9

479 42 20
                                    







Negatywne emocje szybko opuściły Sunoo podczas gdy spacerował ze swoją sympatią.

Było już ciemno, około 2 w nocy.

Niki czuł bezpieczeństwo podczas gdy przechadzali się o tej godzinie po ulicach Seulu ponieważ nikt nie mógł ich zaczepić i tak dalej.

W środku dnia za pewne pełno fanek prosiło by go autograf czy błagało o wspólne zdjęcie, poza tym również starszy nie zaznał by przez taką sytuację spokoju, tylko by za nim latali i plotkowali że zna Nishimure lub inni by pomyśleli że z nim się umawia.

Korzystali z klimatu jaki panował na około, czasem zapadała cisza lecz obojgu ona nie przeszkadzała, w swoim towarzystwie czuli po prostu komfort którego nikt nie mógł zakłócić.

Młodszy miał przeczucia że Sun się zmienił lecz jego przypuszczenia były mylne ponieważ na twarzy starszego widniał ten sam uśmiech co z przed laty. A Riki również był tym samym marudą który potrafił uśmiechnąć się tylko przy Sunoo jak wiele lat temu.

Razem rozmawiali początkowo o tym co się wydarzyło gdy nie mieli siebie przy sobie, lecz po jakimś czasie temat zszedł na głupoty.

Oboje śmiali się przez całą drogę do domu Nikiego, w pewnej chwili zaczął padać deszcz więc schowali się pod wejściem do jakiegoś sklepu gdzie znajdowały się schody, postanowili na nich usiąść i przeczekać tą ulewę.

Siedzieli i wpatrywali się w gwiaździste niebo wspominając stare czasy.
W pewnym momencie nastała cisza, starszy rozmyślał że nie będzie już lepszej okazji by powiedzieć Nikiemu o tym co do niego czuje.

Wzdychnął i zaczął mówić dalej patrząc się w gwiazdy.-Wiesz Riki.. Myślałem długo by ci to powiedzieć...- Sunoo ponownie wzdychnął, a młodszy tylko się wpatrywał w jego osobę z ciekawością.- Bo Ri-Riki ja chyba-.. Starszy nie mógł z siebie tego wydusić więc Nishimura postanowił mu ułatwić zadanie i pocałował namiętnie Sunwoo.

W tamtym momencie młodszego nagle oświeciło i zrozumiał że on również przez ten cały czas coś do niego czuł.

Po chwili Niki oderwał się od starszego by patrzeć w jego oczy.- Kocham cię.. To chciałeś powiedzieć zgadłem?...

Sunoo tylko pokiwał głową na tak i się uśmiechnął. Był zaskoczony tym zajściem, nigdy by się nie spodziewał że młodszy przyjmie jego uczucia.
Cały wieczór spędzili na czułościach póki nie poszli spać.

Like Moon // Sunki(2020/21)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz