HAYALET OKUYUCU OLMAYIN BEBEKLERİM ❤️
BÖLÜM ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ✨
İyi okumalar umarım beğenirsiniz 🥰🥰
......................................................................
RAFE'DEN
Kafamdan bir sürü seneryolar geçiyordu, Azra daha önce onlarla tanışıyor muydu, JJ'in ona karşı bu samimiyeti nereden geliyordu, kiara onu bu kadar kızdıracak ne söylemiş olabilirdi ? Kiara onu daha önceden tanıyor olması mümkün müydü ? Yoksa sadece o pis yoksulların planından bir parça mıydı ?
Dün kullandığım şey bana kesinlikle iyi gelmemişti ve burada sızmış kalmıştım. Gözlerimden dün gece kafamın güzel olduğu anlaşılıyordu hatta sadece gözlerimden değil hareketlerimden bile çıkartabilirdiniz bunu.
Tüm bu sorular içerisinde boğulurken barry'nin sesiyle kendime gelmiştim.
B- bu kadar çabuk ayılmanı beklemiyordum country club, beni yine şaşırmayı becerdin.
Alaycı tavırla gülümseyen Barry'e sert bir bakış attım, direkt ciddileşti. Masadaki anahtarlarımı alıp ayaklandım. Arabama doğru giderken Barry arkamdan bir şeyler söylendi fakat duymamazlıktan geldim. Şu an eve gidecek durumda değildim eğer gidersem babam ile tartışacağım ihtimali oldukça fazlaydı. arabayı sürmeye başladım ama bir türlü kafamdaki sorulardan kurtulamıyordum. Bunları en açık konuşabileceğim kişi Azra'dan başkası değildi.
AZRA'DAN
Dün geceyi düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum. Rüyalarıma kadar girmişti. Kiara'nın o alaycı yüzünü hafızamdan silemiyordum bir türlü.Fazlasıyla sinirliydim ve bunun hesabını soracaktım, hepsi bunu bile bile yüzüme karşı yalan söylemişlerdi.Evden bir hışımla çıktım ve John Blerin evine doğru yürümeye başladım.
Geldiğimde John B, Sarah, JJ ve Pope varendada oturuyordu.
JJ- vay vay kimler yoksul olduğunu hatırlamış, şeref verdiniz Rafe'in kuklası hanımefendi
A- en azından ilişkim bittiğinde en yakın arkadaşımı altıma alarak kendimi avutmadım JJ.
P- Ne ?
Pope'un şaşkınlığı yüzünden rahatlıkla okunuyordu, ama o an ağzıma gelen şeyi söylemekte niyetliydim.
A- sen bilmiyor muydun Pope ? Büyük pot kırdım desene bak senden de saklamışlar.
John B- Azra sus artık !
A- pardon ? Bunların hepsini bilerek gözünüzün önünde acı çekmeme izin verdiniz. Size güvenmiştim.
S- yeter ! Azra lütfen buradan git. Yoksa daha fazla birbirimizi kıracağız.
A- sizi bir daha göreceğimi düşünmüyorum. Ama dikkat et John B. JJ, kie'den ayrılır ayrılmaz senin sevgilini de yanında götürmesin sonrasını zaten hepimiz biliyoruz.
JJ bana doğru yürümeye başladı.
Kaşı, dudakları patlamış haldeydi, John B ve Pope'un yüzünde neredeyse dünkü kavgadan iz yoktu. Bütün darbeleri JJ almışa benziyordu. İçimde ona karşı hiç acıma duygusu kalmamıştı. O an İçimden Topper'a ve diğerlerine teşekkür bile etmiştim.JJ- benim ve kız arkadaşım hakkında bu şekilde konuşamazsın. Şimdi o lanet ağzını kapat ve buradan siktir olup git. Rafe'in üzerinden altın planı yaptığını hepimiz biliyoruz eğer Rafe'in de bilmesini istemiyorsan..
Demesine izin vermeden ona tokat attım. JJ bu kadar iki yüzlü olamazdı. Düne kadar beni savunan kişi kesinlikle değildi. Çok üzülmüştüm bu tavrına. Ağlayarak oradan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
Fiksi PenggemarHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...