(این پارت دادگاهه)
"خانم میلر، خانم میلر"
صدای همهمهی خبرنگارها از انواع شبکه های تلویزیونی بخش ورودی غربی دیوان عالی رو پر کرده بود
+ خانم میلر سوالی رو جواب نمیده
جانگکوک به خبرنگار زنی که مدام میکروفن خودش رو به سمتش میگرفت گفت. و به اون شش ستون مرمری عریض و سفیده روبه روش نگاهی کرد، حس عجیبی داشت بعد از سالها بالا رفتن از اون پله های ریز و سفید.
+خود منم جوابی نمی دم
مستقیم به دوربین سمت چپش گفت ولی در این حین یک چیز چشمش رو گرفت و اون چهره ی زن بزرگ، با بازوی چپش بر اساس کتاب قانون، درمورد شخص کوچکتر زن در دست راستش تِمیس، مجسمه الهه عدالت بود.
"حقیقت داره که اون برای رابطه خشن پول گرفته؟"
ولی اینبار نامجون روبه خبرنگار ها برگشت و با صدای رسایی که به همه برسه:
_چه گرفته باشه چه نه، نه یعنی نه رضایت هرلحظه میتونه تغییر کنهپسر به سمت راستش برگشت و محو مجسمه ی قانون شد. مردی که نگهبان قرص قانون درکتیبه اش و نشان دهنده ی قدرت نهایی اجرای قانون با شمشیرش باعث بیشتر تحسین شدن*جیمز اورل توسط جانگکوک می شد.
پیش جنا و تهیونگ رفت و دستش رو به نشانهی همدردی دور بازو های جنا حلقه کرد
+فقط سعی کن نادیده بگیری
"رسانه ها قبلا دوستم داشتن"
_آدمای پشت سرتو نگاه نکن*جیمز اورل مجسمه ساز مرد قانون
[دادگاه عالی، بخش ۲۲، پنجشنبه ۲۷ اکتبر]
_جنا میلر توی اورژانس بوده، بر اثر گاز گرفتگی روی سینه ها و ران خونریزی داشته و با زخم های ناشی از تعرض جنسی
تهیونگ درجایگاه به عنوان یه شاهد نشسته بود و به سوالاتی که پرسیده میشد به طور راسخ پاسخ میداد، جواب های حقیقی بدون هیچ شک و دستکاری.
_با قربانی توی بیمارستان حرف زدید؟
از تحقیقات به بعد این پرونده بر عهده ی نامجون بود اون جلوی دوازده نفر هیئت منصفه و قاضی قدم برمیداشت و با سوالاتی که می پرسید قصد رسیدن به موضوع مورد نظرش رو داشت. هرچند سخت ولی این پرونده به نفع اون باید تموم می شد.
_بله گفت که بهش تجاوز شده
_آیا جنا بهتون گفته بود که برای برقراری رابطه جنسی بهش پول داده؟
_نه، درواقع ما بعد تر این قضیه رو فهمیدیم و از متهم شنیدیم
_آیا جنا اون پولیو که متهم بهش پیشنهاد داده بود رو گرفت؟
_نه نگرفته، بهمون گفت متهم اون قدر باهاش خشن بوده که از اتاق فرار کردهوکیل متهم: اعتراض دارم، خودش ندیده
ثانیه ای تمام حواس ها به مردی که کنار متهم نشسته بود و به عنوان وکیل مدافع تمام سعیش رو میکرد تا از موکل خودش یعنی اسمیت دفاع کنه پرت شد.
YOU ARE READING
Court
Fanfictionدادگاه "جانگ کوک به عنوان یک کارآگاه تازه کار وارد واحد قربانیان ویژه یا بهتره بگم واحد ستوان کیم تهیونگ میشه و مجبوره باهاش همکاری کنه و پرونده هارو باهم حل کنن ولی چی میشه اگه باهم لج بکنن و این باعث شروع یک رقابت یا علاقه بینشون بشه؟" وضعیت آپ:...