Sabah kalktığımda hemen telefonuma baktım cevapsız aramalar sayısını görünce gece annemlere haber vermediğimi hatirladim.Hemen anneme iyi olduğumu belirtecek mesaj attım."Anne iyiyim öyküyle kaldım uyuyakalmisim merak etme eve geliyorum. .."
Eve gittigimde bir süre kizdilar çok merak etmişler haklılar.Boyle bi ailem olduğu için şanslıydım.Ozur dileyip odama çıktım ,soğuk duşun altına girip olan herseyi düşündüm acaba Ayaz ne demek istemişti? Öykü'ye çok kızgındım.Acaba Ayaz ne diyecekti!!?
《《《《《《《《《》》》》》》》Ayaz'ın ağzından;
Filmlerde olan seye bugün inanmistim.Birine carpmistim ve kokusuyla baska bir dünyaya gitmiştim. Gözlerindeki güzelliği görüp mahvolmustum.Uzerinde cok durmadim.Okuldaki çoğu insanın yaptiklari bana batardi hepsinin cezasını ellerimle keserdim.Yine öyle oluyordu ki karşımda yine onun gözlerini gördüm bir yandan onu birdaha gördüğüm için sevincliydim diger yandan da tüm planlarımı berbat ettiği için sinirlenmistim.Kendi sınıfından bir kızla arkadaş olduğunu gözlemlemistim en yakın arkadaşım Emre'yi ayartip kizla çıkmasını söylemiştim ilk başta ne kadar istemesede benim için kabul etmişti.O gün parti ayarlamak için canım çıkmıştı öykü'yu cagiriip yanında bir arkadaşını getirmesini söyleyecektik ki içeride gördüğüm mis koku ve gözlerle karşılaştım.O akşam bakarız demişti içimden defalarca kez gelsin diye dua ettim.Asik olmak bana göre değildi.Asik degildim elde etmek istiyordum ve bunun için uğraşıyordum.
Partiye geldiginde bu sefer beraber vakit geciririz sanmıştım.Olmadi Öykü sarhoş olduğunda bu fırsattan faydalanip gözüne girmeye çalıştım çaresiz olduğu için Hayır diyemedi.
Onları eve bıraktıktan sonra aklımda bir sürü soru işareti kaldı.Benim olmaliydi Yağmur benim olmaliydi.