda kalmışsın
Ufak bir tebessüm etti
-Harry amcanın bir kızı olduğunu bilmiyorum ona ne kadar minnettar olduğumu bilemezsin benim yanımda bu zamana kadar o oldu her yardımıma koştu bu halde bu kadar çabuk toparlanmamın sebebi harry amcadır, artık kesinlikle bizden kurtulamazsın Davis.
Nedense çok mutlu olmuştum hani bir yere gidersiniz ve orası sanki sizin evinizmiş gibi hissettirir şu an tam olarak o ruh halindeyim.
Hava kararmaya başlamıştı ve biz neredeyse 2 büyük pizza yemiştik. Burada o kadar çok eğleniyorum ki hayatımın en güzel günü diyebilirim.
Pope bir anda ciddileşti ve bir konu açtı.-Azra da artık bizden biri olduğuna göre bu konuyu o da bilmesi gerekiyor. Azra şimdi dediklerimi dikkatlice dinlemen gerekiyor.
Bir anda içimi hafif bir korku sarmadı diyemem ama Pope'u dinlemeye başladım.
-bizim bulduğumuz bir hazine var hatta baya büyük bir hazine. Bunu Rafe ve Ward Cameron bunu resmen bizden çaldı. Bizim planımız bu hazinenin nerede olduğunu bulmak fakat hala bir gelişme kaydedemedik ve rafe hepimizi tanıyor. Hatta Sarah'dan dolayı baya da bir gıcık bize. Tüm günümüz plan yapmakla geçecek daha bir çok detay var bu konuyla ilgili ve artık sende biliyorsun.
Beni onlardan biri olarak görmeleri gerçekten beni sevindirmişti ve bu JJ sayesinde olmuştu bugün daha nasıl güzel olabilir bilmiyorum.
Bunları düşünürken aklıma bir şey geldi-Pope, Rafe burdaki herkesi tanıyor dedin doğru mu ?
-evet davis
-ama beni tanımıyorBunu hangi cesaretle söyledim bilmiyorum ama gerçekten kulağa eğlenceli olacak gibi gelmediğini söyleyemem. O sırada JJ sohbete atıldı
-Davis seni o şerefsizin eline bizzat benim göndereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Seni asla ona yem etmem.
JJ haklı olabilirdi çünkü Cameronlar -sarah hariç- hem zenginlikleriyle hemde olaylı hayatlarıyla biliniyordu fakat bu hazine John B ve çocuklara ait ve eğer babam bunca yıl John B için çabaladıysa benim çabalamamam için bir sebep görmüyorum.
Pope sohbete girdi ve-JJ bir yerde haklı olabilir bunu dediğim için bende kendime inanamıyorum. Azra'nın dediği gibi Rafe aramızdan hem onu tanımıyor hemde bizimle birlikte olduğunu bilmiyor.
Rafe'in beni tanımadığı söylenemezdi ona bunca zaman boyunca servis yaptım hatta birkaç kere konuştuğumuzda oldu. Rafe olayları bir kenara bırakırsak çok tatlı birine benziyordu ama olayların sahne arkaları da var. Sarah o sırada bir şeyler söylemeye başladı
-benim abim biraz, ehh nasıl söylesem sorunları olan birisi onunla uğraşmak istediğimize emin miyiz?
-ben eminim sarah buradan sadece beni tanımıyor ve babamın bu kadar değer verdiği birisi için kendimi tehlikeye atmaktan asla çekinmem. Rafe muhabbetimin olduğu birisi zaten onu kendime güvendirebilirim.
Bu beklediğimden zor olacak ama zaman bize neler gösterecek, bakalım. Bu sırada Pope
-Davis bu akıllıca olabilir fakat bunu iyice düşünmemiz lazım gece ben bunun üzerinde biraz düşüneceğim şimdi babam beni öldürme planları yapmadan eve gideyim yarın öğle saatlerinde burada buluşalım.
Pope aramızdan Kiara ile birlikte ayrıldı. Sadece ben, JJ , Sarah ve John B kalmıştı.
JJ beni eve götürmeyi teklif etti, bende kabul ettim. Yüzü biraz düşmüş gibiydi Rafe'den nefret ettiğini biliyorum ama benim için bu kadar endişelenmesi hoşuma gitmişti. Motoruna binip direk beline sarıldım ve JJ tabii ki konuşmadan duramadı-Davis bunun hoşuma gitmediğini söyleyemeyeceğim. Evin tam olarak nerde ?
Bunu söylemesiyle gülmeye başladım çünkü biraz utanmıştım. Evimi tarif ettikten sonra yola koyulduk.
Yolda giderken kafamı sırtına koyup yolu izlemeye başladım ama o sırada JJ'in rüzgarla karışan kokusu buradan asla ayrılmamak istememe neden oluyordu.
Bir insan ilk günden birine bu kadar tutulamazdı değil mi ?
5 dakikanın ardından maalesef eve ulaşmıştık. Motorundan inmeme yardım etti ve ona artık teşekkür etme zamanım gelmişti.-JJ bugün için sana ne kadar teşekkür etsem az hayatımda geçirdiğim en güzel günlerden birisiydi beni arkadaşlarınla tanıştırdığın için teşekkür ederim.
Yanağına ufak bir öpücük bıraktım ve hemen o mükemmel gamzelerinin ortaya çıkışını izledim. Ardından JJ bir şeyler söyledi-cupcake bunun için teşekkür etmene gerek bile yok. Seni bugün eğlendirebildiysem kendimle gurur duydum. Yarın seni öğlen almaya gelirim. İyi geceler
Deyip göz kırptı ve gaza yüklenip saniyeler içinde gözden kayboldu.
Evin içine girdiğimde annemin koltukta uyukladığını gördüm sanırım babam daha gelmemişti. Annemin üstüne hafif bir örtü örttükten sonra odama yöneldim. Ay ışığının odama vuran güzelliği beni anında büyülemeye yetmişti. Üstüme rahat bir şeyler giydikten sonra kendimi direk yatağa attım ay ışığı ve dalgaların sesiyle kendimi uykunun kollarına bıraktım.Bölümü nasıl buldunuzzz umarım bu bölüm daha da güzel olmuştur.
Şimdi bu kız avrupa şampiyonasını izlemeye gider.
Sizleri seviyorum kendinize çok çok dikkat edinn ✨❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
FanfictionHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...