Birbirine rakip iki gece kulübü işletmecisiyle ateşli bir aşk üçgenine düştün, baştan çıkaran kişi mi olacaksın... yoksa baştan mı çıkarılacaksın?
İşte buradayım, doğru düzgün tanımadığım bir adamla öpüşüyorum. Diliyle dudaklarımı aralarken tüm vücudunun arzudan titrediğini hissedebiliyorum. Arzu. Tecrübelerim bana bu konuda nasıl usta olunacağını öğretti. Arzu nasıl tetiklenir. Ona nasıl teslim olunur. Ve en önemlisi, bir erkek arzuyla nasıl çıldırtılır. Son bir uzun öpücükten sonra, hazırlanmak için odadan ayrıldı... Ve endişelerim geri geldi.
Elisa : kendimi nasıl bir durumun içine soktum böyle? Beni bir mucize kurtarabilir mi? Ona ihanet etmeye cesaret edebilecek miyim? (içinden)
Tam da bunu düşünürken içeriden onun bağırdığını duydum: "Bu da ne?!"
O bana doğru hızla ilerlerken kendimi hazırlıyorum.Elisa : yoksa gerçeği öğrendi mi? (içinden)
Gözlerimi kapatıyorum, onunla yüzleşmeden suçlamalarını duymaya başlıyorum...
"Bana yalan söylüyordun, değil mi?"
... Birkaç hafta önce postalarıma bakarken...
Elisa : bu insanlar beni rahat bırakamaz mı? Konut kredisi ödeme lerim gecikti biliyorum, ama yakında halledeceğim. Evimi kaybedemem...(içinden)
Kapı zili birden düşüncelerimi bölüyor ve en yakın arkadaşıma kapıyı açıyorum. Bana çabucak sarılıyor ve yürürken olduğu kadar hızlıca konuşarak içeri dalıyor.
Brie : Selam! Habersiz geldiğim için üzgünüm. Kızkıza dışarı çıkmaya ne dersin? Clyde'dan ayrıldım. yine.
Elisa : Yapma. Bunu duyduğuma üzgünüm.
Brie : Eh, biliyorsun. Her zamanki şeyler... Ama bugün neden kendimi salmam gerektiğinin farkındasındır. Otuzuncu yaş günüme bir ay kaldı ve yalnızım. Yapma ya! O zaman sana birini bulalım.
Elisa : Tabii, bulabilirsem. Bu gece için aklında ne gibi bir plan vardı?
Brie : Aphrodite'ye gitmeye ne dersin?
Elisa : Elbette! Gece dışarı çıkmak bana iyi gelicek. Şuan çok stresliyim.
Brie : O zaman tam da ihtiyacın olan şey bu. Hadi hazırlan da gidelim.
Üstümü değiştirmek için yukarı çıkıyorum, Brie de benimle geliyor. Ben dolabımı karıştırırken bir yandan sohbet ediyoruz.
Brie : Sessizliğe bakılırsa erkek kardeşin Eyalet dışına çıkmış.
Elisa : Doğru. Dersleri başladı, neyse ki.
Son ihtiyacım olan şey Lucas'ın tahliye kararını bulması olur.Brie : Tahliye kararı?! Elisa ne diyorsun? Durumun bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum.
Elisa : Ben de. Bugün haberim oldu. Vaktim azalıyor, Brie. Lucas ve ben evimizden olacağız ve ben ona bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Aldığım işler bana krediyi ödememe yetecek kadar para kazandırmadı.
Gözyaşlarıma hakim olmak için derin bir nefes alıyorum. Brie bana teselli edici bir bakış atıyor.
Brie : Çok üzgünüm. En kötü ihtimalle benim evime gelirsin ve gerektiği kadar bende kalırsın.
Elisa : Sağ ol ama... Gerçek bir çözüm bulmam gerektiğini ikimiz de biliyoruz.
Brie : Hayır, bu gece değil. Bu gece ben Clyde'ı unutuyorum, sen de aptal kredi borcunu. Hadi kızım, göster kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtiras Dersleri
Romantizmİhtiras Dersleri hikayesi bir aşk hikayesidir. Wattpad de gördüğüme ve bildiğime göre İhtiras Dersleri adındaki ilk kitap size tek kelimeyle söylemeliyimki bu kitap harika bir kitap mutlaka okuyun.