~7

37 1 0
                                    

-AŞK DEDIGIN ELBET BİR YOL BULUR~

《《《《《《》》》》》》》《《《《Yanında biri varken suratını kapatarak aglamak kötüdür ama karanlık odada yalnız ağlarken suratını kapatarak aglamak daha kötü .Ben kışın kendim olurum yazin kendimden kaçtığım kişi mevsimler anlatir bana seni .Sende yazla kışı aynı anda yaşadım seni gördüğümde sıcacık oldu içim benim olmucagini düşündüğümde hücrelerimi dondurdun seni sevmek için neden aramadim ben mevsimleri sevdim seni sever gibi yokluğunu sevdim seni koklar gibi pes etmiyecegim seni sevmekten vazgeçmiyecegim..

Okula girdiğim de bana seslenen öyküyü aldırmadan içeri girdim nede olsa ona kızgindim.Sinif kapısından girince içeride sadece Ayaz 'ı görmüştüm hemde bir kızla ,sınıf bom bostu "sana söylemedilermi 5.katta ders isleyeceksiniz bugün seyy bizde oturuyorduk" bom bos.sinifta ust uste oturmak kendimi aldatilmis hissettim yıpranmış mutsuz hissettim aşık mı olmuştum hic tanımadan bunu nasıl başarmıştım .Canim derse girmek istemedi.Kantinde kitap okumaya karar verdim bir kahve söyledim kahve geldiğinde çoktan kitabıma başlamıştım .Bir sandalye sesiyle kafamı kaldırdım ki bana bakan simsiyah iri gözlerle karşılaştım.Cok yakışıklıydı karşı koymak imkansızdı.Oturmadan 5 saniye kadar gözlerime baktı."Cikista yine bara gidelim mi" Sen iste ölüme gideyim Ayaz ...kendimi toparladım ve "Normal hayatta pek fazla bara giden biridi değilim beni sıkıyor"bu başka bir seçenek bul demek oluyor ;)."birseyler yaparsak gelirsin yani"
"Aslında sana teşekkür borcum var"
"Sana her baktığımda bu borcu fazlasıyla ödüyorsun " dedi gözlerim aşkla bakarken kendimi kaptirmamam gerektiğini düşündüm ,az önce bir kizlaydi bunu düşünürken cevap vermediğim aklıma geldi "gitmem gerek hoscakal" diyerek kalktım ceketimi ve çantamı alıp Ayaz 'in omzuna dokunarak ilerlemeye başladım ve topuk sesim hariç hiç ses cikmamisti.

"5 Saniye"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin