~5

45 3 0
                                    

Parti günü okula gitmeyip tüm gün  hazırlanmayı düşündüm .Derin sırt dekolteli elbise seçtim platform renkli bir ayakkabiyla kombin ettim saçlarıma bir türlü karar veremesemde sonunda hafif su dalgası yaparak  evden çıktım.

Cok gürültülü ve kalabalikti Öyküyü evden alıp direk geldigim icin  daha rahat bir giriş yaptım elini hafif yukariya kaldiran Emre'ye ikimizde döndük ve yürümeye başladık.Ayaz ve yanındaki kız tüm moralimi bozsada kendimi mutlu gozukturmeye çalıştım . Yanımıza gelip Öyküyü kendine dogru çekip öptü
"Nasılsın Ayaz? "  dedi gulerek.
"Ben iyiyim sizde iyi hatta mukkemel gözüküyorsunuz"
SIZ ,BIZ ne kadar guzel bisey demiş olursa olsun az once bir kizla yanak yanaga olup bana bunu demesi sinir etmesti taa ki abi diye yanimza gelen o kiza kadar ,ne yani kiz kardesimi vardı ,bu yakışıklı çocuğun kız kardesi bu muydu ben bir Adriana beklerdim yani.Fazla müzikten kafamdaki düşüncelere bile yer veremedim, kızın kulagina birseyler soyledikten sonra kız uzaklaştı."nasılsın yağmur? " adim her harfiyle içime batmisti.Sesin diyorum sesin mukkemmel bütün gurultuden secmistim sesini ."iyilik Ayaz sen ?"icim gitmişti ."Ugrasiyorum gördüğün gibi" coluk cocuk nasil demedigimiz kaldı bi dengesiz çocuk cok yakışıklı ..

Öykü deliler gibi dans ediyordu.Yanina kosmama ragmen beni goremeyecek kadar sarhoştu.Emre başka kızlarla eğleniyordu o an aglamak istedim bu kizi bu elbiseyle hayatta zaptedemezdim şimdiden yorulmuştum onu birakamazdimda .Bizi böyle görmüş olacaktı ki Ayaz hemen öykü'yu kucakladi arabaya yatırdı.öyku uyumuştu bile "teşekkür ederim bunu kimse yapmazdi" arabaya otururken etegim acilmis olacak ki eliyle etegimi cekti sert bi bakisla arabayi Hızla Öyku'lere sürdü.kipkirmizi olmustum yol boyunca hiç sesimi cikarmamistim cikaramamistim.Öyküyü yatirip tekrar teşekkür ederim dedim tam taksi durağıni arayacakken "seni birakacagimi mi dusundun dedi.Sevincten öldüğümü hissettim."gerek yok" tebessüm ederek bunu diyebildim.Kolumdan tuttu kendine cekti nefesini suratimda hissediyorum gözleri nefretle doluydu ilk baktığındaki sevgi dolu insan yoktu "Bugün senin yüzünden kaç erkekle kavga ediyordum biliyormusun sen?"neffessiz kaldim bu sözleri üzerine "seni ne ilgilendirir"gururumu ezdiremezdim.
"Cok ilginc değilmi sana bakinc-" öykü'nün kusma sesiyle konuşması yarım kalmıştı.Oyku ye bir kez daha sinir olmuştum hayatımın en guzel adami en güzel sözleri soyleyecekti belkide icim kipirdamisti "ben burda kalsam iyi olur sana iyi geceler " dememle öykünün yanina gittigim bir olmuştu öykü yine uyumuştu bile  hersey mahvoldugu ile kalmıştı. Gitmişti hayallerim icimdeki his bu evden gitmisti.Koltuga uzanip tavani seyrederek Ayaz i düşündüm.

"5 Saniye"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin