"Yaza veda etmek hepimiz icin zor" diyen babama son kez göz devirerek baktığımda herkes okul için heycanlı görünüyordu benim icin yeni okul yeni başlangıç demekti " cok guzel olucak "diyerek sesli sekilde bağırmıştım.İç sesim onaylamasada onu erteledim.
Yeni universite hayatım başlıyordu artık yoğun sınav stresi bitmişti.Okulun ilk günü icin ne giymem gerektiğine geceden karar verdim.Havaların güzel olmasından dolayı üzerime kare yaka mini elbise giyecektim.Yatağa yattiğimda içimdeki heyecanla uyuyakalmışım .Sabah alarm sesi yerine bilinç altım bas bas bağırıyordu. Üstümü giyinip merdivenleri üçer üçer indim.Yarım yamalak kahvaltı yapıp evden cıkma saatimi bekledim.Ve cıktım.
Okula geldigimde muthiş bir kalabalık vardı,bir yandan ne kadar sıkılmış olsamda diğer yandan sakin olmamasina sevindim.Panoya asılmış olan listelerden kendimi bulup hemen karsımda duran buyuk kapılı dersliğe gectim .
İçeriye giren büsbüyük yemyesil gözlü kıza baktim ,havalıydı benim arkadaşım olacak kişiydi yanıma dogru gelip "boş olduğunu tahmin ediyorum" diyerek yanıma oturdu.Kafamı sallayabildim birtek .Konuşmaya başlamıstık,samimi bir kızdı adının Öykü olduğunu , babasının dernekleri olduğunu burada yalnız kalacağını öğrenmiştim.Ders bittikten sonra kafereya ya koşar adımda gittik bu kızı sevmiştin en az ben kadar deliydi .
Tüm dersler bittikten sonra Öykünün numarasını alıp okuldan cıktım. Okulun etrafi hakkinda bilgi sahibi olmak için taksi durağına yürümeye karar verdim. Topuklu ayakkabının ayağımda acı vermesiyle miss gibi kokunun bana carpmis olmasina baktim tam "5 Saniye "gözlerim gözlerine değdi.