Twenty-Five

4.6K 325 16
                                    

Harry postanowił pojechać na komendę razem ze mną w roli wsparcia.

Byłam mu za to strasznie wdzięczna.

Drżącymi rękoma otworzyłam drzwi komisariatu i powiedziałam ciche przywitanie do policjanta który akurat wychodził.

Zerknęłam jeszcze w bok, upewniając się, że Harry trzyma Noelle.

- Podobno są nowe dowody w sprawie mojego wypadku. - powiedziałam do policjantki siedzącej za kontuarem.

Spojrzała na mnie lekceważąco.

- Imię i Nazwisko?

- Allison Crosby. - odpowiedziałam szybko.

Wpisała coś na komputerze po czym podniosła słuchawkę i coś do kogoś powiedziała.

Spojrzałam zdezorientowana na Harry'go, jednak ten tylko wzruszył ramionami.

- Panno Crosby? - odwróciłam się w stronę głosu.
Młody policjant w mundurze patrzył na mnie wyczekująco.

- Nazywam się Will Waters, to ja do pani dzwoniłem. - oznajmił. - Proszę za mną.

Ruszyłam w jego stronę, a on spojrzał na Harry'ego.

- Nie mam przed nim tajemnic. - powiedziałam.

Policjant kiwnął głową otwierając przed nami drzwi.

Usiedliśmy na dwóch wolnych fotelach naprzeciwko biurka z plakietką 'Sierżant Waters'.

- Po przesłuchaniu świadków ustaliliśmy rysopis i prawdopodobnego sprawcę wypadku. - oznajmił siadając na swoim miejscu.

Kiwnęłam głową aby mówił dalej.

Starałam się uspokoić walące serce i drżące dłonie jednak było to niemożliwe.

- Świadkowie opisali kierowcę jako 'długowłosą blondynkę'. - przeczytał po czym spojrzał na mnie. - Podejrzewa pani kogoś?

Pokręciłam głową nie mając pojęcia o kogo może chodzić.

- Kojarzy pani nijaką Caroline Black?

***

Nie zapomniałam o Fool Memory <3

Osoba która pierwsza przypomni sobie/poszuka lub zgadnie kim była Caroline, dostanie dedyka w następnym rozdziale, który pojawi się o wiele szybciej niż ten.

Podpowiedź: Caroline pojawiła się w poprzedniej części ;)

Przepraszam, że taki krótki ale strasznie się spieszę, a chciałam go koniecznie dodać. <33

Nie zapomnijcie oglądać meczu o 15:30 ;))

PS Jak wam się podoba nowy kolor okładki? ;)

Fool Memory » malik ✓ [book three]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz