Sabah odama giren güneş ışıklarıyla birlikte gozlerimi zorla açtım.Dün ki kokunun ve güzelligin hala etkisindeydim sabaha kadar saçma saçma rüyalar gördüm ,okula gidecegim aklima geldiğinde yataktan hızlıca kalktım ustume spor biseyler gecirip hızlıca çıktım . Okula gitmeden aklıma Öykü'yü aramak geldi.Öykü'yle konusup bulusarak okula geçme karari aldik.
Okulda ilk dersi bitirdikten sonra ikinci derse girmek istemedim .Kafeteryada oturdum kahve icerken disariyi seyrediyordum ki koskoca okuldaki sessizligi bozan sese dogru yurumeye devam ettim.Oydu kokusunu icimde hissettigim kisiydi .Gözlerimi iyice acıp kendime geldiğimde yerde heryeri kan icinde kalmış cocuga doğru koştum.
"Ayaz yapma,özür dilerim yapma yeter" diyerek beni farketti.
Demek adı Ayaz'dı.Ayaz bana dönüp sen kimsin diyip bir kac adım attı.
"Seyy ben .."diyemeden yanimdan koşarak gecen cocuga baka kaldim."Senin yüzünden"
"Ben bisey yapmadim "diyebildim.
Gözlerime baktı o güzel gözlerini gözlerime dikti. Kokusunu en derinimde hissettim.Kolumdan tuttu kendine cekti,zihnimde cok derin düşünceler oldu. "Birdaha işime karışma" kapıya doğru yöneldi iki adım attıktan sonra "adım Yağmur"
Bana dogru döndü yandan gülümsedi "Ayaz,yenimisin?" icimdeki yangınları söndüremeden sana asık oldum demek istedim."İlk senem"sesim titredi. Güldü bana güldü bunun sevinciyle ömür boyu huzurlu olabilirdim gitmişti benim icimde onla gitmisti.Son derse ben mi girmiştim bir baskasimi bilmiyorum.Biran önce eve gidip tüm Ayazları araştırmalıydım,Öyküyle daha kaynasmistik.Okuldan beraber cıkıp evim önüne kadar taksiyle geldim.
Eve geldiğimde evde sadece Bulut vardi televizyon seyrederken benim geldiğimi bile farketmedi.Sessizce yukarı cıkıp duşa girdim dusta agladim icimdeki sebepsiz hüznü attım böylelikle .