~8

44 1 0
                                    

Hayat sevince guzel ~

Bugün günlerden Ayaz;

Topuk sesim dışında bi nefesi boynumda hissettim "5 saniye gozlerin gozlerime degdi"dedi
Boyunumdaki nefes yuzunden kendimden gecmistim.
Önüme döndüm kolumdan tutup beni dosya odalarindan birine sürükledi."Ben unutamadım sen unutabildin mi?"bu nasil guzel ses tonu beni benden alan bir kac seyden biri..
"Ne saçmalıyorsun Ayaz bırak kolumu"
"Yağmur ben sana yillar once rastlamis gibiyim suan sana dokunuyorum varlığımı hissediyorum"
-sessizlik-
"Seni sevdim ben Yağmur seni sevdim"
Dudaklarının sıcaklığını icimde hissettim bacaklarim tutmadi.O sırada içeri Emre girdi.Ayazi ellerimle iktirdim ,suratimin utançtan kipkirmizi oldugunu biliyordum.Emre"O Ayaz bir kiz daha düşürdün"diyene kadar utanctan kirmiziydim bu hemen sinire döndü.Ayaz dan birsey demesini bekledim bekledim ve bekledim ve boşluk.

Saniyeler sonra onumden kosarak gecen Ayaz'ı gordum Emreye vuruyordu."Ayaz dur yapma" diye bagiran Emre'ye karsilik "Bu kız senin yuzunden benim hayatimdan cikarsa seni mahvederim anladinmi? Herkes sen mi lan senin gibi kalpsiz mi herkes" icim bir yonden sevinsede "Ayaz dur yalvaririm yeter" diyip kendime cektim.Emre altından kurtulmuştu.Ve depodan cıkmıştı.
Anlimi anlina dayadi"Benimsin"dedi
Depodan cıktık okul bahcesinde gordugumuz ilk banka oturduk

"Nasıl birisin sen?" dedim aklimdaki daha nice soruyu erteleyerek .
"Gördüğün gibi" bir insanin göründüğü gibi olması elbette guzeldi rol yoktu ama Ayaz soz konusu olunca planlar değişiyordu.

"Beni seviyor musun ?"dedim utana sıkıla
Yere dogru daldigi yerden kafasini hizla kaldirdi "Hiç tanımadan,hiç dokunmadan" dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"5 Saniye"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin